Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos poliisi sakottaa maskittomuudesta

Vierailija
24.03.2021 |

Ja on terveydentilaan perustuva syy olla käyttämättä, miten se todistetaan? Siinäkö kirjaudutaan Omakantaan ja näytetään lausunnot? Otetaan sakko ja kannellaan myöhemmin? Kuka nuo kantelut käsittelee ja onko heilläkään oikeutta asiakkaan terveystietoihin?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miten poliisi toimii maskien suhteen tai miten tulee hullussa tulevaisuudessa toimimaan, mutta minä en maskia laita ennen kuin poliisi niin käskyttää tekemään. Ja silloinkin on poliisilla oltava tarjota maskia, sillä en aio niitä hommata.

Kyllä sitä nyt ollaan niin kovaa poikaa että. Toivottavasti sakotusasteikko lähtee 5000 €:sta.

Mitä kovaa siinä on, jos tottelen poliisin käskyttämistä?

Vierailija
42/50 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää maskihullut ovat puhdasverisiä fasísteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miten poliisi toimii maskien suhteen tai miten tulee hullussa tulevaisuudessa toimimaan, mutta minä en maskia laita ennen kuin poliisi niin käskyttää tekemään. Ja silloinkin on poliisilla oltava tarjota maskia, sillä en aio niitä hommata.

Kyllä sitä nyt ollaan niin kovaa poikaa että. Toivottavasti sakotusasteikko lähtee 5000 €:sta.

BÄÄÄ! Sanoi lammas

Vierailija
44/50 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai vitsi mua aina huvittaa nämä maskihullut :D ne on kyllä hauskoja. Miten ihmeessä ne kuvittelee, että se pysäyttää viruksen?😂

Vierailija
45/50 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoleton kirjoitti:

Poliisi tuskin sakottaa ketään maskitonta. Ensin korkeintaan kehottaa maskin käyttöön. Jos ilman pätevää syytä kieltäytyy, saa lopulta sakot poliisia vastaan niskoittelusta. Kuka nyt sitten mitenkin osaa syynsä selittää.

Mun puolesta näille maskittomille vapaamatkustajille voisi ihan kyselemättä antaa sähköä ja pamppua Venäjän malliin.

Käytät itse maskia suojellaksesi muiden terveyttä, mutta fantasioit silti muiden ihmisten kiduttamisesta ja hakkaamisesta?

Niiden, jotka ansaitsee suojelua. Maskittomat vaarantavat muiden hengen, joten eivät ansaitse mitään suojelua.

Vierailija
46/50 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoleton kirjoitti:

Poliisi tuskin sakottaa ketään maskitonta. Ensin korkeintaan kehottaa maskin käyttöön. Jos ilman pätevää syytä kieltäytyy, saa lopulta sakot poliisia vastaan niskoittelusta. Kuka nyt sitten mitenkin osaa syynsä selittää.

Mun puolesta näille maskittomille vapaamatkustajille voisi ihan kyselemättä antaa sähköä ja pamppua Venäjän malliin.

Käytät itse maskia suojellaksesi muiden terveyttä, mutta fantasioit silti muiden ihmisten kiduttamisesta ja hakkaamisesta?

Niiden, jotka ansaitsee suojelua. Maskittomat vaarantavat muiden hengen, joten eivät ansaitse mitään suojelua.

Tämä kertoo hyvin paljon, kuinka maskiuskovaiset uskovat maskin olevan joku pelastus😂

Vierailija
47/50 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoleton kirjoitti:

https://www.kaleva.fi/kohutun-maskiselvityksen-tehnyt-professori-marjuk…

Vierailija
48/50 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkärintodistuksen saamkäydä näyttämässä poliisilaitoksella jälkikäteen.

Ja poliiseilla on v i t u s t i aikaa ja kiinnostusta katsella ihmisten lääkärintodistuksia!! Koska mitään oikeaa työtähän heillä ei tietenkään ole?

Ei kuule, sinä sanot konstaapelille että minulla on astma/ keuhkoahtaumatauti/ pölykeuhko/ thorax-hyppykuppa ja konstaapeli sanoo: ”Asia selvä, hyvää päivänjatkoa, muistakaa pitää turvaväli, yskiä hihaan ja pestä käsiä.”

Vierailija
49/50 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se toki tärkeää käyttää maskia, mutta jokaisella pitäisi myös olla oma päätäntävalta omaan kehoonsa. Eikä tarvitse myöskään tupata lähelle, jos tartuntaa pelkää.

Vierailija
50/50 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tehnyt itse pari kangasmaskia. Käytin hyvin ohutta verhokangasta, sen kanssa saa kyllä todella hyvin hengitettyä. Eihän se nyt tietenkään mitään suojaa, mutta onpahan maski ainakin. Jos kerran pitää maski olla, niin meikäläinen pistelee menemään pitsiverho naamalla. Ja en tod pese joka käyttökerran jälkeen.

Älyttömän typerää vouhotusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi