Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen nyt muutaman kerran tilannut ruokaa woltista ja tullut siihen lopputulokseen

Vierailija
24.03.2021 |

Että elämän ei pidä olla näin helppoa. Tämä on tie rappioon. Mättöpizza ja iso kebabrulla parilla napinpainalluksella 20 minuutissa kotiin ja sokerilimsat päälle.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä koko palvelua. Ruokakauppa samassa korttelissa, jos sitä mättöpizzaa haluaa niin sen saa viidessä minuutissa kaupasta ja neljännesosahintaan.

Ruokakaupan pizza on ihan eri makuista kuin pizzerian pizza, ja sitä paitsi saahan Woltista ja Foodorasta kaikkea muutakin.

Vierailija
22/57 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin kerran kun yksi wolt kuski pakkasi niitä ruokia....... EN TODELLAKAAN tilaisi.

Ite oon kuullut että jotkut kuskit maistelee niitä ruokia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä aina kuuntelen somevaikuttajien juttuja wolttilailuista ja mietin, että kuulostaa niin ihan helpolta. 

Miten se siis toimii ? siellä on yrittäjät ilmoittaneet, että heidän kautta voi tilata ruokaa ja sitten joku wolt-kuski kuskailee niitä ? onko siis mahdollista tilata vaikka paikallista thai-ruokaa tai yhtä aikaa vaikka paikallsiesta gourmeeravintolasta ruokaa ? vai miten tämä toimii?

kysellee tyhmä woltin ulottamattomissa :D

Joo, ladataan se sovellus puhelimeen ja sieltä sitten löytyy kaikki ravintolat jotka ovat mukana. Sinne omat tiedot ja puhelimella voi tilata ja maksaa, sitten vain odotellaan toimitusta.

Vierailija
24/57 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiko se ruoka pidä tilata esim. pizzeriasta ensin ja sitten vasta woltkuski, vai miten se menee? Mistä se woltkuski muuten tietää, mihin pizzeriaan se menee ja minkä annoksen sieltä ottaa mukaansa?  Please kiltit, neuvokaa. Mä en tajuu.

Vierailija
25/57 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä paikallinen yrittäjä alkoi tuomaan ruuat kotiin ilmaiseksi. Tuontipalvelu oli kuulemma kallis, ja siitä oli muutakin valitettavaa. Lopputulema on se että saamme nyt ruuat kotiin pari euroa halvemmalla tältä yrittäjältä kuin jos ruuat toimittaisi tuontipalvelu, joten aina kun haluamme tilata kotiin, niin tilaamme tästä yhdestä paikasta vain .

Vierailija
26/57 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiko se ruoka pidä tilata esim. pizzeriasta ensin ja sitten vasta woltkuski, vai miten se menee? Mistä se woltkuski muuten tietää, mihin pizzeriaan se menee ja minkä annoksen sieltä ottaa mukaansa?  Please kiltit, neuvokaa. Mä en tajuu.

Jos tilaat Woltin kautta, niin se tilaus tehdään Woltin sovelluksessa/nettisivulla. Kyllä se kuski saa siitä tilauksesta tiedon. Tietysti voit myös tilata suoraan ravintolalta, jolloin ravintola saa tilauksestasi enemmän rahaa, kun mitään ei mene välistä Woltille. Silloin sen kuskaa sulle ravintolan omat työntekijät.

Vierailija
27/57 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pizzeriat vähentäny miten paljon omia kuljetuksiaan näiden Wolttien tultua? Ennen joka pizzeriassa oli oma autonromu kuljetuksia varten...

Vierailija
28/57 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tilaat Woltin kautta, niin se tilaus tehdään Woltin sovelluksessa/nettisivulla. Kyllä se kuski saa siitä tilauksesta tiedon. Tietysti voit myös tilata suoraan ravintolalta, jolloin ravintola saa tilauksestasi enemmän rahaa, kun mitään ei mene välistä Woltille. Silloin sen kuskaa sulle ravintolan omat työntekijät.

Ok. Kiitos selvityksestä. :)

Vierailija
29/57 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä koko palvelua. Ruokakauppa samassa korttelissa, jos sitä mättöpizzaa haluaa niin sen saa viidessä minuutissa kaupasta ja neljännesosahintaan.

Älä oikeasti viitsi verrata kaupan roiskeläppiä pizzerioiden kunnollisiin pizzoihin runsaine täytteineen.

Vierailija
30/57 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks oon köyhä, ei oo varaa moisiin mättöihin...

Vierailija
31/57 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kommentoi ettei kuski mitään pakkaa. Yllätyin viikonloppuna kun näin wolt-kuskin (Itiksessä, jos sillä on merkitystä) pakkaavan pitsalaatikoita laukkuunsa, laittoi ne pitsat ensin lattialle ja siitä sitten boksiinsa.

Vierailija
32/57 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

saivat tukea 300000e tähän INNOVATIOON nauttikaa tuet on jo maksettu. HYGIENIA ON TÄYSIN TUNTEMATON KÄSITE. idiootit tilaa 3vrk vanhaa paskaa. ei ole ihme kun tuoja heittää wolttia.  kun roskis kamasta saa ilman kuittia keksityn hinnan

Vierailija
33/57 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

11, näky menenän Woltin siniseen laukkuun ja siitä käveli autolle, pakkasi kamat siis sinne laukkuun. Katsottiin vaan että yöks..... en ole trolli.

Vierailija
34/57 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan Woltilla/Foodoralla viikoittain eikä kertaakaan mitään valittamista.

Vierailija
35/57 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa parempia ruokia. Ei se ole mikään pakko sitä mättöä ja sokerilimua tilata.

Vierailija
36/57 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

11, näky menenän Woltin siniseen laukkuun ja siitä käveli autolle, pakkasi kamat siis sinne laukkuun. Katsottiin vaan että yöks..... en ole trolli.

Ravintolat pakkaavat ruoat valmiiksi ja kuski laittaa ne sitten kuljetuslaukkuun. Kuski ei missään vaiheessa koskettele ruokia itse vaan sitä kassia, johon ravintolan henkilökunta on ne pakannut. Mikä tässä on vaikeaa ymmärtää?

Vierailija
37/57 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kusettajat rulettaa kirjoitti:

saivat tukea 300000e tähän INNOVATIOON nauttikaa tuet on jo maksettu. HYGIENIA ON TÄYSIN TUNTEMATON KÄSITE. idiootit tilaa 3vrk vanhaa paskaa. ei ole ihme kun tuoja heittää wolttia.  kun roskis kamasta saa ilman kuittia keksityn hinnan

Tästäkö puhut? Siis Wolt antaa tukea, ei saa.

https://blog.wolt.com/fin/2021/02/26/woltilta-uusi-340-000-euron-tukipa…

Vierailija
38/57 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kommentoi ettei kuski mitään pakkaa. Yllätyin viikonloppuna kun näin wolt-kuskin (Itiksessä, jos sillä on merkitystä) pakkaavan pitsalaatikoita laukkuunsa, laittoi ne pitsat ensin lattialle ja siitä sitten boksiinsa.

Laittoi pizzat lattialle? Ilman laatikoita?

Vierailija
39/57 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko pizzeriat vähentäny miten paljon omia kuljetuksiaan näiden Wolttien tultua? Ennen joka pizzeriassa oli oma autonromu kuljetuksia varten...

On niillä omiakin kuljetuksia. Pizzerialle on ainakin ollut kannattavampaa, jos asiakas tilaa suoraan heiltä ja he kuljettavat ruuat itse.

Vierailija
40/57 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut asiaa. Boikotoin noita lafkoja pitkään, kunnes alkuvuodesta krapulan ja reilun alennuskoodin innoittamana tilasin safkat ovelle.

Nyt en enää tiedä kumpi on enemmän koukussa, minä vai mies. Pitäisi poistaa ne sovellukset.