Paras hevibändi, jolla on naislaulaja?
Mikä on paras hevibändi, jolla on naislaulaja? Minun mielestäni Nightwish siltä ajalta, kun Tarja Turunen oli sen laulusolisti.
Kommentit (386)
En tiedä miksi, mutta en koskaan oppinut tykkäämään Nighwishistä. Jansenin vanha bändi After Forever toimii paremmin minulle.
Vierailija kirjoitti:
Asiasta kolmenteen:
Miksi kuunnella heviä/metallia kun voi kuunnella oikeaa klassista musiikkia, joka tarjoaa kaiken sen mitä hevikin ja sen lisäksi vielä päälle paljon enemmän. Enemmän dynamiikkaa, enemmän mielenkiintoisia harmonioita, enemmän variaatiota jne.
Tai kaippa joku noista junnaavista särökitaroista sitten tykkää? Arvostan kyllä hyvä kitaristeja, ei sen puoleen. Mutta sitten niiden pitää olla oikeasti tosi hyviä. Steve Vai on kova ja monet blues-kitaristit on kovia. Jimi Hendrix oli kova.
monet meistä kuuntelee molempia. Omalla listalla ollut tänään mm Jinjerii ja Puccinia.
Ei leiki! kirjoitti:
I think Iron Maiden wants You!
1:23
Hallowed be thy name Iron Maiden!
Hallowed be thy name!
En tiedä onko Evanescence hevibändi, mutta sillä on hyviä lauluja. Tarja Turusen ajan Nightwish oli hyvä; myöhempää tuotantoa en tunne.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Batle beast ei ole heviä nähnytkään. Mutta ihan hyvä bändi noinniinkun muuten.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei tule Nightwishin lisäksi mieleen yhtään hevibändiä, jossa olisi naislaulaja. En kyllä kuuntele muutenkaan heviä.
Within Temptation, Battlelore, Jinjer, Eluveitie, Battle Beast, Amaranthe, Arch enemy, Ironica, Nightwish, Lacuna Coil, Trees of Eternity, Delain, Epica
Kyllähän näitä riittää joissa naissolisti...
Jinjer, ylivoimaisesti paras tässä kategoriassa
Nightwish tietenkin. Vixen oli ihan ok aikoinaan. Hard Rockia tosin ennemmin.
Nyt on kunnollista.