Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

SYYS04Mammat, WIIKKISBÖÖ!

12.08.2006 |

Avaan pinon, väsyttää... onpa uutta!

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta ulos. Kanat ja lihamureke paistettu, onpa Nekulla taas pakkasessa ruokaa. Mies menee illaksi töihin, onneksi kaveri tulee kylään. Unohtu vaan illalla ostaa tarjottavat, kun käytiin Jumbossa, ei kun kauppaan taas.. Eilinen aamupvä vierähti Hakaniemen rannassa ja puistossa miehen ja Nean kanssa, oli jotenkin ihanan leppoisaa.

Ankkis, hyvä et Lilli sai jäädä kotiin!

Mimmulle PALJON voimia, kyllä on sulla paljon univelkaa! Kunpa yöt jo rauhottuisi! Kauhulla odotan, minkälainen valvoja meille syntyy marraskuussa...

Kylläpä savu haisee, koko Linnanmäki näyttää olevan savun peitossa.. Nyt pesemään Nekun hampaita ja menoksi! Mukavaa viikonloppua!

Enkeli1 ja Nea+minivauva rv 26

Vierailija
2/47 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lintsillä on tapahtunut????Savua??

Meidän syysherra heräsi raivokohtaukseen aamulla klo 6.Huusi kurkku suorana 30 min ,ellei enemmän.Nukahti sitten voipuneena kainaloon.Nukuttiin kaikki siitä kymmeneen.Nyt on ihan hassu olo,ei saa päivästä kiinni millään.Tottunut kun olen nousemaan siinä klo 8.

Lapset katsoo aamun lastenohjelmia ja minä varastin aikaa tänne nettiin.

Pyykkiä olisi hirmuisesti matkan jäljiltä pestävänä yhä vaan,mutta kaikki innokkuus on jossain kadoksissa.

Olen niin onnellinen että mulle tulee maanantaina siivooja.En millään jaksaisi siivota.Tämä kuumuus yhdistettynä alkuraskauteen imee kyllä tältä normaalisti ahkeralta äidiltä mehut.

Rentouttavaa viikonloppua syysäideille lapsineen.

saattaapa joku hyvin vaikka synnyttääkin viikonloppuna=)Tsemppiä loppumetreille,ainakin Reeli ja Öttimöttiäinen muistaakseni!!Oliko muita?

Leanna ja viisikko kera sissin 8+1(joo-Ynis,toi olis kiva nimi,mies vaan tuskin suostuu...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai päivä kai nyt on...miestä vaan ootetaan taasen et päästää lähtemää,ni tuntuu aamulta!Rasittaa aina tämä sama kuvio!!

Missää ei ehitä käymää nii et typy ehtis unille kotii..

Eilen vauvakutsuilla oli ihanaa..Tulin taas yheltätoist kotii,jo toinen pe peräkkäin ;-) Oli ihana vaan olla ja syödä ja jutella vauvajuttuja..oli siellä myös 2vauvaaki 8kk ja 6kk,niitä sai sopivasti myssyttää.

Miehet tuskin olisivat " kestäneet" olla paikalla ;-))

HEräsin tänää seiskalt eikä uni tullu,alkanu taas tää aamuheräily ja väsyttää niin!Rahahuolet kai painaa niin et aamula ahistaa et miten täst selvitää...

Kunhan tästä selvitää liikkeelle,mennää HopLopii..pitäs olla kiva paikka,ei onneks kallis!Samalla viedää vauvanvaatteet pois...

Ei kai sielllä Lintsillä mitää...NE Viron metsäpalot tunkee savua..täällä ainaki taas haisee ja ilma on savusta..

Mukavaa päivää kaikille!

jatu

Vierailija
4/47 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arska paistaa. meillä pojan hoito mennyt hyvin, oli myös to hoidossa puoli pvää, ei edes heiluttanut kun lähdin, hyvin oli taas syönyt ym. Ensi viikolla menee ke ja pe koko pväx. Ke meillä hammashoitaja ja to 2v neuvola.

Tänään vietiin poika mummilaan yökylään, me menemme miehen kanssa kaverini häihin, kerrankin saa olla myöhään, niin kauan kuin haluaa ja nukkua pitkään. Poika tulee huomenna kotiin pväunien jlk. On siis luksus laatuaikaa. mä olen jo meikanut ja laitannut hiukset. kahdelta alkaa häät. Must häät ihania:)

eipä tänne muuta

Vierailija
6/47 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutaapi Onni kun isänsä yrittää kurkata vaippaan, tuliko sinne kakka. Ei sais katsoa. Tykkää olla tavarat housuissa. Aamullakin oli, huomasin kuinka lattialle istuminen vähän oli hitaanpuoleista, kun kakka siellä painoi joten Onni laittoi maaten ja jatkoi leikkejään:)

Manteli on just häissä. Ne on minunkin mielestä kivoja, ei vaan ole tiedossa varmaan aikoihin sellaisia. Toivottavasti teillä on siellä kivaa!!!

Viime yönä Onni taas heräs huutamaan. Tai kello oli vasta 23. Sai eilen aavistuksen vehnää ja siitäpä se varmaan. Helpotti kun söi puolikkaan jugurtin. Näin ainakin ajattelen, että mahakipu hellittää kun syö. Tästä oli Kerpun kanssa joskus " puhetta" spostissa. Sitten nukkui, tosin kuudelta huuteli mutta nukkui onneksi 7 asti.

Aamulla käytiin mustikassa poikien kanssa. Tuossa kun on metsä meidän takapihalla. Itse asiassa se on hautausmaata! Tai siis siihen se joskus kymmenien vuosien päästä laajenee. Niin tuo veljen poika oli yökylässä täällä mummulassa kun äitinsä oli yötöissä ja isänsä työporukan saunaillassa.

Aamulla oli jotenkin ihanan syksyinen tuoksu pihalla. Nams! Pian alkaa illatkin hämärtymään.

Sain tänään tätiltäni tuosta naapurista kolme hyvää ja sievää mattoa ja kolmet verhot. Oli viemässä kierrätyskeskukseen mutta minä pelastin ne. Ainakin kaikki matot oli sellaisia, että passaa meidän uuteen kotiin heti. Säästyy vähän rahaa. Uusia sitten voi ostella kunhan on ne tärkeimmät huonekalut hommattu.

Missäs Mimmuli on??? Mikä on jaksamisen tila? Toivottavasti yöt vähän rauhoittuisivat jo teilläkin.

Tää penkkiurheilija meni ihan onnesta soikeaksi eilen kun Suomi otti EM-kultaa! Tai Keskisalohan sen juoksi. Hieno juttu.

Nyt poistun omine höpötyksineni.

T-P

Vierailija
7/47 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut todellinen marjatta koko aamun/päivän - tähän saakka. Siivonnut, tampannut mattoja, leiponut, vaihtanut petivaatteet, jne. :) Olo on todella mukava, kerrankin olen tehnyt jotakin .. Sinänsä hassua koska joka päivähän sitä jotakin tekee. Ihana olo siksikin että aamu alkoi niiiin tahmeasti mutta kun hommaan vain tarttui, olokin koheni. Eikä edes ärsyttänyt! Silti - olen onnellinen että syksyllä meilllä alkaa käydä myös siivooja.

Mantelille mukavia häitä!

Leannalle pyykkäystsemppiä! Onneksi pikku-Sissi jaksaa hienosti ja urheasti pysyä mukana!

TP, täällä ei ole tuoksunut ihanasti syksylle vaan kamalasti savulle! Yöks. Voisi jo alkaa hellittää. Savun haju ollut todella voimakas taas tänä aamuna täällä pk-seudulla - ja tuntuu että ilmakin on ihan sumuista. Tylsää.

Illalla olimme istumassa iltaa naapureilla. Siis ennen lasten nukkumaan menoja. Eka kertaa satuin katsomaan myös EM-kisoja (en edes tiennyt niiden olevan menossa ...) kun miehet halusivat katsella. Ja kuinkas sattuikaan :) Kun ensimmäisen ja ainoan kerran satuin jotakin lajia seuraamaan, sai Suomi kultaisen mitalin. Hieno juoksu oli.

Tyttö jatkaa uniaan .. Oli hiukan hereillä jo tuossa vartti sitten, mutta ilmeisesti nukahti taas takaisin. Ainakin hiljaista on. Kunhan herää, lähdemme pyöräilemään.

Kivaa viikonloppua kaikille! Huomenna meille tuleekin vieraita joten enpä täällä varmaankaan käy.

Alli

Vierailija
8/47 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tuntuu, että ois vasta aamu:) Onneksi ei ole, koska oli aika hyytynyt olo. Olin kaverin luona iltaa viettämässä ja baariinhan siitä vielä päädyttiin. Mutta oli ihan kivaa. Tuntui, että kaipasin kunnon irtiottoa. Nyt voi taas jatkaa paremman ruoka- ja juomavalion puitteissa elämää. Loman jälkeen tuli sellainen olo, että pakko alkaa skarppaamaan. Järkkyä mässäilyä oli koko loma. Pari viikkoa tarkempaa ruokavaliota sai jo tippumaan pari kiloa painostakin pois, joten hyvältä näyttää.

Lila, toivottavasti saatte apua Rosan ongelmiin maanantaina!

T: Ynis

Vierailija
9/47 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin talon, tilavamman auton, veneen (mieluummin sellaisen, jossa on hytti) ja asuntoauton...näin alkuun ;)) Paras olisi siis voittaa 7 oikein aivan yksin. Voittaminen olisi helpompaa, jos lottoaisi joskus (jostain syystä minä en harrasta lottoamista). Noh, vastapainoksi mies lottoaa joka viikko, joten mahdollisuuksia sentään on.

Poijat tulivat kotiin ja mukavaa oli ollut.

Hups..Nyt huudetaan saunaan, joten...

SoonMoro!

Vierailija
10/47 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

HopLopissa oli kivaa!!! :-) Suosittelen pk-seutulaisille ja täällä vieraileville.Molemmat lapset oli ihan onnessaan ja vanhemmatkin viihdyttiin :-)

G:Ihan alkuu..lähettäs Thaimaasee,tultas keväällä takas.Uusi ihana koti,2autoo,miehelle ajokortti,velat pois....Vanhemmille jotain kivaa,mitä tahtosivat.Srklle lahjottasin ja muuhunkin,pitäs tutkia et menis myös oikeeseen paikkaan!Onhan se kiva haaveilla...

Nyt jos sais 500 et selvittäs täst hetkest eteenpäin..mut onpa se lottoki tekemättä!

Jos haaveista siirtys puuron keittoo...ainaki todellista puuhaa!

jatu

Vierailija
11/47 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laivareissu takana, mentiin sitten vielä yhdeksi yöksi mun vanhemmille kun Ida niin tykkää touhuta siinä pihalla. Heillä on siis omakotitalo, joten pihalla on niin kiva olla kun siinä riittää tekemistä. Laivareissu meni ihan hyvin, kivaa oli muumidiscossa ja päivällä Ida oli tanssimassa Pikku Myyn kanssa. Heti kun päästiin laivasta ulos niin Ida huusi et mennään laivalle, mennään takasin! Mä vaan nukuin (kuten aina) tosi huonosti, ehkä 3h, kun herään jokaseen ääneen ja sit kestää ikuisuus et nukahdan uudestaan.

Jaksamisia Tealle ja Leannalle myös alkuraskauden vaivoissa, nuo on aika tuoreessa muistissa... meinaan, superpanttaajapihtari ilmoittautuu!!! Meille tulee vauva!!!!!!!!!!!!!!!! Toivottavasti kaikki nyt menee hyvin, oon pelänny ihan hulluna keskenmenoa ja kaikkea muuta mahdollista (ja mahdotonta), mutta ehkäpä nyt tämän uskaltaa jo kertoa... me kun pantattiin tietoa Idastakin toooosi pitkään, reilusti yli puolenvälin oli ennen ku kavereille kerrottiin. Mutta nyt rv on 21+1, eli joulukuun odottajiin kuulun ihan niinkuin Äitikuukin, la on 22.12. Rakenneultrassa käytiin torstaina ja kaikki vaikutti olevan hyvin, muutaman päivän pienemmäksi arvioi mut ei muutettu kuitenkaan laskettua aikaa... Me malttamattomat kysyttiin sukupuoltakin, se näkyi mutta ehkäpä jätän sen vielä meidän omaan tietoomme... kuitenkaan en pysty joulukuulle asti olemaan sitä kertomatta mut yritän kuitenkin.

Huh, jo helpotti :D

Pyykit kutsuu koneessa joten tästä tuli nyt omanapainen sepustus...

Petra rv 21+1 ja Ida

Vierailija
12/47 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luin eka lopust et rv...jäin pikkusen miettimää et oonko missannu tälläsen uutisen??!!!

Onnea,onnea,onnea!!!Joulunyytti :-)

jatu

Vierailija
13/47 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja koko perheelle jouluvauvan odotukseen! Ihana uutinen. Ja syysmammat sen kuin laajenee odottajien osalta :) Vau, hyvin olet osannut salaisuuden pitää.

Alli

Vierailija
14/47 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen tietopanttaaja tosiaankin! Toivotan jo etukäteen onnea vauvelista ja toivon samalla niin Tomerallekin kuin kaikille muillekin hyvin nukkuvia ja vähän huutavia vauvoja! (Ei kait meillä vain ole sellaisia...?)

Ja oma (.) lyhyesti: Viime yö oli vielä huonompi kuin edelliset jos vain mahdollista. T:llä TAAS kuumepiikki, en ala. Samoin silmätulehdus molemmissa silmissä. Neiti huutaa yöt tissiä ja minä olen pistänyt yöbaarin kiinni. Paitsi että pakko ehkä ens viikolla avata taas, kun oon yh koko viikon. Muuten en saa nukkua sitäkään vähäistä tuntimäärää minkä normaalisti saan.

Jos voittaisin lotossa, ihan vaikka vähän vähemmänkin, meille tulisi lastenhoitaja, joka hoitaisi lapsia ja valvoisi niiden kanssa yöt, niin että me saataisiin miehen kanssa edes hetki kahden keskistä aikaa. Viimeksi ollaan oltu jossain kahdestaan ennen T:n syntymää ja talonrakentamisaikaa. Eli reilusti yli kaksi vuotta sitten. Ihan liian pitkä aika siis...

Kävin tänään poimimassa vattuja. Sain sellaisen kolme litraa. Hyviä olivat, söin niitä sitten pehkostakin varmaan sen kolme litraa. Eivätkä muuten olleet mitään puutarhavattuja vaan ihan luonnon marjoja.

T-P:lle on pitänyt toivottaa onnea uudesta kodista. Milloinkas se muuto nyt olikaan, kun ei kaikkea muista tämä vanha ja hatara pää?

Ihanaa, Suomeen tuli taas mitali! Oon seurannut sivusilmällä kotitöiden lomasta aikasta paljonkin noita kisoja.

Ja Rosan allergioihin toivon helpotusta! Ja minäkin huhuilen jo Mimmulia, puutarhan perustaminenko lie hänet vienyt? Samoin Tiivii, tule sanomaan edes Böö!

Nyt syömään!

Mimmu ja lapset x3

Vierailija
15/47 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olet aika panttari=)Onko tämä nyt toinen lapsonen?Onnea!

Eipä siinä mitään,ekat kaksi mekin pidettiin täysin salassa yli rv20.Ei masukaan sillon nopeaa kasvanut.

mutta kolmannesta eteenpäin oonkin jäänyt verekseltään kiinni noin viikosta 10 eteenpäin kun masu kasvaa joka kerta nopeammin tähän pieneen varteen...

Nukutustaisto takana syysherrasen kanssa.Nyt hetkisen omaa aikaa netissä-jee!=)

leanna ja viisikko sekä sissi 8+1

Vierailija
16/47 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä maltoit olla kertomatta??? :) Tulikin mieleen, että Leannallakin ne viikot vaan kasvaa. Jospa kohta voi olla rauhallisin mielin jo. Viikot kuitenkin kuluu niin nopeasti.

Mimmu. Anopilla on mökillä yksi vadelmapuska jossa oli aika vähän marjoja, mutta sitäkin mahtavampia ja maukkaampia. Nams! Kaupasta ostetut ei maistuneet millekään niiden jälkeen. Villejäkin vadelmia kuulemma on lähistöllä, mutta nyt on kuivuus vienyt marjat.

Minä sain illalla aikaseksi sen verran että keräsin viinimarjat meidän puskista. Meillä on siis kokonaista yksi punaherukka ja yksi mustaherukka (joka on vuosi sitten kesällä vasta istutettu). Pari litraa tuli marjoja, eli ei paljoa. Mutta riittää meille paremmin kuin hyvin:) Ei olla kovin marjaihmisiä.

Jatu, Hoplopia on monet kehuneet. Täytyy joskus mennä.

Ajattelin kohta kömpiä nukkumaan. Jäi hieman univelkaa viime yöstä:)

Vierailija
17/47 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en edes lottoa, mutta mies joskus. Jos yksin voittais koko potin, niin mulle tulis ainakin kauheat paineet, että mitä niille rahoille tekis. Totta kai matkustelu, lainojen maksu yms. ois listalla, mutta jotenkin viisaasti ne loput rahat pitäis sijottaa. Omaan ja lasten tulevaisuuteen, hyväntekeväisyyteen jne.

Vierailija
18/47 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

7oikein: isompi koti, mummulle ikioma hoitaja, lapset kotihoitoon (minä haluaisin silti töihin), isot pojat parturiin :) Oikeasti pitäisi varmaan miettiä toisenkin kerran, mutta nuo tuli ekana mieleen. Minen lottoa kuin kerran viidessä vuodessa.

Lilalle hurrrrrrjasti jaksamista!

Vierailija
19/47 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isompi,uudempi talo meren rannalla ja viikkosiivooja=)

Huoneisto jostain ihanasta alppikylästä.

Loput säästöön ja ihmettelisin.

Vaikkakaan emme lottoa=)

L jonka viikot tosiaan kiitää...hui!

Vierailija
20/47 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti... hatunnosto tuosta panttaamisesta! Miten joku pystyy??? Nimimerkillä hölösuu...

Nyt tää menee kyllä maate. Herätys oli aamulla klo 6 töihin. Ja oli fyysisesti tosi rankka päivä. Ketutus vähempää kuin eilen, eilinen työpäivä oli todella tervanjuontia...

Autokatosprojekti menossa tän viikonlopun. Harjakorkeudessa jo on.

Että lastenhoitohommia piisaa huomenna. Toivon pitkiä aamu-unia lapsille.

Kaikille.

Kerppu