Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla on ulkomaalainen kumppani...

Vierailija
26.03.2021 |

Mistä hän on kotoisin ja miten tapasitte? Eroaako elämänne jotenkin elämästä suomalaisen kumppanin kanssa?

Kommentit (148)

Vierailija
21/148 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on neljä kolumbialaista naisystävää 16-22v.

Jos on varakas avoinkätinen mies, niin ei haittaa tuollaiset järjestelyt.

Ihan medellinissä oon ne tavannut. Tinderissä tai kavereitten kautta.

Vierailija
22/148 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalle V kirjoitti:

Aasialainen vaimoni on kauniimpi, laihempi, viisaampi, lempeämpi, tiukempi JA ennen kaikkea notkeampi, jos tiedätte mitä tarkoitan ;)

Onko näin notkea?

oma potkunyrkkeilevä ja pihakoivua takova mieheni on paljon notkeampi kuin tuo naaras.

Onhan tuo notkeanaaras, mutta oma isäntä nahkaliiveissä on paljon notkeampi tapaus.

Ketä kiinnostaa. Nyt verrattiin aasialaista muikkelia suomalaisiin akkoihin, ei miehiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/148 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

I do not run kirjoitti:

Mies Norjasta, ei ongelmia, samat tavat ja kulttuuri. Puhumme kotona norjaa.

Minulla taas on norjalainen vaimo. Puhumme englantia ja ruotsia tai vaimo puhuu minulle hitaasti norjaa minkä ehkä ymmärrän ja itse käytän ruotsin seassa norjaa sen verran kuin osaan. En tiedä kuinka eroaa elämästä suomalaisen kumppanin kanssa, minulla on tällä hetkellä vain yksi vaimo, valitettavasti.

Vierailija
24/148 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä notkeudella seksissä tekee. Kunhan jalat leviää mulle riittää.

Vierailija
25/148 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on syntyperäinen monacolainen vaimo. Muistan kuinka ennakkoluuloinen olin seurustelun alkuaikoina ja kuvittelin, että sieltä kotoisin voi olla vain nirppanokkia ja kermaperseitä. Olin totaalisen väärässä. Suomalaiseen insinöörimies, sairaanhoitajavaimo -stereotypiaan verrattuna mammalla on ainakin pinkkaa sen verran ettei tarvitse häntä elättää mikä toki helpottaa monia asioita ja osaltaan parantaa tasa-arvoa suhteessa.

Vierailija
26/148 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomimies ja myös valkoinen mies on katoamassa.  -

Vierailija
27/148 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä notkeudella seksissä tekee. Kunhan jalat leviää mulle riittää.

Näin on. Aivan liian työlästä harrastaa jotain akrobatiaa ja vaihdella asentoja. Ei se sisään-ulos työntely kullissa tunnu yhtään erilaiselta vaikka vääntäisi mummon minkälaiseen solmuun tahansa.

Vierailija
28/148 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liettualainen mies. Herrasmies ja ei yrittänyt edes harrastaa seksiä kanssani ekoilla treffeillä. Maksaa treffit aina ja kohtelee minua hyvin. Todella pitkä myös ja maskuliininen. Olemme molemmat perinteisiä ja sovimme hyvin yhteen.

Hän ei yleensä tykkää suomalaisista naisista, koska eivät ole kauniita ja liian feministejä. Hän luuli minua aluksi venäläiseksi, koska puhumme molemmat venäjää ja hänen mielestä näytän venäläiseltä ja olen naisellinen.

Vierailija
29/148 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkkimies. Puhelias kuin mikä, muistaa aina kehua kun teen jotain hyvin, siis ihan tavallisista arkiaskareista kyse, ja sit kehaisee pävän kampausta, vaatevalintoja jne. Ostelee kukkakimppuja ja suklaarasioita merkkipäivinä, pitää huolta, että käydään pari kertaa kuussa jossain kulttuuririennossa, museossa, teatterissa tai vähintään kahdestaan kahvilla... Yhä edelleen ihmettelen tuon kaiken outouden luontevuutta. Naimisissa 15v, kaksi mutrusuu teiniä kotona.

Vierailija
30/148 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perstuntumalla sanon, että suurimalla osalla näyttää olevan joku afgaani kainalossa. Evoluutiota on hyvä pyörättää välillä pari vuotta taaksenpäin.

Vierailija
31/148 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liettualainen mies. Herrasmies ja ei yrittänyt edes harrastaa seksiä kanssani ekoilla treffeillä. Maksaa treffit aina ja kohtelee minua hyvin. Todella pitkä myös ja maskuliininen. Olemme molemmat perinteisiä ja sovimme hyvin yhteen.

Hän ei yleensä tykkää suomalaisista naisista, koska eivät ole kauniita ja liian feministejä. Hän luuli minua aluksi venäläiseksi, koska puhumme molemmat venäjää ja hänen mielestä näytän venäläiseltä ja olen naisellinen.

Ei mua ole kyllä yrittänyt ekoilla treffeillä yhtään minkäänmaalainen mies...

Vierailija
32/148 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin japanilaisen vaimoni 20 vuotta sitten opiskellessani Lontoossa. Elämämme nykyisin Suomessa on aivan samanlaista kuin muillakin. Vaimo on töissä ja puhuu suomea.

Vierailija
33/148 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua on kaikki suomalaiset miehet yrittänyt, joten oli virkistävää.

Vierailija
34/148 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Kapanteri.- kirjoitti:

Totta, esim. pitkään maahanmuuttomyönteisinä olleet svedupetterit alkavat olemaan melko ruskeita noin pohjoismaalaisiksi.

Vierailija
35/148 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole sitten kovin monilla treffeillä ollut tai sitten olet harrastanut nettitreffejä. Tai sitten et ole ollut miesten mielestä kiinnostava mutta tätä en oikein jaksa uskoa. Kyllä terve mies on aina pillun perässä.

Vierailija
36/148 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikkalainen mies. Tulin tänne töihin ja jäin Kreikkaan.

Onhan tää sukukeskeisyys melko rasittavaa, näin suomalaisena joskus lähdettävä yksin patikoimaan vuoristoon. Mies on varmastikin perinteinen kreikkalainen mies eli perheen pää, mutta tekee ruokaa ja huolehtii lapsista. Meidän elämä täällä on taatusti ihan erilaista kuin Suomessa.

Vierailija
37/148 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua on kaikki suomalaiset miehet yrittänyt, joten oli virkistävää.

Jaa-a kyllä paneminen on paljon virkistävämpää kuin ilman oleminen. IMHO. N23v

Vierailija
38/148 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

I do not run kirjoitti:

Minulla taas on norjalainen vaimo. Puhumme englantia ja ruotsia tai vaimo puhuu minulle hitaasti norjaa minkä ehkä ymmärrän ja itse käytän ruotsin seassa norjaa sen verran kuin osaan. En tiedä kuinka eroaa elämästä suomalaisen kumppanin kanssa, minulla on tällä hetkellä vain yksi vaimo, valitettavasti.

Mistä löysitte nämä norjalaiset? Mitä norjalaiset ajattelevat yleisesti suomalaisista? Itsekin haluan norjalaisen miehen.

Vierailija
39/148 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Kapanteri.- kirjoitti:

Totta, esim. pitkään maahanmuuttomyönteisinä olleet svedupetterit alkavat olemaan melko ruskeita noin pohjoismaalaisiksi.

Alkaa punatukkaiset ja pisamaiset Svantet ja Uffet loistamaan poissaolollaan nykyään.

Vierailija
40/148 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

I do not run kirjoitti:

Mistä löysitte nämä norjalaiset? Mitä norjalaiset ajattelevat yleisesti suomalaisista? Itsekin haluan norjalaisen miehen.

Itse lähdin ristiretkelle Skam huuman aikaan. Oli pakko löytää norjalainen Skam-mies.

Tästä on jo kohta kolme vuotta aikaa. Paikalla oli tanskalaisia ja ruotsalaisia tappelemassa norjalaisista miehistä. Kävin melko kovan taistelun ja sain lopulta miehen itselleni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi