Muita jotka " suunnittelevat" lasten ikäeron suht tarkasti?
Tarkoitan siis sitä, että suunnittelette että missä kuussa ja minä vuonna jätätte ehkäisyn...?
Kommentit (11)
Toinen lapsi sitten ei tule kirveelläkään. Me ollaan nyt suunnitelmasta upeasti kolme vuotta jäljessä.
Halusimme lapset lyhyellä ikäerolla joten esikoisen ollessa 3kk jätimme ehkäisyn pois. 3kk myöhemmin raskaustesti näytti positiivista =)
Joten näin voitanee sanoa että täydellisesti on suunittelu onnistunut molemmilla kerroilla.
" En taidakaan suunnitella lomamatkaamme, luojahan voi haluta että emme lähde koko matkalle, joten turha se on kai nähdä vaivaa..."
t.8
eli koska jätetään ehkäisy pois ja vauva saa tulla kun on tullakseen. itse olen aina varautunut siihen että vauvanteko kestää joten sen tarkemmin ei olla ikäeroa suunniteltu. kolme lasta ja raskautuminen on kestänyt 1kk-7kk välillä ehkäisyn poisjättämisestä.
sillä asenteella että ne ovat vain toiveita. Jos jossain kohdin menee eri tavalla kuin suunnittelimme, niin ei se haittaa. :)
Toinen tärppäsikin yllättäen ensi yrittämällä joten ikäeroksi tuli sitten se toivomamme minimi. =)
pikkukakkosen tuloa ollaan suunniteltu myös, aika tarkastikin, toki suunnitelmiin voi tulla vielä muutoksia.
ainakin Stella ole osannu tämän homman???!