Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole ollut innostunut ns. "autonrassaajamiehistä", siis miehistä, joiden kanssa ei ole yhteisiä harrastuksia tai tekemistä, meneekö minulta hyviä miehiä sivu suun?

Vierailija
25.03.2021 |

Ei siis vaan suhteet toteudu miesten kanssa, joiden kanssa ei vaikka katsota leffaa ja sen jälkeen keskustella leffasta.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iha oikeesti kysyt, et voiko autoharrastajissa olla hyvii miehii? Et sit oo yhtää ennakkoluuloinen, ku tommoses kuplas päätät elää… Onnee vaa miehe saamiseen, ja pitämiseen.

Vierailija
22/65 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M26 kirjoitti:

Iha oikeesti kysyt, et voiko autoharrastajissa olla hyvii miehii? Et sit oo yhtää ennakkoluuloinen, ku tommoses kuplas päätät elää… Onnee vaa miehe saamiseen, ja pitämiseen.

Mielestäni et ymmärtänyt aloitusta. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On hyvä asia, jos kumppanilla on eri mielenkiinnon kohteet kuin sinulla. Mutta jos mies ei osaa keskustella (sinun mielestäsi) tyydyttävällä tasolla - niin kyllähän tuommoiseen kyllästyy aika nopeasti. Itselleni ainakin on ihan ehdottoman tärkeää saada kumppaniin yhteys keskustelun kautta, jotta olisin innostunut hänestä seksuaalisesti. Eli ilman keskusteluyhteyttä ei ole ystävyyttä eikä ole kemiaa (näin minulla). 

No samoilla linjoilla. Ihmettelen siis, että mistä löytyy ne yhteiset asiat, jos on kiinnostunut eri asioista. Ja siis jos vaikka miestä kiinnostaa kalastus ja auton rassaus ja itseäni muut asiat. ap

Minä ja miesystäväni ollaan molemmat uteliaita. Hän mm. kuulee mielellään asioita minun hevosistani, hevosroduista, hevosten käytöksestä yleensä. Hän kertoo minulle jääkiekosta (aloittelijalle sopivalla tasolla). Olemme keskustelleet myös mm. ruskeasta rasvasta (rasva joka paremmin eristää lämpöä), älykkyyttä tehostavista lääkkeistä, hänen työhönsä liittyvistä kuvioista, asioita mitä olemme oppineet tuttavien parisuhteita sivusta katsomalla, mitä on leffoja mistä tykätään, mitkä näyttelijät ovat olleet vakuuttavia missäkin elokuvissa, olemme keskustelleet meidän keskenään erilaisista persoonallisuuden piirteistä yms yms. 

Miesystäväni on kyllä harvinaisen hyvä puhumaan mieheksi. Tosi miellyttävää juttuseuraa. Ja utelias luonne tekee sen, että hän tietää tosi monesta mielenkiintoisesta aiheesta asioita. Ja kiinnostuu helposti kun minä kerron jostakin sellaisesta asiasta minkä minä olen viime aikoina oppinut. 

Minullakin oli seurustelukumppanina mies, joka oli koulutukseltaan puutarhuri. Hän kertoi minulle nyrkkeilystä ja kuuntelin ihastuneena. Kerroin hänelle myös kaikkea, mitä hän ei tiennyt. Puhuimme kaikenlaisista asioista. Hän oli myös utelias ihminen.

ap

Tässä sinulla on vastaus. Ei tarvitse olla yhteisiä harrastuksia kunhan elämän arvot on samat - niistä ei voi tinkiä. Sen sijaan on tosi kiva jos kumppanilla on erilaiset intressit. Siitä tulee sitä kemiaa, se "erilaisuus viehättää". 

Vierailija
24/65 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siis keskustella siihen tyyliin, että miksi A oli sellainen kuin oli, mikä oli leffan tarkoitus, mitä jos A olisi elänyt nykyajassa jne. Että jotain syvällisempää kuin oliks kiva leffa.

Muista tehdä muistiinpanot leffan aikana tärkeiksi kokemistasi kohdista. 

Vierailija
25/65 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on "autonrassaajamies" ja kyllä hän katsoo elokuvia ja haluaa keskustella niistä. Minä olen meistä se joka ei jaksa katsoa leffoja kuin hyvin harvoin.

On meillä kuitenkin paljon yhteistäkin, keskustellaan joka päivä päivän uutisista, luetaan esimerkiksi toisillemme niitä ääneen, keskustellaan niistä ja vaihdetaan mielipiteitä.

Ei joku autonrassaus sulje pois etteikö mies osaisi keskustella tai olisi vaan siellä tallissa rassaamassa autoa. Itse myös tykkään ettei mies ole "kädetön" vaan hanskaa käytännön asiat.

Vierailija
26/65 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vuorovaikutus natsaa, oletteko aallonpituuksilla vai ette. Sama se onko teillä eri vai samat harrastukset, mutta jos keskusteluyhteys ei toimi, teillä ei natsaa. Jos sinä tykkäät keskustella ja nautit pohtia ja nauraa mutta mies ei puhu mitään tai keskusteleminen on neandertalilaisen tasolla "leffa oli paska" ja siihen päälle vielä sinun sheimaaminen "miksi katsot tollasta paskaa", niin sano tervemenoa. 

Ehkä stereotypia autonrassaajista on se, että he ovat naisvihaisia ja seksistisiä eivätkä keskustele fiksusti. Ei tarvitse käyttää sivistyssanoja ja olla tylsästi kuivakkaa loputtomiin, sitä ei tarkoiteta, vaan että pystyy ja nauttii keskustelemisista ja mielipiteiden ja pointtien vaihtamisista ja asioiden jakamisesta välittämisen ja uteliaisuuden kanssa. 

Nimenomaan uteliaisuutta, innostumista, nautittavuutta, keskustelu on matka- asennetta. Se on sytyttävää, lähentäävää, yhteyttä jakamisessa ja ymmärtämisessä, eikä kaikkea tarvitse tietää vaan pointti on halussa ja avoimuudessa. Mielelläni kuuntelen autojen rassaamisesta jotain, en tiedä mitään, mutta olen kiinnostunut etenkin jos en tiedä.

Vierailija
27/65 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään "autonrassaajissa" on tosi paljon naisia. Oikein yllättynyt noissa harrastepiireissä, miten paljon nuoret naiset rakentelee itsekin ihan näyttelypelejä. Kehittävä harrastus, oppii monipuolisesti tekniikkaa ja näkee työnsä tuloksen.

Vierailija
28/65 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vähän sama asia, jos tätä kysyttäis hevosharrastaja naisista. Että mahtuuko siihen elämään mitään muuta kuin se hevonen? Todellisuudessa ei ole sama asia. Autoa ei tarvi päivittäin "rassata", mutta hevonen on joka helvetin päiväinen riesa.

Ja ne hevosnaiset ei todellakaan osaa puhua muista kuin hevosista.

Vierailija
29/65 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M26 kirjoitti:

Jos se autonrassaaminen on intohimo, johon mies käyttää kaiken vapaa-aikansa, niin milloin sitä miestä sitten näkee? Itse en halua parisuhdetta, jossa ei juuri koskaan edes nähdä.

Vierailija
30/65 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja siis keskustella siihen tyyliin, että miksi A oli sellainen kuin oli, mikä oli leffan tarkoitus, mitä jos A olisi elänyt nykyajassa jne. Että jotain syvällisempää kuin oliks kiva leffa.

Muista tehdä muistiinpanot leffan aikana tärkeiksi kokemistasi kohdista. 

Ei jumalaut joku Lady Chatterlay tai Citanic ja sen ruotiminen.

Vierailija
31/65 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M26 kirjoitti:

Jos se autonrassaaminen on intohimo, johon mies käyttää kaiken vapaa-aikansa, niin milloin sitä miestä sitten näkee? Itse en halua parisuhdetta, jossa ei juuri koskaan edes nähdä.

Entä hevoset?

Vierailija
32/65 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut innostunut ns. "autonrassaajamiehistä", siis miehistä, jotka käsittelevät naisen värkkiä kuin kuorma-auton painelaakeria.

Vierailija
33/65 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämäävä aloitus. Mulla työkseen autonrassaajamies, mutta vapaa-aikana yhteisiä harrastuksia on lenkkeily, matkat ja kodin laitto, mies hoitaa myös hienosti rempat. Toisaalta eniten yhdistää lapset ja muutenkin arkiset asiat.

Vierailija
34/65 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on vähän sama asia, jos tätä kysyttäis hevosharrastaja naisista. Että mahtuuko siihen elämään mitään muuta kuin se hevonen? Todellisuudessa ei ole sama asia. Autoa ei tarvi päivittäin "rassata", mutta hevonen on joka helvetin päiväinen riesa.

Hevosella on ainakin kunnon kokoinen vehje.

Vierailija
35/65 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

autonrassaajamies = "bensalenkkari"

Vierailija
36/65 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai Hillevi Häntä-Heikkilät SUPERRRR

Vierailija
37/65 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M26 kirjoitti:

Entä hevoset?

Ihan sama, jos miehellä menee hevosiin yhtä paljon aikaa.

Vierailija
38/65 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä nämä tämmöiset aikuiset lapsimiehet ja sitten nämä "kundit" ei oikein aikuista naista sytytä. Siis ei tartte olla kaikki harrastukset samoja, ja toki autoharrastuskin voi olla ihan ok ja fiksu ihminen harrastaa sitä, mutta ap:kin varmaan tarkoitti, että jos ei löydy oikein mitään yhteistä, niin ei siitä tule mitään.

Edes jollain tapaa elämäntyyli, arvot, tai joku juttu, pitäisi mennä yksiin. Auttaa jos on edes jotain yhteisiä kiinnostavia asioita.

Vierailija
39/65 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

autonrassaajamies = "bensalenkkari"

av-mamma = aivoton kana 

Vierailija
40/65 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kyllä nämä tämmöiset aikuiset lapsimiehet ja sitten nämä "kundit" ei oikein aikuista naista sytytä. Siis ei tartte olla kaikki harrastukset samoja, ja toki autoharrastuskin voi olla ihan ok ja fiksu ihminen harrastaa sitä, mutta ap:kin varmaan tarkoitti, että jos ei löydy oikein mitään yhteistä, niin ei siitä tule mitään.

Edes jollain tapaa elämäntyyli, arvot, tai joku juttu, pitäisi mennä yksiin. Auttaa jos on edes jotain yhteisiä kiinnostavia asioita.

onnea vaan av-palstalla roikkuvien miesten etsintään, sinulle ja aloittajalle.

teistä oikein huokuu se viisaus ja henkisyys 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi