Mikä on "vakiintunut parisuhde"? Kihloissa olo vai avoliitto? "Vakiintuneen parisuhteen" luo saa mennä ulkonaliikkumiskiellosta huolimatta...
Jos olen seurustellut jonkun kanssa 10 vuotta ilman ja ukko asuu toisessa kaupungissa töissä?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kolmen viikon aikana pitää tavata muualla asuva partneri? Miksi? Näin korona leviää ylt ympäriinsä
Onko tullut mieleen, että se kolme viikkoa voi venyä pariksi kuukaudeksi. Itselläni esimerkiksi on se tilanne, että olin karanteenissa altistumisen takia. Emme muutenkaan näe kuin noin joka toinen viikko. Altistumisen takia emme nähneet kuukauteen. Tähän kun tulisi vielä päälle se kolme viikkoa ja siihen taas se normaali väli kun ei muutenkaan nähdä ja vielä joku altistuminen, niin siinähän menee helposti kolmekin kuukautta, että ei nähdä ollenkaan.
Luuletteko edelleen et toi tulee jäämään tuohon kolmeen viikkoon?!?! Haloo.
Vierailija kirjoitti:
Ja yksinelävät on taas yksin, meitä on kuitenkin 1,2 miljoonaa Suomessakin. Puhumattakaan lapsista ja nuorista joiden pitäisi rakentaa elämäänsä. Mielenterveysongelmat lisääntyy eksponentiaalisesti. Tunnen monta pari-kolmekymppistä Etelä-Suomessa yksin asuvaa, etätöitä tekevää ja olen jo todella huolissani, on tullut jo tähän mennessä burn outia jne.
Tää on ihan älytöntä. Elkää nyt saakeli kuvitelko että tämä jäisi muutamaan viikkoon, jos tän annetaan mennä läpi, näillä mennään ainakin vuosi. Miettikää nyt viime kevättä?! Eikö ihmiset mitään opi/näe/tajua?
Voisitko selittää, miten mielenterveysongelmat kasvavat eksponentiaalisesti?
Olen mm. Kumppanin lähiomainen rekistereissä. Vaikka emme ole av(i)oliitossa, aion tavata häntä edelleen. Muuten nökötänkin etätöissä ja kahden se yhteinen aikakin vietetään.
Jos on nussittu niin on vakiintunut.