Yksi työkaveri syö aina, kun meillä teamsillä kokous
Kommentit (23)
Jos ne teidän kokouksenne ovat oikeasti vaan niin turhia, että samalla voi yhtä hyvin syödä lounasta?
Jos hän tekee niin paljon töitä, että käyttää sen kokouksen ruokailuun.
Yks meidän teamskokouksissa kertoo, että seuraa tosi tarkasti aina mitä muut tekee kokouksen aikana. Esim. syökö joku, hakeeko kahvia tms.
Huvittaa kuunnella häntä.
Monta kertaa lasissa viskiä,rommia,vodkaa, kaljaakin on ollut.
Mutta siis kahvikupissa.
Jos osaa hommat niin ei siinä palaverit haittaa vaikka ois pikku isossa pöhnässä.
sehän ois puhjohtajan asia sanoa ettei syödä samalla kun on kokous. Aika ällöttävää katsella moista hyi!
Voit kai sanoa myös itse että on epämiellyttävää
Mä söin aina aamupalaa kolmen tunnin etäopetuksen aikana. Muuten olisi pitänyt joko herätä todella aikaisin syömään tai sitten kärsiä tuntikausia nälässä raskaana. Mikäs siinä niin haittaa samalla syödä? Säästyy aikaa.
Se on järkevää ajankäyttöä. Suurin osa noista kokouksista on turhaa skeidaa ja syö ajan oikealta työnteolta. Nyt etäaikana voi hoitaa syömisen sinä aikana ja tehdä työt sitten kun muulloin olisi syömässä.
Onneksi meillä pitää palavereissa olla kamerat kiinni, niin kukaan ei tiedä mitä teen kokouksen aikana. Lisäksi mikki kiinni jos joku muu kertoo jotain.
Luulenpa, että ap toivoo sen syöjän lukevan tämän aloituksen kun ap ei viitsi sanoa hänelle, että ällöttää. Asia vaan verhotaan huvittuneisuuteen.
Ei haittaa, jos on mikrofoni kiinni. Etäjutuissa on moni asia paremmin kuin livenä.
Olen joutunut yhden kerran huomauttamaan opiskelijalle syömisestä. Kyseessä oli ihan aikuinen ihminen, joka aina opetustilanteeseen (aina myöhässä) saavuttuaan kaivoi esille omenan, voileivän ja mehupurkin ja aloitti omenasta. Hän ei osannut syödä hiljaa, ja hän myös mielellään puhui ruoka suussa. Muiden opiskelijoiden ilmeistä näkyi, että operaatio ei miellyttänyt. Kun ymmärsin, että kyse ei ollut poikkeuksesta, sanoin hänelle mahdollisimman hienovaraisesti, että oppitunti ei ollut lounastauko. Hän sanoi, ettei hän ehtinyt muuallakaan syödä. Hän ratkaisi asian itse, eikä häntä näkynyt enää kurssilla.
Joillakin vain ei ole käytöstapoja eikä mikrofonin nappulaa.
Mun teamseissa on vain muutama lihava jotka puputtaa jotain koko ajan. Hoikat ei tähän mennessä ole syöneet mitään. Joskun mietin, että onkohan noi napostelijat niitä, jotka " ei syö mitään, mutta silti lihoo". Kun ei ihminen oikeasti kunnolla edes tiedosta syövänsä, jos se miettii samalla muuta.
Töissä normaalioloissa on ihan tavallista, että pidetään lounaskokouksia tai syödään sämpylöitä ja viinereitä palavereissa. Miksi näin ei saisi tehdä etänä?
Mitä ihmeen väliä sillä on, jos ei puhu ruoka suussa?
ValoPallo kirjoitti:
Mun teamseissa on vain muutama lihava jotka puputtaa jotain koko ajan. Hoikat ei tähän mennessä ole syöneet mitään. Joskun mietin, että onkohan noi napostelijat niitä, jotka " ei syö mitään, mutta silti lihoo". Kun ei ihminen oikeasti kunnolla edes tiedosta syövänsä, jos se miettii samalla muuta.
Mä olen hoikka ja syön ja puputan koko ajan.
Tehokasta ajankäyttöä. Turhassa palsussa syöjä on parempi tylntekijä.
oyykk kirjoitti:
sehän ois puhjohtajan asia sanoa ettei syödä samalla kun on kokous. Aika ällöttävää katsella moista hyi!
Voit kai sanoa myös itse että on epämiellyttävää
Mikä on sen videokuvan funktio noin yleensäkään? Jos läppärillä menen kokoukseen, laitan videokuvan pois päältä viimeistään siinä vaiheessa kun kokouksen alku koittaa. Ja mikki mykistykseen. Työpaikan kokouksiin liityn yleensä pöytäkoneella ja siinähän ei kameraa ole jainkaan.
Koko ajanhan etätöissä olevat ovat kertoneet, miten näppärää on työnteon ohella pestä pyykit, leipoa leipää, lenkkeillä koiran kanssa jne. Niistä ei ole mitään haittaa työnteolle, mutta auta armias, jos joku syö tyhjänpäiväisessä palaverissa?
Vierailija kirjoitti:
ValoPallo kirjoitti:
Mä olen hoikka ja syön ja puputan koko ajan.
Sua ei oo näkyny mun teamseissa. Jos olet nuori olisin huolissani, jos vanhempi, niin anna palaa.
Onneksi meillä ei ole kamera päällä ja mikrofonin saa mutelle. Ei tarvii kenenkään huvittua.