Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä koronarokote yli 70-vuotiaille?

Vierailija
24.03.2021 |

Onko ketään hoitajaa tai muuta tietävää paikalla? Sanooko rokottaja rokotteen nimen tai saako sen muuten tietää rokotetilanteessa? Voiko vaatia ja myös saada jonkin muun rokotteen kuin Astra Zenecan?

Kuulemani mukaan joillekin yli 70-vuotiaille on annettu Astra Zenecaa, eräällekin vanhukselle, jolla on ollut keuhkoveritulppa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinne mennä rokotetta shoppaamaan, otetaan sen mikä annetaan.

Vierailija
2/9 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä nyt niin hulluksi saa mennä, että ihmiseen työnnetän mitä tahansa myrkkyä hänen tietämättään. Kai tässä vielä saa valita, kuoleeko tautiin vai myrkkyyn jota tungetaan. Toki meidän vanhojen kustannuksella saadaan nyt arvokasta tietoa äsken kyhättyihin rokotteisiin.

Itse odotan, että Itiksessä tautipesissä kaikki on ensin rokotettu. Pelkään ettei yksikään siellä piikkiä ota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justiinsa sain piikin ja tällä viikolla annetaan melkein kaikkialla comirnatya. Nyt on juuri mummoviikko eli 70+, minä yksi riskiryhmäläinen mummojen seassa.

Vierailija
4/9 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Justiinsa sain piikin ja tällä viikolla annetaan melkein kaikkialla comirnatya. Nyt on juuri mummoviikko eli 70+, minä yksi riskiryhmäläinen mummojen seassa.

Mukaan saa lapun missä on rokotteen nimi ja ohjeita.

Vierailija
5/9 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko todella niin, että sitten vasta saat tietää rokotteen nimen, kun se on sinuun lykätty? Kyllähän se nyt etukäteen pitää saada tietää, mitä rokotetta ollaan laittamassa. Rokotteiden tehossa ja turvallisuudessa on eroja. Ei sitä nyt sikaa säkissä olla ostamassa. On kuitenkin omasta terveydestä ja hengestä kyse...

Vierailija
6/9 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko todella niin, että sitten vasta saat tietää rokotteen nimen, kun se on sinuun lykätty? Kyllähän se nyt etukäteen pitää saada tietää, mitä rokotetta ollaan laittamassa. Rokotteiden tehossa ja turvallisuudessa on eroja. Ei sitä nyt sikaa säkissä olla ostamassa. On kuitenkin omasta terveydestä ja hengestä kyse...

Joo siis kyllä sanotaan nimi ennen kuin pistetään. On siis mahdollisuus karata ovenraosta :D

Vierailija
7/9 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä rokotetta ap siis pelkää?

Mä sain siis sen comirnatyn mutta olisin halunnut astran. Sitä ei saa nyt vaikka mankuisi.

Astra olisi ollut turvallinen ”vanhanajan” rokote, nyt sain tuntemattoman rna rokotteen.

Vierailija
8/9 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ASTRA ZENECA suomennettuna hindunkielestä.

Astra = weapon

Ze =that

Neca = kills

Vierailija
9/9 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ASTRA ZENECA suomennettuna hindunkielestä.

Astra = weapon

Ze =that

Neca = kills

No höpö höpö. Minä sain nyt sen Comirnatyn mukana Bill Gatesin mikrosirun ja sen ja 5g verkon avulla mun ajatukset luetaan :)

Just mietin puutarhan kalusteiden ostoa, NSAn ajatukselukijoilla tulee olemaan mun kanssa hitokseen tylsää! :D