Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla on ulkomaalainen kumppani...

Vierailija
26.03.2021 |

Mistä hän on kotoisin ja miten tapasitte? Eroaako elämänne jotenkin elämästä suomalaisen kumppanin kanssa?

Kommentit (148)

Vierailija
101/148 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi te kuvittelette että muut hyväksyvät teidän kiimassa tehdyt valinnat. EI TOSIAAN KIINNOSTA.

Vierailija
102/148 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Norjalaisissa naisissa on se hyvä puoli, että tekevät itse aloitteita esim. baarissa tavismiehillekin. Suomessahan naiset istuvat perseillään ja odottavat että miehet tulevat pokaamaan. Jos siis ei ole täydellinen alfauros mistä naiset kilpailevat.

Harvemmin ne millekään alfauroksellekaan mitään jaksaa. Poikkeuksena jotkut matalan tason keski ikäiset tädit jotka on kännissä heti nipistämässä persettä.

Sitten jauhavat paskaa siitä miten suomalaiset miehet istuu vaan keskenään lipittämässä kaljaa. Spoileri: se johtuu siitä kun baarissa on paskat ja tylyt muijat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/148 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha dissata suomalaisia "rumia persjalkaisia" naisia. Useat sellaiset ovat naimisissa. Prismassa paljon näkee näitä tavallisia ihmisiä. Miehetkin ovat tavallisia. Rumuus on katsojan silmissä. Mielestäni on hyvä, että suomalaiset eivät ole välttämättä niin pinnallisia kuin monet muunmaalaiset.

Vierailija
104/148 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni grönlantilainen.

No problems😀

Vierailija
105/148 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha dissata suomalaisia "rumia persjalkaisia" naisia. Useat sellaiset ovat naimisissa. Prismassa paljon näkee näitä tavallisia ihmisiä. Miehetkin ovat tavallisia. Rumuus on katsojan silmissä. Mielestäni on hyvä, että suomalaiset eivät ole välttämättä niin pinnallisia kuin monet muunmaalaiset.

Lapset kannattaa tehdä suomalaisen kanssa, mutta eron jälkeen on helpompaa hurvitella ulkomaalaisen kanssa.

Vierailija
106/148 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

I do not run kirjoitti:

Mies Norjasta, ei ongelmia, samat tavat ja kulttuuri. Puhumme kotona norjaa.

Minulla taas on norjalainen vaimo. Puhumme englantia ja ruotsia tai vaimo puhuu minulle hitaasti norjaa minkä ehkä ymmärrän ja itse käytän ruotsin seassa norjaa sen verran kuin osaan. En tiedä kuinka eroaa elämästä suomalaisen kumppanin kanssa, minulla on tällä hetkellä vain yksi vaimo, valitettavasti.

Mistä löysitte nämä norjalaiset? Mitä norjalaiset ajattelevat yleisesti suomalaisista? Itsekin haluan norjalaisen miehen.

Yllättäen Norjasta. Norjalaiset miehet ovat ehkä vielä aavistuksen juntimpia kuin suomalaiset, se on hyvä tiedostaa mutta eipä sillä sinänsä väliä ole jos on muuten hyvä mies. Vähän pystymetsästä revittyjä ovat vaikka olisivat Oslosta kotoisin. Tietysti on poikkeuksiakin kuten aina on. Ei norjalaiset ajattele suomalaisista mitään sen kummempaa kuin suomalaiset norjalaisista. Kyllähän yleensä pienet kansat tulevat keskenään toimeen, esim. suomalaiset, norjalaiset, hollantilaiset, irlantilaiset jne. Jotkut norjalaiset miehet ovat ihmetelleet sitä kuinka helposti suomalaisilta naisilta saa seksiä. Itse taas ihmettelen tätä koska norjalaiset naiset on ehkä kaikkein "helpoimpia" koko maailmassa. Ehkä ne norjalaiset miehet sitten saavat suomalaisilta naisilta helposti mutta suomalaiset ei niinkään. En tiedä kun en ole mies.

Näin on muuten. Olen ollut porauslautalla hitsaajana hommissa ja aina maissa naiset tulee todella helposti tykö ja ovat innokkaita jos on kotoisin muualta.

Kauniita naisia on koko norja täynnä.

Nuorena olin Norjassa hommissa ja olihan ne silmät pudota monesti päästä. Naiset olivat tosiaankin hyvin kauniita itseäni ihmetytti se, miten täydellisen muodokkaita suurin osa, eli kapea vyötärö, suurehkot rinnat ja seksikäs peppu. Palasin sieltä sit hetkeksi Suomeen, mutta rumien suomalaisten naisten takia oli pakko mennä äkkiä takaisin Norjaan. Silloin tuli köyrittyä eniten kauniita naisia.

Itse teen töitä erään norjalaisen firman kanssa. Se sijaitsee Oslossa ja on IT-alaa. En menisi kehumaan erityisesti niitä naisia, joita olen tavannut. Ihan perus ok, mutta Suomessa on parempia. Toki muilla aloilla voi olla tilanne toinen. Sitten se ylipirteys ja puhetapa ei oikein innosta itseäni.

Vierailija
107/148 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Prismassakin näkee oikein herkullisia naisia. Monesti vielä ihan yksin.

Vierailija
108/148 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persjalkatantat ja sisäsiittoiset apinat ne yhteen soppii.

Ymmarratko edes etta tamantyyppinen kirjoittelu pudottaa sinut kokonaan pois naimarkkinoilta?

Vierailija
109/148 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies italialainen, kotona puhutaan italiaa. Perhekeskeinen, appi ja anoppi käy meillä päivällisellä vähintään kerran viikossa. Muistaa kaikki merkkipäivät (itselläni unohtuu). Käydään usein ulkona, tanssimassa, elokuvissa ym. Ollaan oltu naimisissa 21 vuotta. Lapsia ei ole siunaantunut, onneksi miehellä on monta veljeä,saa heidän lapsiaan hoidella halutessa.

Vierailija
110/148 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M26 kirjoitti:

En tienykkää, et näin moni nainen on käyny hakee miehe ulkomailta. :D Kait se sit on totta, et me suomalaiset miehet ollaan surkeita. :]

Hyppäsitkö sinä yli miesten kommentit vai etkö tajunnut, että kirjoittaja on mies?

Vierailija
111/148 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M46 kirjoitti:

Toi ei pidä paikkaansa. M-mies voi mennä naimisiin kirjaan uskovan (kristitty tai juutalainen) naisen kanssa, mutta m-nainen vain m-miehen kanssa. Toi siis määrittelele jotain 90%, joitakin poikkeuksia siis on. Lapset on lähtökohtaisesti uskoltaan m-ja. Lapset kuuluvat isälle, joten lapsikaappauksia ilmenee aika-ajoin. Vanhemmat ja suku tietty painostaa elämään uskon mukaan, esim. että lapset saavat valita oman uskonsa, voi päättyä siihen että vanhempia pitää kunnioitaa. Kasvojen menetys esim. eron tilanteessa on kova paikka eikä suku ja ystävät todennäköisesti ehdota hillitympää reaktiota. I-usko rajaa miesten oikeuksia vähän, mutta naisten todella paljon, joten onnea ja menestystä elämällään kokeilunhaluisille.

Joo joo. Mieheni tiesi alkaessaan olla yhdessä että en aio kääntyä mihinkään uskontoon ja halusi silti olla minun kanssani eikä kumpikaan asia ole muuttunut. Vanhempien ja suvun kommentit on olleet luokkaa jos olet onnellinen ei ongelmaa. Lapset eivät kuulu mihinkään kirkkoon mutta eivät käy elämänkatsomustiedossa vaan enemmistön mukana uskonnon tunneilla koska se on helpointa käytännön kannalta.

Ai niin. Jos menemme jonkun kiihkouskovaisen luo kylään laitan huivin ihan samalla lailla kuin kaikki meille tulevat vieraat kulkevat käsien pesun kautta. Enpä ole osannut vetää kriisiä siitä että yritän kunnioittaa vieraana toisen kodin sääntöjä.

Vierailija
112/148 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniko myöntää elävänsä miehensä rahoilla ulkomailla?

Vierailija
113/148 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vaimo. Osoittautui epäluotettavaksi, mutta olin varautunut siihen. Pieni kaipuu jäi, mutta puolisoon täytyy voida luottaa. Epäilen osaako seuraava uhri varoa yhtä hyvin...

114/148 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin sanomien toimittaja kirjoitti:

Tapasin Thaimaassa. Olin rannalla kun mies tuli juttelemaan ja siitä asti ollaan oltu yhdessä. Ehkä harrastetaan seksiä enemmän kuin suomalaiset.

Olet siis mies ? 

115/148 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhukaa pukille persjalkaisista naisista.Oletteko te miehet niin fiksuja ja filmaattisia ?Ruotsalainen mies sanoi minulle ,että suomalaisilla naisilla on maailman kauneimmmat sääret.Hän rakasti mennä suomalaisiin tansseihin kun sanoi että naiset ovat niin sieviä mekkoineen ja kaunnit sääret, hyviä tanssimaan myös.

Vierailija
116/148 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tanskalainen mies. Asumme Tanskassa, elämä on aika samanlaista kuin Suomessa. Mutta itseä alkaa myös kyllä mietityttää ikääntyvät vanhemmat Suomessa, erityisesti jos myöhemmin saamme lapsia, ei heihin vaan muodostu samanlaista suhdetta jos näkee pari kertaa vuodessa. Tämä harmittaa.

Tanskalaisilla ja suomalaisilla on ainakin sen verran yhteistä, että molemmilla kansoilla on suhteellisen huonot elämäntavat. :D Alkoholia ja röökiä siis kuluu molemmissa maissa, joten tässä mielessä norjalaiset ja ruotsalaiset ovat ehkä aavistuksen etevämpiä.

Vierailija
117/148 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moniko myöntää elävänsä miehensä rahoilla ulkomailla?

Taas niin suomalainen kysymys. Meilla eletaan yhteisilla rahoilla, molemmilla sama elintaso.

118/148 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on neljä kolumbialaista naisystävää 16-22v.

Jos on varakas avoinkätinen mies, niin ei haittaa tuollaiset järjestelyt.

Ihan medellinissä oon ne tavannut. Tinderissä tai kavereitten kautta.

Niin no. Jos rahalla ostaa on se aika ihmeellistä. Olet ilmeisesti vähemmin haluttu vapailla markkinoilla. 

Et kyllä tunne kolumbialaista kulttuuria jos pidät sitä ihmeellisenä. Harvalta naiselta siellä irtoaa ilmaiseksi. Tosin suomessakin on ihan sama meininki missien keskuudessa. Rumat naiset eivät vaan ole tietoisia siitä kun pyörivät eri piireissä.

Suomessa on sama meininki suurimman osan naisista keskuudessa. Yleensä mies tienaa enemmän kuin nainen ja vaikka kuinka haluaisi asiasta jeesustella niin seksi siis maksaa miehelle melkein aina.

Niinpä. Suomessa sitä pitää vaan verhota teatterin taakse. Ihan "sattumaa" että esim jonkun belorfin tai marttinan miehet on aina jotain miljonäärejä. Tai jollekin pumpaiselle tai kia korvelle tulee siitä vaan autoja lahjaksi. Totuus on että naiset ovat huor ia perusluonteeltaan.

Kolumbiassa jos tekee mieli panna jotain naista, niin heität vaan sille 10-20e ja vamos a motelear. Halvemmaksi tulee kuin baari ilta ja naiset paremman näköisiä ovat kuin suomimissit.

Velivainajan kaunis columbialainen nainen ehti seurustella veljeni kanssa vain vuoden kun hänellä  todettiin syöpä. Tosi surullinen  tarina. 

Näin ensimmäsitä kertaa kuin veljeni oli rakastunut pitkään aikaan. 

Surullinen loppu. 

119/148 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tanskalainen mies. Asumme Tanskassa, elämä on aika samanlaista kuin Suomessa. Mutta itseä alkaa myös kyllä mietityttää ikääntyvät vanhemmat Suomessa, erityisesti jos myöhemmin saamme lapsia, ei heihin vaan muodostu samanlaista suhdetta jos näkee pari kertaa vuodessa. Tämä harmittaa.

Tanskalaisilla ja suomalaisilla on ainakin sen verran yhteistä, että molemmilla kansoilla on suhteellisen huonot elämäntavat. :D Alkoholia ja röökiä siis kuluu molemmissa maissa, joten tässä mielessä norjalaiset ja ruotsalaiset ovat ehkä aavistuksen etevämpiä.

Ei nää venskitkään sylje kuppiin. Kovia juomaan . 

120/148 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli vaimo. Osoittautui epäluotettavaksi, mutta olin varautunut siihen. Pieni kaipuu jäi, mutta puolisoon täytyy voida luottaa. Epäilen osaako seuraava uhri varoa yhtä hyvin...

Tuomitsen jyrkästi uskottomuuden. Usein hyville ihmisille käy näin. Valitan! 

Miksi sitä täytyy muiden kanssa mennä jos on liitto tai suhde. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan