ULKONALIIKKUMISKIELTO -tänne esimerkit joista haluat kysyä lisää tarkennuksia
Saako käydä kampaajalla?
Saako nuorisoa istua autossa ajelemassa, poistumatta ulos, enemmän kuin kolme? Edes kolme?
Saako ajaa liikkumaan Keravalta Vantaalle kaksi henkilöä?
Kommentit (875)
Toivottavasti ihmiset eivät lähde mukaan tähän fasistiseen hulluuteen
Mitä alueita tämä koskee??? Pelkkä pääkaupunkiseutu?
Vierailija kirjoitti:
En tule noudattamaan rajoutuksia millään tavalla tai pitämään maskia. Yskien eteenpäin.
En minäkään, minua ei paperista lukevat työryhmien perustajasosialistit ja läskit kepulaiset määräile.
Kiitos hallitus.Olisi kannattannut varmaan jo vuosi sitten alkaa toimimaan.Ei sitä jahkailua.Viittaan nyt maahan tuloon ja pakkotestauksiin.
Vierailija kirjoitti:
Helsinki, Espoo, Vantaa, Kauniainen ja Turku
Ihan yleisesti kuitenkin jos haluaa faktatietoja niin sitä ei kannata hakea täältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsinki, Espoo, Vantaa, Kauniainen ja Turku
Ihan yleisesti kuitenkin jos haluaa faktatietoja niin sitä ei kannata hakea täältä.
No paremmin täällä on kuin esim IS. Ilmoittavat suu vaahdossa, että nyt on ulkonaliikkumiskielto. Anteeks, menee aivan täysin tunteisiin jos toimittaja ei saa juttuunsa naputettua että MISSÄ. En voi tietää onko asia kiristynyt päivän aikana koko Suomeen.
Paljonko maksaa yksi raikasilmahengenveto. Täytyykö pitää tukkimiehen kirjaa hengenvetojen määrästä ja ilmoittaa niiden lukumäärä joka päivä sähköpostitse hallitukselle? Pitääkö käydä Venäjän puolelle puhaltamassa uloshengitysilmat ettei Suomen yksityisilmaston hiuilidioksidipitoisuus kasva niin isoksi että Grönlanti sulaa päällemme?
Onko Kerava pk-seutua? Saanko mennä perheen luokse Savoon pyhiksi?
Vierailija kirjoitti:
Lue uutisia. Voit vaikka löytää tiedon.
Alko on auki.
Niin on luvattu.
Muuten ihan sama, mutta en minä mitään lomautusta ja ulkonaliikkumiskieltoja selvinpäin kestäis.
IS vaikeni, mutta HS kertoi.
Tiedän, etten oo asian kanssa yksin, mitä alkopaniikiin tulee.
Vierailija kirjoitti:
Alko on auki.
Niin on luvattu.
Muuten ihan sama, mutta en minä mitään lomautusta ja ulkonaliikkumiskieltoja selvinpäin kestäis.
IS vaikeni, mutta HS kertoi.
Tiedän, etten oo asian kanssa yksin, mitä alkopaniikiin tulee.
Mulla on jo varastot täynnä, tässä jos jossain se kotivara on tärkeää pitää.
Saksasta Ostettiin joskus neljällä miljaardilla ilmaa? Onko sitä vielä käytetty. Nyt ne ilamvarannot voisi ottaa käyttöön jos Suomen ilma on jo niin heikkohappista että hengenvedostakin täytyy maksaa
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ihmiset eivät lähde mukaan tähän fasistiseen hulluuteen
Mä en lähde, päinvastoin. Olen tähän asti elänyt varsin eristäytyneenä ja tilannut ihan kaiken kotiinkuljetuksella. Mutta jos tuo hullutus tosiaan tulee voimaan, loppuu verkkokaupoista tilaamiseni ja alan asioida taas kaupoissa.
Hirmuinen lista noita poikkeuksia. Ihan hiki tulee, kun tuo kaikki pitää suorittaa 😁.
Tuleeko kaduille Sanna Marinin ja muiden ministereiden pahvikuvia pelotteeksi alamaisille? Heristävätkö kuvat sormeaan?
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko kaduille Sanna Marinin ja muiden ministereiden pahvikuvia pelotteeksi alamaisille? Heristävätkö kuvat sormeaan?
Toivottavasti tulee niin saadaan polttaa niitä ja heitellä kananmunilla. Tajuavat lopultakin mitä mieltä enemmistö on niistä.
Siis tarkoittaako tuo, että rikkaat saavat mennä mökeilleen, kun omistavat tai hallinnoivat niitä pysyvästi, mutta köyhä ei saa vuokrata itselleen mökkiä Lapista viikonlopuksi, jos haluaa pakoon liikkumisrajoituksia? Ihan älytöntä ja epätasa-arvoistavaa :0
Jos perusihmisoikeuksia rajataan sakkojen uhalla, vastataan ukkojen sahalla
Ainakin Hesarin uusimmassa jutussa oli nyt lisätty vakiintunut parisuhde hyväksyttäväksi poikkeukseksi.