Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä kumpuaa Vauvalle pesiytynyt lapsiviha?

Ylpeä äiti
24.03.2021 |

Nyt mammat ryhtiliike - miksi parveilette taaperoiden hoitoon tarkoitetulla keskustelupalstalla ja samaan aikaan marmatatte huonosti käyttäytyvistä pershedelmistä? Ei mitään logiikkaa

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otetaan mallia esim Italiasta, lapsia ei haukuta pershedelmiksi tai fruta de la perse

Joo, otetaan ihmeessä. Viime Italianvierailulla hotellin iltapalalla viereisen seurueen italialaisperheessä kenenkään ilme ei värähtänytkään, kun isä kiikutti pikkutytön käytävään hakattavaksi. En tiedä mikä koulutusmetodi se oli olevinaan, mutta minä en kestänyt olla sivustaseuraaja. Aika brutaali tuo sinunkin lapsenrakkaus on, jos toi on ideaalia.

Miksi kerrot hallusinaatioistasi täällä totena?

Miksi väität tuota hallusinaatioksi? Väitätkö että maailmassa ei olisi epäkohtia?

Vierailija
42/58 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää kysyä poikalapsihullulta

Niinpä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos huomaat, täällä on aihe vapaa- palsta. Tämä on ihan tavallisesti keskustelupalsta. Tällä aihe vapaalla ei ole mitään tekemistä vauvojen/lasten kanssa. Täällä voidaan keskustella vaikka käpyhevosista jos siltä tuntuu.

Tämä tuntuu olevan joillekin naisille käsittämättömän vaikeaa ymmärtää. Vieläkin näkee välillä kommentteja, joissa joku tuohtunut mamma yrittää epätoivoisesti solvaamalla häätää täältä miehiä ja naisten perseilyä kritisoivia kommentoijia sillä asenteella ikäänkuin tämä olisi naisten ikioma mammafoorumi ja kaikki tänne kirjoittelevat miehet ja muut epämieluisista aiheista puhuvat ovat muka peräkammarissa asuvia luusereita. Jotkut näistä torspoista eivät millään tajua, että täällä on ihan ikiomat foorumit vaikkapa toosansa synnytyksessä repineiden tai imetysvaikeuksista kärsivien vertaistukitarpeita varten.

Mua ei kyllä lapsettomana koskaan kiinnostanut visioida erittäin poikkeuksellisen väkivaltaisesti hajonneita muiden naisten värkkejä mielessäni. Ennen tätä palstaa en ollut kertaakaan uhrannut ainuttakaan ajatusta tälle enkä kuullut tällaista puhetta mistään. Kyllä täällä kokoontuu jotain omien limaloukkujensa paremmuuteen fiksautuneita ilkeitä ja likaisia lortt oja ihan liikaa...

Miksi tunnet itse noin huonoksi?

Vierailija
44/58 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos huomaat, täällä on aihe vapaa- palsta. Tämä on ihan tavallisesti keskustelupalsta. Tällä aihe vapaalla ei ole mitään tekemistä vauvojen/lasten kanssa. Täällä voidaan keskustella vaikka käpyhevosista jos siltä tuntuu.

Tämä tuntuu olevan joillekin naisille käsittämättömän vaikeaa ymmärtää. Vieläkin näkee välillä kommentteja, joissa joku tuohtunut mamma yrittää epätoivoisesti solvaamalla häätää täältä miehiä ja naisten perseilyä kritisoivia kommentoijia sillä asenteella ikäänkuin tämä olisi naisten ikioma mammafoorumi ja kaikki tänne kirjoittelevat miehet ja muut epämieluisista aiheista puhuvat ovat muka peräkammarissa asuvia luusereita. Jotkut näistä torspoista eivät millään tajua, että täällä on ihan ikiomat foorumit vaikkapa toosansa synnytyksessä repineiden tai imetysvaikeuksista kärsivien vertaistukitarpeita varten.

Mua ei kyllä lapsettomana koskaan kiinnostanut visioida erittäin poikkeuksellisen väkivaltaisesti hajonneita muiden naisten värkkejä mielessäni. Ennen tätä palstaa en ollut kertaakaan uhrannut ainuttakaan ajatusta tälle enkä kuullut tällaista puhetta mistään. Kyllä täällä kokoontuu jotain omien limaloukkujensa paremmuuteen fiksautuneita ilkeitä ja likaisia lortt oja ihan liikaa...

Miksi tunnet itse noin huonoksi?

Sori, mutta älä yritä olettaa minun tuntevan yhtään mitään kun ethän voi tuosta vielä mitään päätellä. En tunne itseäni huonoksi eikä siihen ole syytäkään. Voin pahoin lukiessani palstavelanaisten lörppörömpsäfantasioista ja tulin sen nyt sanomaankin, että se on ihan kieroutunutta. Eikä tunnu huonolta? Aina näistä kurppaisista pilluista saatte väännettyä ilmaisun ja sivulauseen ja toisenkin oli aihe mikä tahansa. Ei ollut itselleni normaalia lapsettomanakaan.

Vierailija
45/58 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ristiriitaista, että puhutaan perseilevistä kakaroista, mutta ei huomata lainkaan mitä sieltä omasta näppiksestä suolletaan.

Vierailija
46/58 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa lapsia. Inhoan vanhempia jotka eivät opeta edes alkeellisimpia käytöstapoja lapsilleen. Samalla tavalla en vihaa huonosti käyttäytyviä koiria vaan inhoan niiden omistajia jotka eivät ole kouluttaneet niitä.

En ole omia lapsia hankkinut, raskaus ja synnytys ei ole koskaan innostanut. Jos olisin löytänyt hyvän miehen niin olisi ehkä eri tilanne, mutta sinkkuna en todellakaan rupea sellaiseen kun lukee niitä kauhutarinoita täältä.

Vierailija
47/58 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettakaa toukillenne alusta alkaen käytöstavat ja viekää ihmisten ilmoille vasta, kun osaavat käyttäytyä ja olla HILJAA, niin loppuu lapsiviha. Peiliin katsomisen paikka vanhemmilla. Turhaan kitisette, kun itse olette ilmiön aiheuttaneet.

Vierailija
48/58 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettakaa toukillenne alusta alkaen käytöstavat ja viekää ihmisten ilmoille vasta, kun osaavat käyttäytyä ja olla HILJAA, niin loppuu lapsiviha. Peiliin katsomisen paikka vanhemmilla. Turhaan kitisette, kun itse olette ilmiön aiheuttaneet.

Vauva kommunikoi itkemällä, ja aivan varmasti tulet näkemään jatkossakin itkeviä vauvoja, koska vauvoja nyt viedään kauppaan, leikkipuistoon, päiväkotiin... Ikävää, että koet normaalit elämän äänet häiritsevinä. Oiskohan jotain yliherkkyyttä?

Vierailija
49/58 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vauva kommunikoi itkemällä, ja aivan varmasti tulet näkemään jatkossakin itkeviä vauvoja, koska vauvoja nyt viedään kauppaan, leikkipuistoon, päiväkotiin... Ikävää, että koet normaalit elämän äänet häiritsevinä. Oiskohan jotain yliherkkyyttä?

Olisikin vain vauvat, mutta joillekin lapsille ei opeteta MITÄÄN käytöstapoja. Esim. vieraan ihmisen luo meno ja tämän lyöminen/potkaisu ei saa aikaan mitään reaktiota äidiltä. Ja oli ehkä just vajaa kouluikäinen, ei mikään taapero.

- eri

Vierailija
50/58 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olis Gileadille tarvetta.... saatais äitylit ja odottajat samaan kommuuniin ja muu yhteiskunta saisi olla rauhassa kiljunnalta ja kakkavaipoilta.

51/58 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan yhtä paljon täällä pyörii sakkia, jotka kuvittelevat että pelkästään suorittamalla onnistuneen yhdynnän ja turauttamalla lapsen vaginasta ulos on heti jotenkin parempi ja viisaampi kuin lapsettomat ja ansaitsee muka jotain käsittämättömiä etuoikeuksia yhteiskunnassa.

Tämä!! Tämän takia ne voi sietää äiti-ihmisiä, kuvittelevat olevansa jumalasta seuraavia, ja loukkaantuvat jos muut ei ole yhtä hurmioituneita heidän "uroteoistaan'.

Vierailija
52/58 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gägipallot kakaroille, niin pysyvät hiljaa kuljetusten ajan.

Vierailija
53/58 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan kaikkia huonosti käyttäytyviä ihmisiä, olivatpa he sitten aikuisia tai lapsia. Jos haluat, etten vihaa lastasi, niin toivottavasti osaat opettaa lapsellesi hyvät käytöstavat.

Vierailija
54/58 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsohan mitä tuolla yläpalkissa lukee VAUVA.fi

Se tarkoittaa varmaan, että tämä on vauvoille. Siinä ei lue lehmä, mikä sinä olet.

Vierailija
55/58 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan yhtä paljon täällä pyörii sakkia, jotka kuvittelevat että pelkästään suorittamalla onnistuneen yhdynnän ja turauttamalla lapsen vaginasta ulos on heti jotenkin parempi ja viisaampi kuin lapsettomat ja ansaitsee muka jotain käsittämättömiä etuoikeuksia yhteiskunnassa.

Opetapa sitten minulle, miten ihmislaji säilyisi maan pinnalla mikäli emme lisääntyisi. Valoja päälle nyt! Totta kai vanhemmat ovat arvostettavia

Miksi ihmislajin täytyisi säilyä?

Vierailija
56/58 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on aihe vapaa. Täällä on erikseen vauvat ja taaperot osio.

Vierailija
57/58 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmisvihaaja, joten tietenkin uusien ihmisten synnyttäminen tänne aiheuttaa vihaa.

Vierailija
58/58 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat vaan usein niin ärsyttäviä, vaikka minulla on oma lapsi