Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla on ulkomaalainen kumppani...

Vierailija
26.03.2021 |

Mistä hän on kotoisin ja miten tapasitte? Eroaako elämänne jotenkin elämästä suomalaisen kumppanin kanssa?

Kommentit (148)

Vierailija
81/148 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

I do not run kirjoitti:

Mies Norjasta, ei ongelmia, samat tavat ja kulttuuri. Puhumme kotona norjaa.

Minulla taas on norjalainen vaimo. Puhumme englantia ja ruotsia tai vaimo puhuu minulle hitaasti norjaa minkä ehkä ymmärrän ja itse käytän ruotsin seassa norjaa sen verran kuin osaan. En tiedä kuinka eroaa elämästä suomalaisen kumppanin kanssa, minulla on tällä hetkellä vain yksi vaimo, valitettavasti.

Mistä löysitte nämä norjalaiset? Mitä norjalaiset ajattelevat yleisesti suomalaisista? Itsekin haluan norjalaisen miehen.

Yllättäen Norjasta. Norjalaiset miehet ovat ehkä vielä aavistuksen juntimpia kuin suomalaiset, se on hyvä tiedostaa mutta eipä sillä sinänsä väliä ole jos on muuten hyvä mies. Vähän pystymetsästä revittyjä ovat vaikka olisivat Oslosta kotoisin. Tietysti on poikkeuksiakin kuten aina on. Ei norjalaiset ajattele suomalaisista mitään sen kummempaa kuin suomalaiset norjalaisista. Kyllähän yleensä pienet kansat tulevat keskenään toimeen, esim. suomalaiset, norjalaiset, hollantilaiset, irlantilaiset jne. Jotkut norjalaiset miehet ovat ihmetelleet sitä kuinka helposti suomalaisilta naisilta saa seksiä. Itse taas ihmettelen tätä koska norjalaiset naiset on ehkä kaikkein "helpoimpia" koko maailmassa. Ehkä ne norjalaiset miehet sitten saavat suomalaisilta naisilta helposti mutta suomalaiset ei niinkään. En tiedä kun en ole mies.

Näin on muuten. Olen ollut porauslautalla hitsaajana hommissa ja aina maissa naiset tulee todella helposti tykö ja ovat innokkaita jos on kotoisin muualta.

Kauniita naisia on koko norja täynnä.

Nuorena olin Norjassa hommissa ja olihan ne silmät pudota monesti päästä. Naiset olivat tosiaankin hyvin kauniita itseäni ihmetytti se, miten täydellisen muodokkaita suurin osa, eli kapea vyötärö, suurehkot rinnat ja seksikäs peppu. Palasin sieltä sit hetkeksi Suomeen, mutta rumien suomalaisten naisten takia oli pakko mennä äkkiä takaisin Norjaan. Silloin tuli köyrittyä eniten kauniita naisia.

Piirit on niin pienet etten viitsi kertoa tarkemmin mutta kerran sain pokattua Helsingissä baarissa norjalaisen naisen joka oli erään urheilulajin Euroopan mestari ja taisi olla maailmanmestaruuskisoissakin ainakin kerran mitaleilla. Hoonailin koko yön ja mimmi oli peto sängyssä. Aivan täydellisen virheetön vartalo. Välillä piti käydä hakemassa uusi paketti kortsuja hotellin käytävän automaatista. Ei tämä tähän keskusteluun mitenkään liity mutta on sitä vaan niin pirun mukava muistella. Allekirjoitan kyllä väitteen norjalaisten naisten "helppoudesta", suominaiselta ei ole liiemmin pesää irronnut minulle.

Vierailija
82/148 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on neljä kolumbialaista naisystävää 16-22v.

Jos on varakas avoinkätinen mies, niin ei haittaa tuollaiset järjestelyt.

Ihan medellinissä oon ne tavannut. Tinderissä tai kavereitten kautta.

Niin no. Jos rahalla ostaa on se aika ihmeellistä. Olet ilmeisesti vähemmin haluttu vapailla markkinoilla. 

Et kyllä tunne kolumbialaista kulttuuria jos pidät sitä ihmeellisenä. Harvalta naiselta siellä irtoaa ilmaiseksi. Tosin suomessakin on ihan sama meininki missien keskuudessa. Rumat naiset eivät vaan ole tietoisia siitä kun pyörivät eri piireissä.

Suomessa on sama meininki suurimman osan naisista keskuudessa. Yleensä mies tienaa enemmän kuin nainen ja vaikka kuinka haluaisi asiasta jeesustella niin seksi siis maksaa miehelle melkein aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/148 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenkkimies. Puhelias kuin mikä, muistaa aina kehua kun teen jotain hyvin, siis ihan tavallisista arkiaskareista kyse, ja sit kehaisee pävän kampausta, vaatevalintoja jne. Ostelee kukkakimppuja ja suklaarasioita merkkipäivinä, pitää huolta, että käydään pari kertaa kuussa jossain kulttuuririennossa, museossa, teatterissa tai vähintään kahdestaan kahvilla... Yhä edelleen ihmettelen tuon kaiken outouden luontevuutta. Naimisissa 15v, kaksi mutrusuu teiniä kotona.

Onhan noissa amerikkalaisissa miehissäkin monenlaisia. Ei kansallisuus määritä ihmisen käytöstapoja.

Vierailija
84/148 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liettualainen mies. Herrasmies ja ei yrittänyt edes harrastaa seksiä kanssani ekoilla treffeillä. Maksaa treffit aina ja kohtelee minua hyvin. Todella pitkä myös ja maskuliininen. Olemme molemmat perinteisiä ja sovimme hyvin yhteen.

Hän ei yleensä tykkää suomalaisista naisista, koska eivät ole kauniita ja liian feministejä. Hän luuli minua aluksi venäläiseksi, koska puhumme molemmat venäjää ja hänen mielestä näytän venäläiseltä ja olen naisellinen.

Ei mua ole kyllä yrittänyt ekoilla treffeillä yhtään minkäänmaalainen mies...

Minua on kaikki suomalaiset miehet yrittänyt, joten oli virkistävää.

Millainen on nainen jota kaikki miehet heti yrittää?

Veikkaisin tatskoi, lävistyksii, tissivako esillä. Ei kovin kaunis naama, muttei niinkään ruma ettei voisi panna. Eli tollainen joka kelpaa pussien tyhjennykseen muttei mihinkään vakavaan.

Minä ja kaikki ulkona käyvät ystäväni ovat kyllä kokeneet paljon panoruikuttamista ensintapaamisilla. Ja tyylejä.meillä on monenlaisia. Kaikki kyllä ihan sivistyneitä ja fiksuja nuoria naisia. En tiedä kenelläkään olevan tatuointia, ja lävistyksetkin on vain korvissa. Tai muista en tiedä. Eikä se tissivakokaan kuulu meidän tyyliin. Ihan turha tulla sanomaan, ettei kiltinnäköinen normaalisti pukeutunutta yortetä sänkyyn ekoilla treffeillä.

Vierailija
85/148 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on Uudesta-Seelannista, tapasimme duunissa Lontoossa. Naimisissa nyt 10 vuotta ja 3 lasta, ei kulttuurista tai kielestä johtuvia ongelmia mutta asuinpaikan valinta on tuottanut haasteita....  Etenkin kun kummankin vanhemmat alkavat olla iäkkäitä. 

Vierailija
86/148 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no. Jos rahalla ostaa on se aika ihmeellistä. Olet ilmeisesti vähemmin haluttu vapailla markkinoilla. 

Et kyllä tunne kolumbialaista kulttuuria jos pidät sitä ihmeellisenä. Harvalta naiselta siellä irtoaa ilmaiseksi. Tosin suomessakin on ihan sama meininki missien keskuudessa. Rumat naiset eivät vaan ole tietoisia siitä kun pyörivät eri piireissä.

Suomessa on sama meininki suurimman osan naisista keskuudessa. Yleensä mies tienaa enemmän kuin nainen ja vaikka kuinka haluaisi asiasta jeesustella niin seksi siis maksaa miehelle melkein aina.

Niinpä. Suomessa sitä pitää vaan verhota teatterin taakse. Ihan "sattumaa" että esim jonkun belorfin tai marttinan miehet on aina jotain miljonäärejä. Tai jollekin pumpaiselle tai kia korvelle tulee siitä vaan autoja lahjaksi. Totuus on että naiset ovat huor ia perusluonteeltaan.

Kolumbiassa jos tekee mieli panna jotain naista, niin heität vaan sille 10-20e ja vamos a motelear. Halvemmaksi tulee kuin baari ilta ja naiset paremman näköisiä ovat kuin suomimissit.

Vierailija
87/148 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liettualainen mies. Herrasmies ja ei yrittänyt edes harrastaa seksiä kanssani ekoilla treffeillä. Maksaa treffit aina ja kohtelee minua hyvin. Todella pitkä myös ja maskuliininen. Olemme molemmat perinteisiä ja sovimme hyvin yhteen.

Hän ei yleensä tykkää suomalaisista naisista, koska eivät ole kauniita ja liian feministejä. Hän luuli minua aluksi venäläiseksi, koska puhumme molemmat venäjää ja hänen mielestä näytän venäläiseltä ja olen naisellinen.

Ei mua ole kyllä yrittänyt ekoilla treffeillä yhtään minkäänmaalainen mies...

Minua on kaikki suomalaiset miehet yrittänyt, joten oli virkistävää.

Millainen on nainen jota kaikki miehet heti yrittää?

Veikkaisin tatskoi, lävistyksii, tissivako esillä. Ei kovin kaunis naama, muttei niinkään ruma ettei voisi panna. Eli tollainen joka kelpaa pussien tyhjennykseen muttei mihinkään vakavaan.

Minä ja kaikki ulkona käyvät ystäväni ovat kyllä kokeneet paljon panoruikuttamista ensintapaamisilla. Ja tyylejä.meillä on monenlaisia. Kaikki kyllä ihan sivistyneitä ja fiksuja nuoria naisia. En tiedä kenelläkään olevan tatuointia, ja lävistyksetkin on vain korvissa. Tai muista en tiedä. Eikä se tissivakokaan kuulu meidän tyyliin. Ihan turha tulla sanomaan, ettei kiltinnäköinen normaalisti pukeutunutta yortetä sänkyyn ekoilla treffeillä.

Aivan varmasti yritetään ja etenkin mainitsemaasi naistyyppiä. Minä ainakin yritän. Ruikuttaminen ja törkeydet ei toimi, se on selvä mutta asiallinen yrittäjä kyllä ajoittain myös onnistuu. Onnistumisen tunne on aivan mahtava ja kun päälle "saa" seksiä niin vaikea on kuvitella mikä voisi olla parempi fiilis.

Vierailija
88/148 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset naiset ovat pääsääntöisesti asiallisia ja ystävällisiä. Aivan mahtavia! M50v

Vierailija
89/148 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Afrikasta on kotoisin ja Suomessa tavattiin.

En koe että minun elämäni olisi hänen kanssaan kovin erilaista kuin suomalaisen kumppanin kanssa. Opiskelee ahkerasti, käy töissä ja salilla. Viettää aikaansa myös kavereidensa kanssa ja käy uskonnollisissa menoissaan. Kattoo jalkapalloa. Ei juo, paastoaa jos paastoaa kerran vuodessa eikä syö sikaa missään muodossa. On perhekeskeinen ja ottaa muut huomioon. Paras mies joka minulla on koskaan ollut.

Voisi sanoa että joitakin eroja on mutta en koe että ne vaikuttaisivat minun elämääni tai parisuhteeseen yhtään mitenkään. Minä voin juoda alkoholia ja syödä liivatekarkkia miehen vieressä eikä hänellä ole mitään sanottavaa asiaan. Yhtä vähän minulla on sanottavaa siihen että hän menee rukoilemaan tai paastoon liittyviin juhliin. Suhteen alussa puhuttiin asiat läpi eikä niihin ole sen jälkeen tarvinnut palata. Lapsista on puhuttu ja miehen puolelta on tullut ajatusta että lapset saavat sitten aikanaan päättää itse mihin uskovat jne. Tuntuu että mieheni suomalaistuu vuosi vuodelta vain enemmän.

Vierailija
90/148 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Venäjältä kotoisin oleva naisystävä. Puhumme Suomea keskenämme ja tapasin hänet Tinderissä, mutta hän asui jo silloin Helsingissä. Ex-vaimooni verrattuna hän on perinteisempi ja pukeutuu naisellisemmin. M40

Vierailija
91/148 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on Uudesta-Seelannista, tapasimme duunissa Lontoossa. Naimisissa nyt 10 vuotta ja 3 lasta, ei kulttuurista tai kielestä johtuvia ongelmia mutta asuinpaikan valinta on tuottanut haasteita....  Etenkin kun kummankin vanhemmat alkavat olla iäkkäitä. 

Mikäli asuinpaikan vaihtoehtona olisi Suomi tai Uusi-Seelanti niin itse en pitkään miettisi, jäisi Suomen veroparatiisi taakse hyvin nopeasti.

Vierailija
92/148 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on eräästä Afrikan maasta kotoisin. Parisuhde on ollut usein haastava. Mies on todella uskonnollinen, itse en käy mielelläni kirkossa edes jouluna. Mies viettää paljon aikaa kavereidensa kanssa. he tapaavat kahviloissa miesporukalla ja juttelevat siellä helposti pari tuntia. Minun kanssani taas on suuri numero, jos käydään vaikka lounaalla joskus. Kulissien ylläpito suvun edessä on miehelle tärkeää, eikä esim. työttömyydestä voi sanoa rahaa pyytävälle sedälle mitään.

Lapsia meillä ei ole, eikä tule. Mies on rehellinen ja pitää avioliittoa pyhänä - eli ei petä. Ei käytä alkoholia lainkaan ja silloin harvoin, kun lähtee baariin, tulee kotiin aina ennen puolta yötä. Opiskelee suomea todella ahkerasti ja tekee töitä niin paljon, kuin vuoroja riittää.

Mutta: ei ole kovin romanttinen, eikä taida edes ymmärtää sanaa romantiikka. Usein minua harmittaa, kun ne kaverit vievät niin paljon aikaa.

Aika monella ei ole paljoa vaihtoehtoja. Jos ei halua olla yksin, täytyy ottaa se, joka suostuu ottamaan. On niitä miehiäkin, jotka eivät ole saaneet unelmiensa prinsessaa.

Miksi piti valita tuollainen mies jos ette ole yhteensopivia? Ainiin, suomalainen nainen, ulkkari mies...

Vierailija
93/148 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norjalaisissa naisissa on se hyvä puoli, että tekevät itse aloitteita esim. baarissa tavismiehillekin. Suomessahan naiset istuvat perseillään ja odottavat että miehet tulevat pokaamaan. Jos siis ei ole täydellinen alfauros mistä naiset kilpailevat.

Vierailija
94/148 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on afrikkalainen, en määrittele maata, ei niin hirveästi ole sieltä tulijoita. Baarissa tavattiin kunnoltiin vielä nuoria ja nättejä 😀

Ei meidän elämämme juurikaan muiden elämästä eroa. Olemme olleet yhdessä 27 vuotta ja meillä on aikuiset lapset. Mies on sopeutunut hyvin Suomeen, tekee paljon töitä ja on ahkera. Osan palkasta lähettää aina siskolleen, joka pitää äidistä huolen.

Perjantaina lähtee usein ystäviensä luokse viettämään iltaa ja ottaa muutaman bissen. Sille on ihan ok, että minäkin käyn ulkona eikä ole kontrolloiva mun menojen suhteen. Itse tykkään olla kotona ja musta on kivaa olla ihan itsekseni välillä. Nuorempana käytiin paljon ulkona yhdessä, mutta ei enää kumpaakaan kiinnosta baareissa pörrääminen.

Suurin ero on ehkä siinä, että perheen auttaminen on todella tärkeää. Auttaa rahallisesti myös jo aikuistuneita lapsiamme. On ehkä sosiaalisempi kuin suomalaiset miehet keskimäärin, mutta en mä oikein muuten keksi mitään sen ihmeempää eroa.

Vierailija
95/148 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet katsellut liikaa Pabloa.

Vierailija
96/148 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mieheni on eräästä Afrikan maasta kotoisin. Parisuhde on ollut usein haastava. Mies on todella uskonnollinen, itse en käy mielelläni kirkossa edes jouluna."

Onko miehesi siis kristitty? Jos hän olisi m-uslimi, olisit joutunut kääntymään i-slamiin voidaksesi mennä naimisiin hänen kanssaan.

Vierailija
97/148 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanskalainen mies, kuten aiemmin todettu täällä ketjussa norjalaisten suhteen, ei ole mitään kulttuurieroja. Asumme Tanskassa, elämä on aika samanlaista kuin Suomessa. Mutta itseä alkaa myös kyllä mietityttää ikääntyvät vanhemmat Suomessa, erityisesti jos myöhemmin saamme lapsia, ei heihin vaan muodostu samanlaista suhdetta jos näkee pari kertaa vuodessa. Tämä harmittaa.

Vierailija
98/148 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies britti, asumme Englannissa ja mieheni opiskelee parhaillaan myös suomen kieltä. En sitä oikeastaan koskaan ajattele, että mies on eri maasta, tuntuu kuin olisimme aina tunteneet toisemme ja ajatusmaailmamme on hyvin samankaltainen. Mieheni on asunut monessa eri maassa ja matkustamme molemmat paljon työmme puolesta ja huviksemme, joten meillä on tuon vuoksi muuteskin aika kulttuuririkas elämä. Ystäviä löytyy ympäri maailmaa, kokkaillaan etnisiä ruokia jne. 

Vierailija
99/148 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mieheni on eräästä Afrikan maasta kotoisin. Parisuhde on ollut usein haastava. Mies on todella uskonnollinen, itse en käy mielelläni kirkossa edes jouluna."

Onko miehesi siis kristitty? Jos hän olisi m-uslimi, olisit joutunut kääntymään i-slamiin voidaksesi mennä naimisiin hänen kanssaan.

Naisen ei tarvitse kääntyä islamiin, jos menee muslimin kanssa naimisiin. Toisin päin on hankalampi. Lapsen uskonto määräytyy muslimeilla isän mukaan, joten jos on kristitty mies joka menee musliminaisen kanssa naimisiin, miehen pitäisi kääntyä islamiin.

Vierailija
100/148 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

I do not run kirjoitti:

Mies Norjasta, ei ongelmia, samat tavat ja kulttuuri. Puhumme kotona norjaa.

Minulla taas on norjalainen vaimo. Puhumme englantia ja ruotsia tai vaimo puhuu minulle hitaasti norjaa minkä ehkä ymmärrän ja itse käytän ruotsin seassa norjaa sen verran kuin osaan. En tiedä kuinka eroaa elämästä suomalaisen kumppanin kanssa, minulla on tällä hetkellä vain yksi vaimo, valitettavasti.

Mistä löysitte nämä norjalaiset? Mitä norjalaiset ajattelevat yleisesti suomalaisista? Itsekin haluan norjalaisen miehen.

Itse lähdin ristiretkelle Skam huuman aikaan. Oli pakko löytää norjalainen Skam-mies.

Tästä on jo kohta kolme vuotta aikaa. Paikalla oli tanskalaisia ja ruotsalaisia tappelemassa norjalaisista miehistä. Kävin melko kovan taistelun ja sain lopulta miehen itselleni.

Millainen nainen on niin simppeli että hakee miesystävää jonkun tv sarjan perusteella?

Ilmeisesti sadat tuhannet.

Aijaa, ihanko oikeesti sadat tuhannet naiset ovat menneet norjaan hakemaan miestä tuon skam sarjan takia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme