Paras hevibändi, jolla on naislaulaja?
Mikä on paras hevibändi, jolla on naislaulaja? Minun mielestäni Nightwish siltä ajalta, kun Tarja Turunen oli sen laulusolisti.
Kommentit (386)
Ei ehkä ihan heviä mutta ainakin rock! 👍
Laittakaas juubituubista niitä linkkejä. Hankala pelkän nimen perusteella ottaa kantaa asiaan 🤔
Battle Beast sillon kun Nitte Valo oli laulamassa.. Nykyään on Noora Vennamo
Epica! Ja itse tykkäsin Tarjasta, mutta onhan Floor Jansen nyt ihan mieletön. Kuka sanoi Evanescense? Eihän se mitään heviä ole...
Nauttikaa.
Nightwish nyt Floorin aikaan ehdottomasti. Tarjan ääni on liian kliininen, puhdas, särmätön. Vähän sama kuin waltteri Torikka: ääni on hyvä, mutta liian "koulutettu" ja tylsä. Annetten ääni taas oli enemmän poppia, ei ääni riittänyt kaikkiin biiseihin. Annettesta pidin kyllä enemmän kuin Tarjasta.
Italobändi Lacuna Coilista pidän myös, kiva kun saanut muutaman tykkäyksen. Ihan hassua, italialainen metallibändi! 😊
Guano Apes 🤘 Sandralla upea ääni.
Sigh, vaikka Dr. Mikannibal ei päävokalisti ole, kuitenkin vuodesta 2007 lähtien ollut toisena vokalistina
Vierailija kirjoitti:
Asiasta kolmenteen:
Miksi kuunnella heviä/metallia kun voi kuunnella oikeaa klassista musiikkia, joka tarjoaa kaiken sen mitä hevikin ja sen lisäksi vielä päälle paljon enemmän. Enemmän dynamiikkaa, enemmän mielenkiintoisia harmonioita, enemmän variaatiota jne.
Tai kaippa joku noista junnaavista särökitaroista sitten tykkää? Arvostan kyllä hyvä kitaristeja, ei sen puoleen. Mutta sitten niiden pitää olla oikeasti tosi hyviä. Steve Vai on kova ja monet blues-kitaristit on kovia. Jimi Hendrix oli kova.
Metallia on monenlaista. Itse tykkään etenkin näistä power/symphonic metal yhtyeistä, mutta myös folk metallista. Sieltä löytyy sitä dynamiikkaa kun pitää korvat auki.
Kuuntelen myös paljon klassista. Mikään ei yllä mun "listalla" Joe Hishaishin sävellysten ylitse, tykkään myös Lizstistä.. Sitten kun muistelen teinivuosia niin joko soi "emo" ja pop punk 2000 vuoden alkupuolelta tai toisella hetkellä saman aikakauden, ehkä myös 90-luvun indie/alternative. Nää jälkimmäiset ei tietenkään ole mitään sävellyksiä, mutta se ei ollut tarkoituskaan.
Ei ole!!
Se on IRON MAIDENS
Ja se on tiukempi, kuin alkuperäinen! He ovat niin lähellä täydellistä!
Kristen Rosenberg on hän, johon luotan. Ja kanssa olevat Wanda Oriz, ja etenkin ..... Linda Mc Donald
Niin kauan kuin EDWINA on maailmassa!
Edwina on enemmän kuin Eddie! Edwina on ihana.
Purista mua!
Burning Witches on ainakin bändi, jossa on kaikkia naisia. Periaatteessa olen setämiehenä ostanut niiden levyjä.