Muistaako joku vielä Timo Soinin?
Kommentit (35)
Kiviä halailevat kommunistit ja kuuma tantraseksi.
Fillarikommunistit.
Nykyään hän varmasti meloo sitä vettä, jota on kanootin alla. Hohhohhoo!
Eiköhän Timo taas pian tule kansan tietoisuuteen valtiollisissa vaaleissa?
Sorvatkaa teini!
Ei uskaltanut enää ehdolle lopulta. Noloa.
Mulla on ikävä Timo Soinia! Ei niinkään sitä politiikkaa, mitä ajoi. Mutta sitä sanallista antia oli kiva kuunnella, oli siinä suhteessa taitava mies. Vaan kun ei sitä enää äänestetä, niin minkäs sille mahtaa sitten. (Itse en ole koskaan äänestänyt.) Aika aikaa kutakin.
Eikös se ole yhä valtuutettuna Espoossa? Onkohan näkynyt kokouksissa...
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ikävä Timo Soinia! Ei niinkään sitä politiikkaa, mitä ajoi. Mutta sitä sanallista antia oli kiva kuunnella, oli siinä suhteessa taitava mies. Vaan kun ei sitä enää äänestetä, niin minkäs sille mahtaa sitten. (Itse en ole koskaan äänestänyt.) Aika aikaa kutakin.
Oho, siis en ole koskaan äänestänyt Soinia, tarkoitan. Äänestänyt kyllä olen joka vaaleissa, joissa on saanut. :D
-sama
Timo Soinista oppii sen, että jos päästää uusnatsіt kerhoonsa, niin kohta itsellä on sitten uusnatsіkerho.
Aamun Hesarissa niitä sai taas kuulla. Ilmeisesti hirveä hinku on päästä kristilliskonservatiivien äänillä takaisin politiikkaan, mutta eipä taida onnistua huijaamaan edes heitä enää.
Takinkäännön mestari. Hänen takiaan vannoin etten äänestä perussuomalaisia enää koskaan.
Soini on/oli kyllä mielenkiintoinen poliittinen hahmo. Mies, joka varsin selvästä periaatteettomasta opportunismistaan huolimatta onnistui luomaan itselleen "kansan miehen" imagon ja olemaan "hyvä jätkä" monen rahvaan edustajan silmissä.
Mies, jonka retoriikka oli sen tasoista, ettei oikeastaan sanonut yhtään mitään, mutta moni oli siitä huolimatta sitä mieltä, että hän oli lahjakas puhuja ja puhui siihen tyyliin, että tavallinen kadunmieskin ymmärtää. No vaatiihan se kieltämättä lahjakkuutta olla sanomatta yhtään mitään ja siltikin puhutella monia.
Isosta jytkystä tulee tässä kuussa kuluneeksi tasan 10 vuotta. Samana keväänä Suomi voitti jääkiekon maailmanmestaruuden, joten koko v.2011 tuntui vähän sellaiselta suomalaisen rahvaan juhlavuodelta.
Toki. Soinihan on Suomen politiikan suurmiehieä. Paino pitkälle toista sataa kiloa.
Hän oli salaliittomessias Sampo Tervon kanssa ennen kuin Öyhöaho ja apurinsa Pulla syöksivät hänet mestarispalliltaan nurin.