Naapuri kyttää, menee hermot kohta!
Huoh, asumismuotona rivitalo. Nyt seinänaapuri alkanut kytätä tekemisiäni, mm jos olen samaan aikaan pihalla/tuuletan kuulen hyvin kuinka saattaa kuvailla tekemisiäni vieraalleen/puhelimeen.
Siis esim "nyt siellä taas kai siivotaan, kun se (minua siis tarkoittaa) alkoi äsken tuulettaa" "Eilen siellä paloi vielä valot kello x" (juuri sama aika ennen kuin menin sattumalta nukkumaan) "ja joka päivä se jaksaa tehdä saman, en tajua" (luettelee asioita joita teen lähes päivittäin)..
Huoh, en tiedä tajusitteko mutta alkaa tosissaan ketuttaa! Kyseessä ei siis ole mikään vanha ihminen, ehkä n 30 v(?) nainen... Pitäisikö sanoa vai vetää kunnon (pimennys tms?) verhot tms eteen?
Hauskinta jutussa on se, etten häiriköi öisin tms ja elämäni on melko tylsää.. Mikä saa jonkun kyttäämään/kailottamaan (tahallaan ehkä jopa, en edes tiedä?) vieraan naapurin tekemisiä noin? Miksi sitä edes kiinnostaa, en edes tunne koko ihmistä?
Huoh, kohtalotovereita?
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Jos minulla olisi tuollainen naapuri, niin keksisin kaikenlaisia uusia outoja tapoja, jotta kyttääjä saisi päänvaivaa.
Jos pokka riittäisi, niin tekisin tämän vieden sen mahdollisimman pitkälle:) Paha vaan, että siinä alkaisi kai jo muutkin(?) naapurit pitmänään otona lopulta.
Ja ei, en tosiaankaan ole psykoosissa vaan naapurin juttuja kuullut esim kun tuuletan ja naapuri pihallaan, eli aina välillä.
Ihmetyttää jatkuvasti, miten sillä riittää mielenkiinto minun elämääni kohtaan. No, aiemmin oli jo kuulemma valittanut yhden asunnon (ei siis minun) bileistä, tasan klo 22.00... Huoh, kunnon kyttääjä/pihapoliisi seinänapuurina.
Mukava yhdistelmä... Muutin syksyllä ja odotan kesää jo kauhulla = pihalla ei välttämättä tee mieli viettää hirveästi aikaa.
Ap
Korona alkaa ahdistaa. Ei tunne naapuria.
Täällä oli paha kerrostalokyttääjä.Postiluukusta tuli usein lappua.Valitti kaikesta.Puuttui joka asiaan.Huusi lapsille pihalla.Kyllä oli karmea äijä.Sitten sai kohtauksen ja kuoli siihen.
Vierailija kirjoitti:
Minulle muutti kyttääjäpariskunta rivarissa naapuriin muutama vuosi sitten, todella ärsyttävää. Ovat jatkuvasti seuraamassa touhujani ja kysymässä henkilökohtaisia asioita elämästäni. Ympäripyöreitä vastauksia saadessaan eivät tajua lopettaa tivaamista, vaan kysyvät samaa asiaa uudestaan. Sitten loukkaantuvat kun sanon ettei asiani kuulu heille. Vähän ajan päästä ovat taas tenttaamassa samoja asioita.
Aiemmin en edes uskonut tuollaisia ihmisiä oikeasti olevan olemassa, kaikki muut naapurit ovat olleet normaaleja.
Tämä.
Meillä naapuri kysyi pojan todistuksen keskiarvoa. Kysyi tarkentavia kysymyksiä ...
Nykyään kun kyselevät niin sanon ”etten tiedä” 😂 ...
Ap on harhainen skitsofreenikko, joka kuulee ääniä päässään. Ja te menette lankaan.
0/5
Vaikuttaa ap salakuuntelevan naapureitaan ja kuvittelee näiden puhuvan aina hänestä.
Tuollaisia kyyliä ON kyllä olemassa, mitä outoa siinä on? Ei kaikilla ole niitä mukavia naapureita!
Vierailija kirjoitti:
Minulle muutti kyttääjäpariskunta rivarissa naapuriin muutama vuosi sitten, todella ärsyttävää. Ovat jatkuvasti seuraamassa touhujani ja kysymässä henkilökohtaisia asioita elämästäni. Ympäripyöreitä vastauksia saadessaan eivät tajua lopettaa tivaamista, vaan kysyvät samaa asiaa uudestaan. Sitten loukkaantuvat kun sanon ettei asiani kuulu heille. Vähän ajan päästä ovat taas tenttaamassa samoja asioita.
Aiemmin en edes uskonut tuollaisia ihmisiä oikeasti olevan olemassa, kaikki muut naapurit ovat olleet normaaleja.
Itselle sattui entisessä taloyhtiössä paska paikka, kun paikallinen taloyhtiön puheenjohtaja ei voinut sietää nuoria ihmisiä ollenkaan, kyseessä siis rivitalokaksio, keksi kaikkea yleispaskaa minusta, esim että ryyppään ja rellestän vaikken tätä tehnyt, tai soitan musiikkia, vaikka kukaan ei valittanut tästä, kerran kävi poliisit kylässä(silloinen tyttöystävä yritti puukottaa), joten heti kuuli et on käynyt poliisit kun on ryypätty ja rellestetty ja musiikin takia, ja että minä olen ollu väkivaltanen vaikka se muija siitä lähti putkaan, kun missälie aineissa tuli sekoilemaan.
No tämä rauhottu hetkeksi kun sen muijan kanssa erosin, mutta sitten taas kun olin saanut vuosia tekemääni auton valmiiksi, juuri maaluutuksesta tullut ja uudet valssit alla jne, auto vm92 :D tämä sai päähänsä että oon joku elvistelijä, ja helvetin rikas, ja kaikki alko puhua taloyhtiössä et sillä on rahaa ku roskaa(TULITERÄ AUTO ALLA), no ei todellakaan ollut vaan työllä oli kaikki ansaittu ja tehty... Tämä kyttäys alko taas, toiseen rivitaloon samasta talorykelmästä muutti vähän mua nuorempi kaveri niin otti sen sitten silmätikukseen... Tämä rahajuttu johti siihen että erään viikonlopun olin poissa kotoa, niin kämppään oli murtauduttu takaoven kautta, mutta mitään ei oltu viety, vaikka ois ollu töllöä, ja monen tonnin eestä atk tavaraa yms, mut kaikki kaapit oli levitelty..
Tässä oli myös esim sellanen pointti että tää tyyppi kävi myös repimässä mun autosta ihan vittuillessaan lämmitysjohtoa irti, laitoin autoon sit kameran kerran, ja jäi kiinni itseteossa, jolloin menin suoraan ja sanoin että oot muuten piilokamerassa, et sinä se oot kokoajan repiny mun autosta johtoa, alko se vanha ukko huutaa kun syötävä kaikesta mulle, miten on auto liian pitkään lämmityksestä yms, miettikääs ite 3vuotta jatkuvasti revittiin lämppäri irti... Lisäksi mulla oli siinä lämmpärin johossa kello kiinni, ettei voinu ees olla "liian pitkään"+ sehän ei hänen toimenkuvaansa muutenkaan kuulunut, soitin taloyhtiöön, ja lupasivat puuttua, kun sanoin että vien videon poliisille, no mitään ei tehty.. Laitoin kameran sitten useamman kerran kuvaamaan, ja monesti sain ukon vielä videolle.. Vein asian poliisille, ja se loppu siihen. Muutin tosin hetken päästä pois siitä.
Naapurillasi on selvästi tosi tylsä elämä. Mitäpä jos ilmojen lämmetessä vaikka miehesi kanssa rakstelisitte terassilla tai muuten vaan alatte vihahdella pitkin takapihaa - sittenpä olisi hänellä tosissaan ihmettelemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselle sattui entisessä taloyhtiössä paska paikka, kun paikallinen taloyhtiön puheenjohtaja ei voinut sietää nuoria ihmisiä ollenkaan, kyseessä siis rivitalokaksio, keksi kaikkea yleispaskaa minusta, esim että ryyppään ja rellestän vaikken tätä tehnyt, tai soitan musiikkia, vaikka kukaan ei valittanut tästä, kerran kävi poliisit kylässä(silloinen tyttöystävä yritti puukottaa), joten heti kuuli et on käynyt poliisit kun on ryypätty ja rellestetty ja musiikin takia, ja että minä olen ollu väkivaltanen vaikka se muija siitä lähti putkaan, kun missälie aineissa tuli sekoilemaan.
No tämä rauhottu hetkeksi kun sen muijan kanssa erosin, mutta sitten taas kun olin saanut vuosia tekemääni auton valmiiksi, juuri maaluutuksesta tullut ja uudet valssit alla jne, auto vm92 :D tämä sai päähänsä että oon joku elvistelijä, ja helvetin rikas, ja kaikki alko puhua taloyhtiössä et sillä on rahaa ku roskaa(TULITERÄ AUTO ALLA), no ei todellakaan ollut vaan työllä oli kaikki ansaittu ja tehty... Tämä kyttäys alko taas, toiseen rivitaloon samasta talorykelmästä muutti vähän mua nuorempi kaveri niin otti sen sitten silmätikukseen... Tämä rahajuttu johti siihen että erään viikonlopun olin poissa kotoa, niin kämppään oli murtauduttu takaoven kautta, mutta mitään ei oltu viety, vaikka ois ollu töllöä, ja monen tonnin eestä atk tavaraa yms, mut kaikki kaapit oli levitelty..
Tässä oli myös esim sellanen pointti että tää tyyppi kävi myös repimässä mun autosta ihan vittuillessaan lämmitysjohtoa irti, laitoin autoon sit kameran kerran, ja jäi kiinni itseteossa, jolloin menin suoraan ja sanoin että oot muuten piilokamerassa, et sinä se oot kokoajan repiny mun autosta johtoa, alko se vanha ukko huutaa kun syötävä kaikesta mulle, miten on auto liian pitkään lämmityksestä yms, miettikääs ite 3vuotta jatkuvasti revittiin lämppäri irti... Lisäksi mulla oli siinä lämmpärin johossa kello kiinni, ettei voinu ees olla "liian pitkään"+ sehän ei hänen toimenkuvaansa muutenkaan kuulunut, soitin taloyhtiöön, ja lupasivat puuttua, kun sanoin että vien videon poliisille, no mitään ei tehty.. Laitoin kameran sitten useamman kerran kuvaamaan, ja monesti sain ukon vielä videolle.. Vein asian poliisille, ja se loppu siihen. Muutin tosin hetken päästä pois siitä.
Lisään vielä, että tämä herrasmies ilmoitteli minusta mm taloyhtöön että takapihani on kuin kaatopaikka, vaikka pidin siitä huolta, leikkasin nurmen aina kun tarve, tein pienen terassin sopimuksella vuokranantajan kanssa, kävin kaikki läpi siimaleikkurilla, ja leikkasin aidat itse, sekä istutin paljon kukkia, tämä "kaatopaikka" juttu tuli siitä että takapihallani terassin nurkassa oli auton talvirenkaat siististi pinossa, ja rengaspusseissa, ja moottoripyörääni säilytin kiveyksellä takapihan puolella, kun siitä oli semmonen puuaita lukitulla luukulla, sitten 2penkkiä ja tuhkakuppi. Noh taloyhtiön täti tuli käymään, ja ihasteli kukkiani ja pihaani miten siisti se on, ja tämä puheenjohtajaukko juoksi sieltä omalta kämpältään josta ei edes näe mun kämpälle ellei mee ihan takapihansa nurkkaan kattoo, ja rupes selittelee kaikkee omasta päästään, sano se johtajatäti, että eiköhän se nyt oo parempi lopettaa tuo kiusaaminen, sille miehelle ja se erotettiin hommistaan. Sen vaimo oli kylillä sitten selitelly minusta kaikennäköstä, et valehtelemalla sain potkut hänen miehelleen, ja ainaku näky jossain nii osotteli kavereilleen mua, että semmosta pohjois-karjalaan.
kyttääjän kanssa pystyy elämään olemalla välittämättä kyttäyksestä. toinen vaihtoehto on muuttaa omakotitaloon. minä jouduin valitsemaan muuton.
On. Siis kohtalotoveri. Tein saman tyyppisen aloituksen kerran kyttäävästä naapurista, joka kirjaimellisesti vakoilee myös. Sain palstalta pelkkää paskaa niskaan ja vastauksia; - provo, - 2/5, - just joo,
Yksi sentään kyllä kehoitti soittamaan poliisille.
Meidän talosta sai kyttääjä häädön. Oli muitakin salakuunnellut. Tiesi jopa mitä olen puhelimessa puhunut. Eli korva on ollut ovessa kiinni. Sairas oli. Pihalla käveli ja katseli toisten autoihin sisälle sekä ikkunoihin. Moni teki valituksen niin jopas sai lähdön. Nyt on hyvät naapurit.
Meillä kyttääjä kuvaa puhelimellaan kaiken..juoruaa ja selvittää..istuu tupakalla päivät pitkät ..eikä ole vielä edes neljää kymppiä tämä laulava lihapulla naikkone..kaikki maksaa kela ja silti vittuilee ja kyttää..o alkanu ottaa kupolii
HAH! Aivan täsmälleen sama. Kälättää silloin tällöin suureen ääneen puhelimessa meidän tekemisistä. Aiheena ollut mm. autoni sisätilan siisteys, lastemme nukkumaanmenoajat jne.
Tekee 100% tahallaan koska tulee lässyttämään tohon vtun terassilleen, jolloin kuulee sen vaikka olisi tuuletusikkuna kiinni. Veikkaisin syyksi mielenterveysongelmaa. Asiat on niin tylsiä, että olen välillä pohtinut onko siellä luurin toisessa päässä edes ketään :D
Taas yksi rajoituksista sairastunut. Veroeuroja palaa.