Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla on ulkomaalainen kumppani...

Vierailija
26.03.2021 |

Mistä hän on kotoisin ja miten tapasitte? Eroaako elämänne jotenkin elämästä suomalaisen kumppanin kanssa?

Kommentit (148)

61/148 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liettualainen mies. Herrasmies ja ei yrittänyt edes harrastaa seksiä kanssani ekoilla treffeillä. Maksaa treffit aina ja kohtelee minua hyvin. Todella pitkä myös ja maskuliininen. Olemme molemmat perinteisiä ja sovimme hyvin yhteen.

Hän ei yleensä tykkää suomalaisista naisista, koska eivät ole kauniita ja liian feministejä. Hän luuli minua aluksi venäläiseksi, koska puhumme molemmat venäjää ja hänen mielestä näytän venäläiseltä ja olen naisellinen.

Ei mua ole kyllä yrittänyt ekoilla treffeillä yhtään minkäänmaalainen mies...

Minua on kaikki suomalaiset miehet yrittänyt, joten oli virkistävää.

Ilmeiseti olet tyrkyttänyt itseäsi heille. 

Vierailija
62/148 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liettualainen mies. Herrasmies ja ei yrittänyt edes harrastaa seksiä kanssani ekoilla treffeillä. Maksaa treffit aina ja kohtelee minua hyvin. Todella pitkä myös ja maskuliininen. Olemme molemmat perinteisiä ja sovimme hyvin yhteen.

Hän ei yleensä tykkää suomalaisista naisista, koska eivät ole kauniita ja liian feministejä. Hän luuli minua aluksi venäläiseksi, koska puhumme molemmat venäjää ja hänen mielestä näytän venäläiseltä ja olen naisellinen.

Minua on kaikki suomalaiset miehet yrittänyt, joten oli virkistävää.

Millainen on nainen jota kaikki miehet heti yrittää?

Veikkaisin tatskoi, lävistyksii, tissivako esillä. Ei kovin kaunis naama, muttei niinkään ruma ettei voisi panna. Eli tollainen joka kelpaa pussien tyhjennykseen muttei mihinkään vakavaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/148 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skam on parasta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

I do not run kirjoitti:

Mies Norjasta, ei ongelmia, samat tavat ja kulttuuri. Puhumme kotona norjaa.

Minulla taas on norjalainen vaimo. Puhumme englantia ja ruotsia tai vaimo puhuu minulle hitaasti norjaa minkä ehkä ymmärrän ja itse käytän ruotsin seassa norjaa sen verran kuin osaan. En tiedä kuinka eroaa elämästä suomalaisen kumppanin kanssa, minulla on tällä hetkellä vain yksi vaimo, valitettavasti.

Mistä löysitte nämä norjalaiset? Mitä norjalaiset ajattelevat yleisesti suomalaisista? Itsekin haluan norjalaisen miehen.

Itse lähdin ristiretkelle Skam huuman aikaan. Oli pakko löytää norjalainen Skam-mies.

Tästä on jo kohta kolme vuotta aikaa. Paikalla oli tanskalaisia ja ruotsalaisia tappelemassa norjalaisista miehistä. Kävin melko kovan taistelun ja sain lopulta miehen itselleni.

Mulla sama. Opiskelin kielen parissa vuodessa ja olinkin pian loppuvuodesta 2017 paikan päällä bongaamassa omaa skam-miestäni.

Tuli yllättäen ikävä skamia. Näkyy vielä toistaiseksi ylellä.

Tänään maratooni...

Vierailija
64/148 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on eräästä Afrikan maasta kotoisin. Parisuhde on ollut usein haastava. Mies on todella uskonnollinen, itse en käy mielelläni kirkossa edes jouluna. Mies viettää paljon aikaa kavereidensa kanssa. he tapaavat kahviloissa miesporukalla ja juttelevat siellä helposti pari tuntia. Minun kanssani taas on suuri numero, jos käydään vaikka lounaalla joskus. Kulissien ylläpito suvun edessä on miehelle tärkeää, eikä esim. työttömyydestä voi sanoa rahaa pyytävälle sedälle mitään.

Lapsia meillä ei ole, eikä tule. Mies on rehellinen ja pitää avioliittoa pyhänä - eli ei petä. Ei käytä alkoholia lainkaan ja silloin harvoin, kun lähtee baariin, tulee kotiin aina ennen puolta yötä. Opiskelee suomea todella ahkerasti ja tekee töitä niin paljon, kuin vuoroja riittää.

Mutta: ei ole kovin romanttinen, eikä taida edes ymmärtää sanaa romantiikka. Usein minua harmittaa, kun ne kaverit vievät niin paljon aikaa.

Vierailija
65/148 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

I do not run kirjoitti:

Minulla taas on norjalainen vaimo. Puhumme englantia ja ruotsia tai vaimo puhuu minulle hitaasti norjaa minkä ehkä ymmärrän ja itse käytän ruotsin seassa norjaa sen verran kuin osaan. En tiedä kuinka eroaa elämästä suomalaisen kumppanin kanssa, minulla on tällä hetkellä vain yksi vaimo, valitettavasti.

Mistä löysitte nämä norjalaiset? Mitä norjalaiset ajattelevat yleisesti suomalaisista? Itsekin haluan norjalaisen miehen.

Yllättäen Norjasta. Norjalaiset miehet ovat ehkä vielä aavistuksen juntimpia kuin suomalaiset, se on hyvä tiedostaa mutta eipä sillä sinänsä väliä ole jos on muuten hyvä mies. Vähän pystymetsästä revittyjä ovat vaikka olisivat Oslosta kotoisin. Tietysti on poikkeuksiakin kuten aina on. Ei norjalaiset ajattele suomalaisista mitään sen kummempaa kuin suomalaiset norjalaisista. Kyllähän yleensä pienet kansat tulevat keskenään toimeen, esim. suomalaiset, norjalaiset, hollantilaiset, irlantilaiset jne. Jotkut norjalaiset miehet ovat ihmetelleet sitä kuinka helposti suomalaisilta naisilta saa seksiä. Itse taas ihmettelen tätä koska norjalaiset naiset on ehkä kaikkein "helpoimpia" koko maailmassa. Ehkä ne norjalaiset miehet sitten saavat suomalaisilta naisilta helposti mutta suomalaiset ei niinkään. En tiedä kun en ole mies.

Näin on muuten. Olen ollut porauslautalla hitsaajana hommissa ja aina maissa naiset tulee todella helposti tykö ja ovat innokkaita jos on kotoisin muualta.

Kauniita naisia on koko norja täynnä.

Nuorena olin Norjassa hommissa ja olihan ne silmät pudota monesti päästä. Naiset olivat tosiaankin hyvin kauniita itseäni ihmetytti se, miten täydellisen muodokkaita suurin osa, eli kapea vyötärö, suurehkot rinnat ja seksikäs peppu. Palasin sieltä sit hetkeksi Suomeen, mutta rumien suomalaisten naisten takia oli pakko mennä äkkiä takaisin Norjaan. Silloin tuli köyrittyä eniten kauniita naisia.

Tämä on totta ja vinkkinä suomalaisille miehille jotka valittavat ettei käy flaksi. Menkää Norjaan, siellä naiset ymmärtää antaa.

Vierailija
66/148 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole sitten kovin monilla treffeillä ollut tai sitten olet harrastanut nettitreffejä. Tai sitten et ole ollut miesten mielestä kiinnostava mutta tätä en oikein jaksa uskoa. Kyllä terve mies on aina pillun perässä.

No olen käynyt lukemattomilla treffeille useassa maassa 20 vuoden ajan. Ilmeisesti sitten osunut kohdalle vain hyväkäytöksisiä miehiä - katsos kun voi pitää jotakuta viehättävänä ja silti ei tarvi hypätä ensimmäisenä kimppuun.

Laadukkaan tuntuinen muija vs hu tsu.

Vierailija
67/148 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

I do not run kirjoitti:

Yllättäen Norjasta. Norjalaiset miehet ovat ehkä vielä aavistuksen juntimpia kuin suomalaiset, se on hyvä tiedostaa mutta eipä sillä sinänsä väliä ole jos on muuten hyvä mies. Vähän pystymetsästä revittyjä ovat vaikka olisivat Oslosta kotoisin. Tietysti on poikkeuksiakin kuten aina on. Ei norjalaiset ajattele suomalaisista mitään sen kummempaa kuin suomalaiset norjalaisista. Kyllähän yleensä pienet kansat tulevat keskenään toimeen, esim. suomalaiset, norjalaiset, hollantilaiset, irlantilaiset jne. Jotkut norjalaiset miehet ovat ihmetelleet sitä kuinka helposti suomalaisilta naisilta saa seksiä. Itse taas ihmettelen tätä koska norjalaiset naiset on ehkä kaikkein "helpoimpia" koko maailmassa. Ehkä ne norjalaiset miehet sitten saavat suomalaisilta naisilta helposti mutta suomalaiset ei niinkään. En tiedä kun en ole mies.

Olitko käymässä vai asutteko Norjassa? Löysitkö baarista, työpaikalta vai mistä. Norjalaiset miehet kiinnostaa. Onko ne niin komeita kaikki, kuin noi hiihtäjät on?

Niin no skam tietysti ja exit, paitsi ne exitin miehet on mulqquja, komeita kylläkin.

Vierailija
68/148 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin Thaimaassa. Olin rannalla kun mies tuli juttelemaan ja siitä asti ollaan oltu yhdessä. Ehkä harrastetaan seksiä enemmän kuin suomalaiset.

Vierailija
69/148 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on eräästä Afrikan maasta kotoisin. Parisuhde on ollut usein haastava. Mies on todella uskonnollinen, itse en käy mielelläni kirkossa edes jouluna. Mies viettää paljon aikaa kavereidensa kanssa. he tapaavat kahviloissa miesporukalla ja juttelevat siellä helposti pari tuntia. Minun kanssani taas on suuri numero, jos käydään vaikka lounaalla joskus. Kulissien ylläpito suvun edessä on miehelle tärkeää, eikä esim. työttömyydestä voi sanoa rahaa pyytävälle sedälle mitään.

Lapsia meillä ei ole, eikä tule. Mies on rehellinen ja pitää avioliittoa pyhänä - eli ei petä. Ei käytä alkoholia lainkaan ja silloin harvoin, kun lähtee baariin, tulee kotiin aina ennen puolta yötä. Opiskelee suomea todella ahkerasti ja tekee töitä niin paljon, kuin vuoroja riittää.

Mutta: ei ole kovin romanttinen, eikä taida edes ymmärtää sanaa romantiikka. Usein minua harmittaa, kun ne kaverit vievät niin paljon aikaa.

Kuulostaa täydelliseltä. Noh, ehkä vastoin kaikkea täällä kirjoitettua joskus nainenkin joutuu tyytymään.

70/148 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tapasin Tukholmassa erittäin fiksun norjalaisen miehen. 

Kävin moikkaamassa ja muutin ulkomaille saman tien. 

Kun tulin takaisin tänne, sanoi tuttavani että hän -norjalainen oli hakenut minua täältä.

Ei kuitenkaan voinut antaa osoitetta eikä puhelinnumeroa.

"En tullut ajatelleeksi!"

Tällainen on ruotsalainen nainen,kateelinen ja pahansuopa. 

71/148 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi surullista lukea näitä viestejä.Moni mies aliarvioi naisia ja rumalla tavalla kirjoittavat naisista. Kelpaa siihen ja tähän.  

Mitä ihmettä ? Kelpaa ? Hävetkää. 

Vierailija
72/148 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä mistä tämä balttimiesten inho suomalaisnaisia kohtaan johtuu. Rumia kolhoja löytyy kyllä noistakin maista, nähyt on ihan paikan päällä. Itsekin saanut kuulla kuinka suomalaisnaiset ovat kuin miehiä ja että kauniita naisia näkee täällä vain lentokentällä (=ovat ulkomaalaisia).

Tiedostan kyllä, että tuolla vähän etelämmässä naiset ovat keskimääräistä prameampia pohjoisen sisariin verrattuna, mutta noiden miesten puheiden perusteella jokainen suomalaisnainen on satakiloinen ja lyhythiuksinen navettapiika!

Vierailija
73/148 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

I do not run kirjoitti:

Olitko käymässä vai asutteko Norjassa? Löysitkö baarista, työpaikalta vai mistä. Norjalaiset miehet kiinnostaa. Onko ne niin komeita kaikki, kuin noi hiihtäjät on?

Onko kaikki suomalaiset naiset yhtä kauniita ja hyväkroppaisia kuin suomalaiset naishiihtäjät on?

Vierailija
74/148 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä mistä tämä balttimiesten inho suomalaisnaisia kohtaan johtuu. Rumia kolhoja löytyy kyllä noistakin maista, nähyt on ihan paikan päällä. Itsekin saanut kuulla kuinka suomalaisnaiset ovat kuin miehiä ja että kauniita naisia näkee täällä vain lentokentällä (=ovat ulkomaalaisia).

Tiedostan kyllä, että tuolla vähän etelämmässä naiset ovat keskimääräistä prameampia pohjoisen sisariin verrattuna, mutta noiden miesten puheiden perusteella jokainen suomalaisnainen on satakiloinen ja lyhythiuksinen navettapiika!

Eivätkä ole täysin väärässä.

Vierailija
75/148 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Tosi surullista lukea näitä viestejä.Moni mies aliarvioi naisia ja rumalla tavalla kirjoittavat naisista. Kelpaa siihen ja tähän.  

Mitä ihmettä ? Kelpaa ? Hävetkää. 

Naiset täällä taas suorastaan ylistävät miehiä. Etenkin suomalaisia miehiä.

Vierailija
76/148 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on neljä kolumbialaista naisystävää 16-22v.

Jos on varakas avoinkätinen mies, niin ei haittaa tuollaiset järjestelyt.

Ihan medellinissä oon ne tavannut. Tinderissä tai kavereitten kautta.

Niin no. Jos rahalla ostaa on se aika ihmeellistä. Olet ilmeisesti vähemmin haluttu vapailla markkinoilla. 

Et kyllä tunne kolumbialaista kulttuuria jos pidät sitä ihmeellisenä. Harvalta naiselta siellä irtoaa ilmaiseksi. Tosin suomessakin on ihan sama meininki missien keskuudessa. Rumat naiset eivät vaan ole tietoisia siitä kun pyörivät eri piireissä.

Vierailija
77/148 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, Japani.

Naimissa 13v.

Vierailija
78/148 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi piti valita tuollainen mies jos ette ole yhteensopivia? Ainiin, suomalainen nainen, ulkkari mies...

Vierailija
79/148 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tienykkää, et näin moni nainen on käyny hakee miehe ulkomailta. :D Kait se sit on totta, et me suomalaiset miehet ollaan surkeita. :]

Vierailija
80/148 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persjalkatantat ja sisäsiittoiset apinat ne yhteen soppii.

Osa ihmisistä on sellaisia ettei niiden kanssa käy yhteen kukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä