Tapailisitko yh äitiä?
Kommentit (46)
Yhtä tapaillut kerran ja se riitti.
En tapailisi. Olen heteroseksuaali.
N23
Kyllä voisin tapailla jos nainen olisi poikkeuksellisen edustava. Se veisi kokonaisuuden plussan puolelle.
En. Olen parisuhteessa ja olen heteronainen.
Joissakin tapauksissa kyllä, jos on upea tyyppi jne, mutta puolulkkislapsen yh-äitiä en tapailisi missään olosuhteissa.
Mua onneks tapaili nykyinen mieheni. Yhteisiä vuosia nyt 18.
Pussit tyhjäksi ja pois, ei enempää.
YH-äideillä on paremmat aamupalat kuin sinkkunaisilla.
Brittiaamiainen on parempi alku päivälle kuin pelkkä musta kahvi tai joku smoothie.
Mikä ettei. Onhan mulla itsellänikin lapsia.
Ehkä tapailisin, ehkä en. Tapauskohtaista.
Miksen. Ongelma näissä kuvioissa vain yleensä on sääntöjen sopiminen. Nimenomaan tapaillessa en olisi ryhtymässä isäpuoleksi. Ymmärrän, että vanhemmat elämä pyörii lasten ympärillä, mutta minun elämä ei pyöri jonkun toisen ihmisten lasten ympärillä. Näin ollen koska, missä ja miten nähdään on kaikki kysymyksiä, joista pitäisi sopia.
Vierailija kirjoitti:
Mua onneks tapaili nykyinen mieheni. Yhteisiä vuosia nyt 18.
Samoin. 25v yhdessä.
Eipä ole valittanut vaikka halusi ja sai koko potin (mulla 3 valmista lasta). Eilen juuri puhuttiin siitä miten paljon olemme saaneet aikaan yhdessä perheen, kodin ja uran suhteen. Mirs tietää ja myönytää ettei olisi näin hyvässä tilanteessa ilman minun tukeani
Ja mä taas olin onnekas, että sain niin tasapainoisen miehen, joka oli tosiaan aikuinen, eikä antanut edes lapsen koettelujen vaikuttaa itseensä , vaan hoiti tilanteet aina rauhallisesti ja johdonmukaisesti.
Olen syvästi kiitollinen siitä millaisen suhteen on lapseni kanssa luonut <3
7
Vierailija kirjoitti:
YH-äideillä on paremmat aamupalat kuin sinkkunaisilla.
Brittiaamiainen on parempi alku päivälle kuin pelkkä musta kahvi tai joku smoothie.
Ja lasten vanukkaat maistuu hyvälle!
Rakastuin yh-äitiin ja yritin kaikkeni. Muutaman vuoden jälkeen kun nainen ei osoita mitään sitoutumisen merkkejä ja olet aina, siis ihan joka ikisessä asiassa kakkossijalla, päätin puhaltaa pilliin ja lähteä suhteesta. Lapset eivät olleet edes pieniä vaan yläkoulussa. Nainen ei eron hetkellä voinut ymmärtää miksi näin kävi.
t. Ikuinen kakkonen
Olen sitoutuneessa suhteessa kahden lapsen vuorohuoltajaäidin kanssa.
N40+
Vierailija kirjoitti:
Yhtä tapaillut kerran ja se riitti.
Tasan sama syy täällä.
M37
Kyllä minulle yh kelpaisi. Tulen hyvin toimeen lasten kanssa. Varsinkin murkkujen, saamari.
En halua edes omia lapsia vaivoikseni, miksi ottaisin vieraita kakaroita ristikseni?
En tapailisi yh isää. Tai pienten lasten isää. Liian työllistävää.
Se vaihe eletty, kiitos.