Naisilla paneminen keskittyy!
Tinderkokemusten perusteella voin sanoa, että yhä pienempi määrä naisia panee yhä useampaa miestä. Ennen se, että naisella oli satoja kumppaneita oli moraalisesti arveluttavaa. Nykynainen saa panna ihan miten lystää. Kerran tapasin panoharrastelijanaisen, jolla oli yli kolmetuhatta miesten kullinahkaa plakkarissa.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Antaisin mielelläni tämän mahdollisuuteni yhdentekevään/ todennäköisesti huonoon irtoseksiin yhdentekevän ihmisen kanssa miehelle joka osaisi sitä arvostaa. Itselleni kun sillä ei ole mitään arvoa.
Tiesitkö, että sinä voit antaa useallekin tavalliselle miehelle mahdollisuuden huonoon irtoseksiin yhdentekevän ihmisen kanssa?Sekö sitten antaisi tavalliselle miehelle tyydyttävän tunteen mahdollisuuksien tasa-arvoisuudesta :)
Niin, mun pointtihan oli se että helposti saatavan seksin merkitys ei ehkä ole tavalliselle naiselle sama kuin se on niiden miesten mielessä jotka jaksaa loputtomiin tästä mahdollisuudesta naisia muistuttaa.
Mieluummin itsekkäästi ja tasa-arvosta piittaamatta näen enemmän vaivaa ja etsin sen juuri minulle sopivan miehen johon haluan paneutua kunnolla ja päinvastoin, eli saada ja antaa hyvää seksiä.
Ja se mies olisi se alfamies. MOT.
Vierailija kirjoitti:
Antaisin mielelläni tämän mahdollisuuteni yhdentekevään/ todennäköisesti huonoon irtoseksiin yhdentekevän ihmisen kanssa miehelle joka osaisi sitä arvostaa. Itselleni kun sillä ei ole mitään arvoa.
Tiesitkö, että sinä voit antaa useallekin tavalliselle miehelle mahdollisuuden huonoon irtoseksiin yhdentekevän ihmisen kanssa?
Sekö sitten antaisi tavalliselle miehelle tyydyttävän tunteen mahdollisuuksien tasa-arvoisuudesta :)
Niin, mun pointtihan oli se että helposti saatavan seksin merkitys ei ehkä ole tavalliselle naiselle sama kuin se on niiden miesten mielessä jotka jaksaa loputtomiin tästä mahdollisuudesta naisia muistuttaa.
Mieluummin itsekkäästi ja tasa-arvosta piittaamatta näen enemmän vaivaa ja etsin sen juuri minulle sopivan miehen johon haluan paneutua kunnolla ja päinvastoin, eli saada ja antaa hyvää seksiä.
Varmasti juuri noin. Miljonäärin, jolla on oma kupu täynnä, on vaikea ymmärtää leivänkannikan merkitystä nälkiintyneelle köyhälle.
Antaisin mielelläni tämän mahdollisuuteni yhdentekevään/ todennäköisesti huonoon irtoseksiin yhdentekevän ihmisen kanssa miehelle joka osaisi sitä arvostaa. Itselleni kun sillä ei ole mitään arvoa.[/quote]
Tiesitkö, että sinä voit antaa useallekin tavalliselle miehelle mahdollisuuden huonoon irtoseksiin yhdentekevän ihmisen kanssa?[/quote]
Sekö sitten antaisi tavalliselle miehelle tyydyttävän tunteen mahdollisuuksien tasa-arvoisuudesta :)