Paras hevibändi, jolla on naislaulaja?
Mikä on paras hevibändi, jolla on naislaulaja? Minun mielestäni Nightwish siltä ajalta, kun Tarja Turunen oli sen laulusolisti.
Kommentit (386)
Tuleeko kenellekään mieleen, minkä bändin kappaleen olisin kuullut, kun noin vuosi sitten satuin kuulemaan radiosta todella hyvän metallikappaleen, jossa oli naislaulaja. Kuulin juontajan sanoneen, että bändi olisi ollut "Nuera" tms. mutta en löydä netistä sen nimistä julkaisevaa bändiä, jossa olisi naislaulaja. Jos muistan oikein, sanat oli englanniksi ja tietysti jotain synkkää.
Naisfish on kyllä vähän arvokkaampaa kuin jotain heviä
Nightwish varsinkin Floorin kanssa. 🥰 Floor on jumalatar ja minulla menee kylmät väreet noista biiseistä.
Warlock, ihan ehdoton ykkönen mun mielestä!!! Nykyinen Doro, mutta Warlockin aikana tekivät parhaat kipaleensa. Doron äänen käyttö on ihan omaa luokkaansa. Lita Fordkin on tosi hyvä.
Holy Moses
Solistina Sabina Classen
Ilmeisesti palstalaiset eivät tiedä mitä tarkoittaa:
Hard rock
Heavy metal
Ketjussa taas todella kummallisia luokituksia.
Vierailija kirjoitti:
Nightwish ei ole kyllä mikään heavybändi, ainakaan nykyään.
Eikä mun mielestä ole koskaan ollutkaan. Surkeita laulajia ollut ja on enkä ole koskaan heidän musiikistään tykännytkään. Hyvät heavy bändit ja huippu naislaulajat ihan eri bändeissä ja suomesta ei sellaista löydy.
Tää on tämmöstä poppimetallia, mut ihan menevää ja hyvää lenkkimusiikkia.
Ei missään nimessä paras, mutta ihan ok metallia naissolistilla.
Tämän olin maininnut ekalla sivulla, linkkejä tässä:
Uppoaa nimenomaan matalampi örinä, sellanen doomiin viittaava.
Sapata. Saara Samane on jumalatar.
Se on se Tuomarilann Maiden! Aivan upea solisti, en muista...Ellen tms Ellin...pikä kihara tukka semmonen kellahtavan vaalea,on semmonen pitkäraajanen hoikka ja lauluääni on kaikkea muuta kuin nää suomal.naiset, nenäänhonottajat!
Sinne vaan, keikkoja tarjoamaan!
Vierailija kirjoitti:
Battle Beast on kova! Niiden laulaja Noora on kyllä asennemuija <3
NYKY NÖSSÖ. tää on kova : wendy o williams.
Tuosta pari Jinjerin biisiä soimaan. Tatyana on todella taitava solisti.
Suzi Quatro,,,on niin rock!!