Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistaako joku vielä Timo Soinin?

Vierailija
25.03.2021 |

Tämä aika vaatisi taas Timon sutkautuksia.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli salaliittomessias Sampo Tervon kanssa ennen kuin Öyhöaho ja apurinsa Pulla syöksivät hänet mestarispalliltaan nurin.

Vierailija
22/35 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiviä halailevat kommunistit ja kuuma tantraseksi.

Fillarikommunistit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään hän varmasti meloo sitä vettä, jota on kanootin alla. Hohhohhoo!

Vierailija
24/35 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän Timo taas pian tule kansan tietoisuuteen valtiollisissa vaaleissa?

Sorvatkaa teini!

Vierailija
25/35 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uskaltanut enää ehdolle lopulta. Noloa.

Vierailija
26/35 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ikävä Timo Soinia! Ei niinkään sitä politiikkaa, mitä ajoi. Mutta sitä sanallista antia oli kiva kuunnella, oli siinä suhteessa taitava mies. Vaan kun ei sitä enää äänestetä, niin minkäs sille mahtaa sitten. (Itse en ole koskaan äänestänyt.) Aika aikaa kutakin.

Vierailija
27/35 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole yhä valtuutettuna Espoossa? Onkohan näkynyt kokouksissa...

Vierailija
28/35 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ikävä Timo Soinia! Ei niinkään sitä politiikkaa, mitä ajoi. Mutta sitä sanallista antia oli kiva kuunnella, oli siinä suhteessa taitava mies. Vaan kun ei sitä enää äänestetä, niin minkäs sille mahtaa sitten. (Itse en ole koskaan äänestänyt.) Aika aikaa kutakin.

Oho, siis en ole koskaan äänestänyt Soinia, tarkoitan. Äänestänyt kyllä olen joka vaaleissa, joissa on saanut. :D

-sama

Vierailija
29/35 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo Soinista oppii sen, että jos päästää uusnatsіt kerhoonsa, niin kohta itsellä on sitten uusnatsіkerho.

Vierailija
30/35 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamun Hesarissa niitä sai taas kuulla. Ilmeisesti hirveä hinku on päästä kristilliskonservatiivien äänillä takaisin politiikkaan, mutta eipä taida onnistua huijaamaan edes heitä enää.

Vierailija
31/35 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka voisi pääsiäisenä unohtaa.

Vierailija
32/35 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takinkäännön mestari. Hänen takiaan vannoin etten äänestä perussuomalaisia enää koskaan.

Vierailija
33/35 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soini on/oli kyllä mielenkiintoinen poliittinen hahmo. Mies, joka varsin selvästä periaatteettomasta opportunismistaan huolimatta onnistui luomaan itselleen "kansan miehen" imagon ja olemaan "hyvä jätkä" monen rahvaan edustajan silmissä.

Mies, jonka retoriikka oli sen tasoista, ettei oikeastaan sanonut yhtään mitään, mutta moni oli siitä huolimatta sitä mieltä, että hän oli lahjakas puhuja ja puhui siihen tyyliin, että tavallinen kadunmieskin ymmärtää. No vaatiihan se kieltämättä lahjakkuutta olla sanomatta yhtään mitään ja siltikin puhutella monia.

Vierailija
34/35 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isosta jytkystä tulee tässä kuussa kuluneeksi tasan 10 vuotta. Samana keväänä Suomi voitti jääkiekon maailmanmestaruuden, joten koko v.2011 tuntui vähän sellaiselta suomalaisen rahvaan juhlavuodelta.

Vierailija
35/35 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki. Soinihan on Suomen politiikan suurmiehieä. Paino pitkälle toista sataa kiloa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä