Miehet eivät kysele neuvoja naisen nuolemiseen tai sormetukseen, miksi?
Ovatko miehet mielestään jo mestareita, vai eikö vaan kiinnnosta koko asia.
Kommentit (29)
Ainakin mun kumppanit on kyselleet minulta mikä minusta hyvältä tuntuu? Ja samoin itse haluan puhua avoimesti ja saada toisenkin puhumaan siitä miten haluaa itseensä koskettavan.
Ja kun en ole ihan törppöjen kanssa sänkyyn mennyt, siinä valintavaiheessa kantsii ronklata. ;)
Eihän mies nyt ohjeita tartte eikä niitä kysele.
Kuka Nainen kyselee miten kullia kuuluu runkata tai miten ottaa suihin? EI kukaan ... siksi useimmat ovatkin niin onnettomia kullin käsittelyssä
Minäpä kysyn, kerro Ap kiitos muutama hyvä vinkki?
Vierailija kirjoitti:
Kuka Nainen kyselee miten kullia kuuluu runkata tai miten ottaa suihin? EI kukaan ... siksi useimmat ovatkin niin onnettomia kullin käsittelyssä
Minä olen täällä nähnyt montakin missä naiset kyselee esim suihinotosta, javastahan täällä kyseeltiin runkkausohjeitakin...taisin muuten siihen vastata kuink oma mies opettanut, ja miehet sanoi siihen että just noin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen täällä nähnyt montakin missä naiset kyselee esim suihinotosta, javastahan täällä kyseeltiin runkkausohjeitakin...taisin muuten siihen vastata kuink oma mies opettanut, ja miehet sanoi siihen että just noin!
No toihan on hyvä. Mutta onko sulla jotain vinkkejä sitten toisin päin kertoa, olisi hyvä kuulla sellaista mikä toimii?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No toihan on hyvä. Mutta onko sulla jotain vinkkejä sitten toisin päin kertoa, olisi hyvä kuulla sellaista mikä toimii?
ok, no vastasin tohon toiseen ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ok, no vastasin tohon toiseen ketjuun.
Siitä ketjusta alkaakin jo muodostua hyvä vastaus tämän aloituksen kysymykseen...
Oikeastaan miehet tuomittiin jo tuossa alussa.
Parempaa keskustelua voisi tulla vaikka kysymällä että "hyviä vinkkejä naisen nuolemiseen kaikille sukupuolille ;) "
Mutta kerro sä joitain ideoita ensin, vaikkapa?