Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

30-vuotias, opiskelemaan?

Vierailija
24.03.2021 |

Onko täällä aikuisopiskelijoita joiden kanssa voisi keskustella omista kokemuksistanne lähteä opiskelemaan uutta ammattia. Itse olen pohtinut elämän suunnan muuttoa ja alan vaihtoa.

Tällä hetkellä olen lomautettuna (8vuotta rakennusalan hommia tehty). Kausi/pätkätyö alkaa vähän turhauttaa ja muutenki haluaisin tästä alasta pois. Opiskeluja mietein ja jopa paikkakunnan vaihtoa, mutta tämä korona myöskin mietityttää kun nyt kaikki on suljettu ja rajoitettu että miten opiskelun kanssa käy. Miten olette pärjännyt?

Itse olen ajatellut varastonhoitajan perustutkintoa. Viimeksi olin koulun penkillä 10-vuotta sitten että sekin jännittää vaikka aikuinen oon:P

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tsemppaat vaan siellä raksalla 10 vuotta ja sen jälkeen jää aikaiselle eläkkeelle. Voi tehdä juuri mikä kiinnostaa. Vaikutat muutenkin tyypiltä, joka leipääntyy nopeasti.

Vierailija
2/4 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mene nyt edes johonkin kunnon koulutukseen eikä mihinkään varastoalalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin oon 30-vuotias ja mietin korkeakouluopintoja, en vaan tiedä minne hakisin ja etten tuntisi oloani ulkopuoliseksi nuorempien kanssa ja olemattoman työkokemuksen kanssa

Vierailija
4/4 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan