Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole ollut innostunut ns. "autonrassaajamiehistä", siis miehistä, joiden kanssa ei ole yhteisiä harrastuksia tai tekemistä, meneekö minulta hyviä miehiä sivu suun?

Vierailija
25.03.2021 |

Ei siis vaan suhteet toteudu miesten kanssa, joiden kanssa ei vaikka katsota leffaa ja sen jälkeen keskustella leffasta.

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs täällä valitata ap?

Valitse sellainen kumppani ja mies joka on mieleisesi.  Niin muutkin tekevät.

No mutta kun miehen pitää olla sillee jännä ja arvoituksellinen ja... ja...

Vierailija
42/65 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma kun aina tuohon mieheen kaadetaan kaikki ennakkoluulot mitä keksitään.

Tuskinpa se rassaajamies lähtee naisensa kainalosta autoa rassaamaan muuten kuin aivan pakkotilanteessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa se rassaajamies lähtee naisensa kainalosta autoa rassaamaan muuten kuin aivan pakkotilanteessa. 

Ne on niitä toksisia miesten muotteja ja malleja, joista naiset paasaa, mutta naiset itse on miehiä niihin muotteihin kaikkein eniten tunkemassa. 

Vierailija
44/65 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee

Vierailija
45/65 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on autonrassaaja ja niin on puolet suvun miehistä. Koulutus heillä vaihtelee amiksesta ylimpiin korkeakoulututkintoihin, oma mies kuuluu jälkimmäiseen. Myös persoonallisuuksia on monenmoisia. Olemme olleet n 20 vuotta yhdessä. Minusta on hyvä, että toisella on mieluisaa tekemistä töidensä vastapainoksi. Itseäni ei kiinnosta tuo touhu yhtään muuten, mutta olen rakkaani puolesta iloinen. Ap:lla selvästi ikävän asenteellinen suhtautuminen.

Nykyinen pariutumismaailma on kovin hämmentävää, kun pitäisi harrastustenkin olla samoja...

Vierailija
46/65 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakoputken hoonaus on parasta!

t. autonrassaaja

Vierailija
47/65 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs mahtavaa ap harrastaa?

Vierailija
48/65 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on niitä toksisia miesten muotteja ja malleja, joista naiset paasaa, mutta naiset itse on miehiä niihin muotteihin kaikkein eniten tunkemassa. 

Ehkäpä maailma jäsentyy tuolla tapaa helpommin? Ja kenties jonkun muun kertomana?

Vierailija
49/65 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoo leffoja ja vauvapalstailee. Todellinen NPC

Vierailija
50/65 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin aiemmin tekstin, joka alkoi "natsaamisesta" . 

Autonrassaaminen ei ole se ongelma, vaan onko kemiaa henkisesti ja fyysisesti. Näin tuntemusten tasalla koen autonrassaamisen enemmän sytyttävänä ja avoimena kenttänä kuin ihan huonona hommana. En ymmärrä autojen päälle, en edes aja autoa.

Miehinen harrastus ja tosiaan uteliaasti olisin silmät ympyräisinä kuulemassa siitä, samaa uteliasta seikkailuhenkeä haluan myös mieheltä että on siis kivaa jutella ja jakaa. Voin kuvitella lähes sketsijakson, jossa mies näyttäisi ja selittäisi "kolmivasarapäällä hiotaan etukulmauksia 45 asteen käänteessä ja sitten drilli-kahdeksan-osa-turboleikkuri on paras valinta jumittuneiden sytyttimien irroittamiseen tai vaihetoehtoisesti kierretään rillakalla, se on nimitys tälle ja näytetään hillitöntä välinettä kuin kokki mestaripataansa, ja näin se homma hoituu"  ja jotenkin puhe alkaisi vaikuttamaan kuten Wanda-elokuvassa eri kielellä puhuminen..... :D :D 

Huom keksin tuon litanian, ei aavistustakaan mistään välineistä eikä mekaniikasta. 

Vierailija
51/65 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa kuulla sellaisilta joilla on tällainen autonrassaajamies, että mikä heitä yhdistää suhteessa. ap

Löysin elämäni miehen, joka on täysin erilainen, kuin entiseni. Erittäin kätevä käsistään, korjaa lähes kaiken, toimii hyvin autotallissa, pihatöissä, keittiössä ja sängyssä.

Yleissivistynyt, älykäs, huumorintajuinen. Keskustelunaiheita ja yhteisiä harrastuksiakin riittää, vaikka molemmilla on myös omat juttunsa.

Vierailija
52/65 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on autonrassaaja ja niin on puolet suvun miehistä. Koulutus heillä vaihtelee amiksesta ylimpiin korkeakoulututkintoihin, oma mies kuuluu jälkimmäiseen. Myös persoonallisuuksia on monenmoisia. Olemme olleet n 20 vuotta yhdessä. Minusta on hyvä, että toisella on mieluisaa tekemistä töidensä vastapainoksi. Itseäni ei kiinnosta tuo touhu yhtään muuten, mutta olen rakkaani puolesta iloinen. Ap:lla selvästi ikävän asenteellinen suhtautuminen.

Nykyinen pariutumismaailma on kovin hämmentävää, kun pitäisi harrastustenkin olla samoja...

Ei mun mielestä harrastusten ole pakko olla samoja, mutta etsin sitä yhdistävää tekijää. Silloin on helpointa aloittaa harrastusrintamalta. Tein aloituksen, koska mietin, olenko väärässä siinä, että pitäisi olla samoja kiinnostuksen kohteita tai jopa harrastuksia. ap

Vierailija
53/65 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa kuulla sellaisilta joilla on tällainen autonrassaajamies, että mikä heitä yhdistää suhteessa. ap

Hyvä seksi, paljon läheisyyttä ja suukottelua. Voimme tehdä arjen asioita yhdessä. Ei minun mieskään katso leffoja. Eikä lähde kävelylle. Minä osaan liikkua yksin.

Vierailija
54/65 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni on varmaan nähnyt TV sarjan Latela. Siitä saa käsityksen millaisia autonrakentajat ovat. Minusta olivat fiksuja, paitsi että kielenkäyttö oli joskus karkeaa.

Vierailija
55/65 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastan salillakäyntiä ja juoksemista. Sen lisäksi tykkään katsoa leffoja ja dokkareita ja puhua ajankohtaisista aiheista, leffoista ym. ap

Vierailija
56/65 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mun mielestä harrastusten ole pakko olla samoja, mutta etsin sitä yhdistävää tekijää. Silloin on helpointa aloittaa harrastusrintamalta. Tein aloituksen, koska mietin, olenko väärässä siinä, että pitäisi olla samoja kiinnostuksen kohteita tai jopa harrastuksia. ap

No huomaat sen kun alatte yhteydenpitoon. Jos ei yhteys suju, se ei suju. En rajaisi harrastusten perusteella ennakkoon. Se on se vuorovaikutus! Miten viihdytte yhdessä, ei varmaan tarvita kuin 1 treffit ja on selvää, tuletteko juttuun ja onko mitään kemiaa. 

Vierailija
57/65 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin aiemmin "natsaamisesta"

Tupakointi on ehdoton dealbreaker.

Vierailija
58/65 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin aiemmin "natsaamisesta"

Tupakointi on ehdoton dealbreaker.

Hehe! No ei kaikille, mutta tupakoinnissa tarvitsee ottaa muut huomioon eikä tupakoida sisällä ja altistaa samaan. Tupakoimattomuus on mieluisampaa. 

Vierailija
59/65 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä seksi, paljon läheisyyttä ja suukottelua. Voimme tehdä arjen asioita yhdessä. Ei minun mieskään katso leffoja. Eikä lähde kävelylle. Minä osaan liikkua yksin.

Kuullostaa kamalalle suhteelle. Ei mitään muuta yhteistä kuin seksi.

Vierailija
60/65 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autonrassaajamiehen nainen olen. Ollaan molemmat kiinnostuneita tieteestä ja historiasta, olemme introverttejä ja viihdytään kotona. Mä tykkään kun mies pitää huolen että mulla on luotettava kulkupeli, sillä muuten säästää vuodessa paljon rahaa, kun korjaamokustannukset on pienet. Fiksu mies, rakastava isä meidän lapsille ja uskollinen kumppani minulle. Meillä on kiero huumorintaju ja viihdytään yhdessä, vaikka kaikki kiinnostuksen kohteet eivät ole yhteisiä. Insinööri on kaiken muun lisäksi tuo puoliso.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän