Olen nyt muutaman kerran tilannut ruokaa woltista ja tullut siihen lopputulokseen
Että elämän ei pidä olla näin helppoa. Tämä on tie rappioon. Mättöpizza ja iso kebabrulla parilla napinpainalluksella 20 minuutissa kotiin ja sokerilimsat päälle.
Kommentit (57)
Joo tää ihmiskunnan kehityskulku ennustettiin jo yli 10 vuotta sitten tässä lasten animaatio elokuvassa. Wolt on ykis askel kohti tätä tulevaa jyrkkää alamäkeä
Nämä firmathan on onnistuneet siirtämään taloudellisen riskin täysin työntekijän niskaan. Mitään sairaslomia, lomia tai pekkasia ei myöskään ole, hyvä jos palkallisia taukojakaan. En iki maailmassa käyttäisi tällaisten yritysten palveluita.
Hitto te avuttomat urpot leviätte tuota psskaa syöden😆
Vierailija kirjoitti:
Nämä firmathan on onnistuneet siirtämään taloudellisen riskin täysin työntekijän niskaan. Mitään sairaslomia, lomia tai pekkasia ei myöskään ole, hyvä jos palkallisia taukojakaan. En iki maailmassa käyttäisi tällaisten yritysten palveluita.
Ei niitä hommia kukaan tekisi, jos se ei kannattaisi. Olisiko parempi ettei näitäkään työpaikkoja olisi olemassa?
Täällä noit tummia Wolt kuriireja ravaa. Voit saada kaikilla maisteilla. Kai tilasit extra koronamausteet?
Vierailija kirjoitti:
7, oli maski leualla, ja räpläsi paljain käsin kännykkää, nuolaisi sormiaan ennen kuin aukaisi jonkun pussintapaisen , otti samoilla sormilla kiinni juomamukin yläposista ja pakkasi hammaparit samoin käsin, siinä sivussa niiskaisi nenää.
Tämä on höpöhöpöä. Ravintolat pakkaa ruoat rasioihin/pusseihin, laittaa kassiin ja kuski sitten kantaa kassit. Ei ole sen enempää ruoan kanssa kosketuksissa.
Foodoralla Burger Kingin Whoppereita 3€ kappale ja ilmainen kuljetus, slurp!
Vierailija kirjoitti:
Itse en enää tilaa terojen vuoksi, muut ulkkarit ei haittaa
Anteeksi, mutta mikä on tero?
Jos lupaat mulle Pitkämäen, saa tulla ihan koska vaan ;)
En tilaa enää niin usein foodorasta ja woltista niinkuin ennen vanhaan, kyllästyttää tilata sieltä, enemmän ostan vaikka eines juttuja kaupasta ja teen, jos jaksan tehdä normi kotiruokaa.
Ai täällä olikin läskien kokoontumisajot. Mitä söisitte vaan kanaa ja riisiä ja menisitte töihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku kommentoi ettei kuski mitään pakkaa. Yllätyin viikonloppuna kun näin wolt-kuskin (Itiksessä, jos sillä on merkitystä) pakkaavan pitsalaatikoita laukkuunsa, laittoi ne pitsat ensin lattialle ja siitä sitten boksiinsa.
Laittoi pizzat lattialle? Ilman laatikoita?
HÄH? XD Miksi se kuski poisti ne pizzat niistä bokseista? XDDD Naurattaa
Vierailija kirjoitti:
Katsoin kerran kun yksi wolt kuski pakkasi niitä ruokia....... EN TODELLAKAAN tilaisi.
Eivät kuskit pakkaa ruokia vaan ravintola. Kuski kuljettaa sen vain ja rahastaa. Wolt on noutoruoan kuljetuspalvelu.
Ongelma on tässä kuljetetussa ruossa että se on haaleaa. Ruokaa kun valmistetaan on eritäin merkityksellistä että kaikki komponetit tarjkoillaan optimilämpöisinä ja että ne valmistuvat oikeassa aikataulussa.
Tietenkin jos paskempikin kelpaa niin sitten tilaa sitä haaleaa kebabrullaa tai pizzaa.
Eilen melkein kävelin hakemaan sählämmählämeiltä kanaa ja riisiä kun oli hyvä ilma, mutta päätin kuitenkin tilata ja polkea senkin aikaa kuntopyörää televisiota katsellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin kerran kun yksi wolt kuski pakkasi niitä ruokia....... EN TODELLAKAAN tilaisi.
Eivät kuskit pakkaa ruokia vaan ravintola. Kuski kuljettaa sen vain ja rahastaa. Wolt on noutoruoan kuljetuspalvelu.
Ongelma on tässä kuljetetussa ruossa että se on haaleaa. Ruokaa kun valmistetaan on eritäin merkityksellistä että kaikki komponetit tarjkoillaan optimilämpöisinä ja että ne valmistuvat oikeassa aikataulussa.
Tietenkin jos paskempikin kelpaa niin sitten tilaa sitä haaleaa kebabrullaa tai pizzaa.
Kyllä minä olen saanut aina kunnolla lämmintä tavaraa (ladies).
Mutta tämä on tietysti etäisyyskysymys, jos asuu ihan toimitusalueen äärirajalla niin toki ehtii kaikki jäähtyä enemmän lämpölaukusta huolimatta.
KT5U -koodilla uusille tilaajille kolme ilmaista kuljetusta!
Saatiin pizza vegaanijuustolla, vaikka tilattiin tavallisella. Reklamoitiin eikä saatu mitään hyvitystä/korjattu. Sanottiin vaan, että voi voi ja rahat pidettiin.
Niin, no se laukku on sen kuskin joten pitäähän sen nyt sinne siirtää ne tilatut pakkaukset ja ottaa ne sieltä ulos sitten perillä, mutta ei se niitä itse pakkauksia availe.