Minkä pituinen hame on opettajalle liian lyhyt?
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea on nähty ja yleensä nimenomaan niiltä vähän varttuneemmilta kollegoilta, ei vastavalmistuneilta.
Kun se 35 iskee mittariin, tulee naisille jokin perustarve osoittaa kelpaavansa. Niinpä kuljetaan läpinäkyvissä treenitrikoissa ja topeissa ja vesirajamineissä. Onhan se itsetuntoa hivelevää, kun saa teiniltä reaktion.
Olen ottanut sen kannan, että kun ketään ei tuossa satuteta, niin antaa mennä vaan. Jos löytyy vartaloa ja/tai itsetuntoa, niin mikäs siinä. Me rumat seinäkukkaset emme vaan uskalla ja hyvä niin, kun ei olisi mitään, mitä esitellä.
Tämän olen huomannut minäkin. Kyllä ne paljastavimmat asut sekä lyhyimmät mekot olivat aina niillä keski-ikäisillä tai vanhemmilla opettajilla tai sijaisilla. Nuoret pukeutuivat peittävämmin ja fiksummin.
Ja korostan siis, että tottakai tuossa ikäryhmässä oli myös niitä, jotka eivät pukeutuneet paljastavasti mutta ne jotka niin tekivät, kuuluivat miltei aina tuohon 35-60v haarukkaan.
Polvipituinen kynähame, tai siis yleensä vain polvipituinen hame on ihan ok, ja näin miehen mielestä hyvän näköinen. Vaikka ei sellaisessa minarissakaan mitään vikaa ole.
Jos on sillai "klassinen" tai retro, niin polvipituinen hame on hyvä, ja hyvän näköinen on lisäksi, jos vähän polven yläpuolelta näkyy myös, ja ihan paras on jos siinä on vielä jalat puettuna, niin että ei melkein yhtään näy sukkien yläosasta, tai siis ollenkaan.
Se on se asia, mistä pitää olla tarkka.
Damn.
Muistan ruotsinkielen opettajan monen vuoden takaa Riihimäen Teknillisestä!
Miten voi olla, että opettaja saattoi olla sellainen!
Hitto etten muista mikä oli nimi, melkein siis häpeän, etten muista, mutta on tosta monta vuotta.....mutta kyllä oli kuuma pakkaus, ja oikeasti!
Piti hametta, ja oli ihan tajuttoman hyvän näköinen, pitkähiuksinen blondi...
Ja damit nautti siitä koko ajan..
Vanha ja toimiva nyrkkisääntö on, että polvet ja olkapäät peittoon.
Riippuu millainen läski sitä kantaa. Jos ylipainoa niin burqa on liian paljastava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea on nähty ja yleensä nimenomaan niiltä vähän varttuneemmilta kollegoilta, ei vastavalmistuneilta.
Kun se 35 iskee mittariin, tulee naisille jokin perustarve osoittaa kelpaavansa. Niinpä kuljetaan läpinäkyvissä treenitrikoissa ja topeissa ja vesirajamineissä. Onhan se itsetuntoa hivelevää, kun saa teiniltä reaktion.
Olen ottanut sen kannan, että kun ketään ei tuossa satuteta, niin antaa mennä vaan. Jos löytyy vartaloa ja/tai itsetuntoa, niin mikäs siinä. Me rumat seinäkukkaset emme vaan uskalla ja hyvä niin, kun ei olisi mitään, mitä esitellä.
Tämän olen huomannut minäkin. Kyllä ne paljastavimmat asut sekä lyhyimmät mekot olivat aina niillä keski-ikäisillä tai vanhemmilla opettajilla tai sijaisilla. Nuoret pukeutuivat peittävämmin ja fiksummin.
Ja korostan siis, että tottakai tuossa ikäryhmässä oli myös niitä, jotka eivät pukeutuneet paljastavasti mutta ne jotka niin tekivät, kuuluivat miltei aina tuohon 35-60v haarukkaan.
Saman olen pistänyt merkille.
Välillä tuntuu, että mitä enempi ikää, sitä korkeammalle hameenhelma nousee.
Oikeasti noloa.
Puoleen reiteen on kyllä jo liian lyhyt.
Opettajan luulisi tietävän että murrosikäisen pojan ajatus ei mitenkään pysy opetuksessa jos opettaja esittelee reittä.
30-vuotias ei voi enää minihametta pitää tosin 50-vuotiaat pubiruusut välillä on karaokebaareissa minihameissa, hakevat miehiltä huomiota.
Minusta minihame ja sukkahousut opettajalla on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Muistan ruotsinkielen opettajan monen vuoden takaa Riihimäen Teknillisestä!
Miten voi olla, että opettaja saattoi olla sellainen!
Hitto etten muista mikä oli nimi, melkein siis häpeän, etten muista, mutta on tosta monta vuotta.....mutta kyllä oli kuuma pakkaus, ja oikeasti!
Piti hametta, ja oli ihan tajuttoman hyvän näköinen, pitkähiuksinen blondi...
Ja damit nautti siitä koko ajan..
Båsse hade en ny bil och en dag de hörde med Gitta mycket ljud. Avgasrören hade gick sönder.
Nä nu ja, avgasrören måste man byta ganska ofta.
Måste man byta ganska ofta.
Siis mä muistan tämän todella hyvin siis edelleen, wow että oli kyllä ruotsin opettaja...
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä, että haluatko teinipojat kuolaavat sinua.
😂
Jos pitää kysyä, niin liian lyhyt.
Kalevi 77 kirjoitti:
Kunhan ei korvat näy
Saako silmät näkyä?
Vierailija kirjoitti:
Yök, teiniltä reaktio, ei kait naisopettajat nyt pedareita sentään ole!! Työpaikalle ja erityisesti kouluun ilman muuta asiallisissa vaatteissa. Ei koulussa ole tarkoitus seksuaalisuuttaan esitellä, toivottavasti kenellekään. On ällö ajatus, että naiset yrittäisivät jotain lasten ja nuorten keskellä.
Vierailija kirjoitti:
Kalevi 77 kirjoitti:
Kunhan ei korvat näy
Saako silmät näkyä?
Hijabissa ja niqabissa saa, burkhassa ei.
Tampereella eräässä koulussa Veera-opettajalla oli ainakin takavuosina niin lyhyt hame että varmaan pikkarit näkyi. Alakoulussa lapsia ei ehkä häirinnyt mutta en kyllä ymmärrä kuka pukeutuu töihin noin?
Vierailija kirjoitti:
Jos miespuolisilta kysyy niin yleensä vastaus on että mikään hame ei ole liian lyhyt. Toki poikkeuksia aina on joka asiassa mutta yleensä vastaus taitaa tuo olla. Mitä lyhempi sen parempi on mun oma mielipide.
Riippuu siitä onko opettajatar alle 30v ja sutjakka varreltaan:) Keski-ikäiset voivat pukeutua housuihin, ettei suonikohjut näy
Ei ole liian lyhyitä hameita. Jokainen saa pukeutua miten itse haluaa, eikä siihen ole muilla sanomista.