Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailisitko yh äitiä?

Vierailija
23.03.2021 |

Tapailisitko yh äitiä? Miksi tai miksi et?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ison ongelma suhteen alkuvaiheessa on yhteisen lapsettoman ajan puute. Itse en aio esitellä ketään lapsilleni kovinkaan nopeasti, joten olen rajoittunut omien lapsettomien viikkojen kanssa. Mikäli toisella lapsirytmi kovin ristiin tai toisella ei juuri ole lapsetonta, niin yhteistä lapsetonta tosi vaikea löytää. Kuten en halua ketään esitellä lapsilleni kovinkaan nopeasti, niin en myöskään halua tutustua kenenkään lapsiin samalla kun koitan tutustua heidän vanhempaan.

Vierailija
22/46 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis kyllä pyllyä saada

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin yh:na hyvän miehen ja perustimme perheen. Niin moni muukin.

Vierailija
24/46 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joissakin tapauksissa kyllä, jos on upea tyyppi jne, mutta puolulkkislapsen yh-äitiä en tapailisi missään olosuhteissa.

Puolulkkislapsi?

Vierailija
25/46 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tummaihoinen lapsi.

Vierailija
26/46 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin yh:na hyvän miehen ja perustimme perheen. Niin moni muukin.

miehellä ei ollut yhtä hyvä tuuri

Vierailija
27/46 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enkä yh-isää. Lapset ei ole mun juttu, haluan vain kahden aikuisen välisen suhteen.

Vierailija
28/46 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joissakin tapauksissa kyllä, jos on upea tyyppi jne, mutta puolulkkislapsen yh-äitiä en tapailisi missään olosuhteissa.

Koskeeko tää kaikkia puolulkkislapsia vai vain niitä, joiden isä ei ole vaalehiuksinen ja sinisilmäinen? 🤔

Vierailija
29/46 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

yh on vähän niin kuin varattu. se on jo perheensä perustanut ja lapsensa hankkinut, paitsi että se on pahempi kuin varattu, koska todistetusti se ei kykene yhteiselämään ja parisuhteeseen miehen kanssa.

Vierailija
30/46 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu hyvin paljon siitä millainen se on sängyssä.

Vierailija
31/46 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yh on vähän niin kuin varattu. se on jo perheensä perustanut ja lapsensa hankkinut, paitsi että se on pahempi kuin varattu, koska todistetusti se ei kykene yhteiselämään ja parisuhteeseen miehen kanssa.

Parisuhteen päättymiselle voi olla monia syitä. Joskus toinen osapuoli tekee kaikkensa suhteen eteen ja toinen ei mitään. Joskus puoliso kuolee. Joskus se alkaa hakkaamaan. Se että on eronnut ei välttämättä tarkoita, että on kykenemätön parisuhteeseen.

Vierailija
32/46 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska olen heteronainen ja parisuhteessa. Itse olen vuoroviikkoäiti (tai no tietysti koko ajan äiti, mutta lapset mulla vuoroviikoin) ja jo 7 vuotta ollut parisuhteessa lapsettoman miehen kanssa.

Vierailija
33/46 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani tapaili, nyt hänen elämänsä on järjestyksessä. Kaljottelu jäi pois, tupakointi jäi pois, paino putosi liki 20 kg, masennus poistui. Hän on nyt omassa uudessa talossa perheensä kanssa asuva onnellinen pojan isä ja minä olen onnellinen mummi.

Vierailija
34/46 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole yksinhuoltaja mutta äiti kuitenkin ja jo vuosia onnellisesti vakiintuneessa parisuhteessa itseäni nuoremman vela-miehen kanssa. Jotkut siis tapailee, jopa rakastuu. Vauvapalstalla heitä ei tapaa, se on huomattu. Ja sitä itse pidän vain positiivisena asiana. Oma kumppanini on sitä mieltä, että minunkin kannattaisi lopettaa tämän palstan lukeminen :)

Vierailija
35/46 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos haluaisin naisen, en ottaisi yh:ta.

jos haluaisin polttopuita, en ostaisi ämpärillistä tuhkaa.

jos haluaisin auton, en hankkisi paalattua autoa.

jos haluaisin ruokaa, en ostaisi kakkaa

Jos olisin fiksu, en kirjoittaisi tällaista tekstiä vaan laittaisin vain, että ihmissuhde on muutenkin niin vaikea homma, että minusta ei ole sellaiseen jossa vielä olisi lisänä muitakin kuin me kaksi.

Vierailija
36/46 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastuin yh-äitiin ja yritin kaikkeni. Muutaman vuoden jälkeen kun nainen ei osoita mitään sitoutumisen merkkejä ja olet aina, siis ihan joka ikisessä asiassa kakkossijalla, päätin puhaltaa pilliin ja lähteä suhteesta. Lapset eivät olleet edes pieniä vaan yläkoulussa. Nainen ei eron hetkellä voinut ymmärtää miksi näin kävi. 

t. Ikuinen kakkonen 

Minulla on lukioikäinen lapsi ja niin fiksu mies, että hän ymmärtää, että on ikuinen kakkonen. Hän on jopa sanonut, että niin sen kuuluu ollakin.

Vierailija
37/46 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, tottakai jos oikea typpi tulee kohdalle. Lapset eivät ole mikään este. Ymmärrän aloittajan ahdistuksen, nyky-yhteiskunta on minä-keskeinen ja se että ottaa kasvatusvastuuta toisen lapsista, vaatii pitkää pinnaa, omista eduista luopumista ja koko elämän jakamista useamman kuin yhden kanssa. Pää pystyyn YH äläkä tee rimanalituksia. pidä tasosi, kyllä sieltä aurinkokin vielä paistaa. Ja mistä... kapakasta löytää juuri näitä irtosuhteiden hakijoita, imaset sperat ja se katoaa, paitsi jos kuulee että sulla on lapsi, katoaa ennen aktia.

Unohda epätoivoinen puolison jahtaaminen, järjestele elämäsi nykytilanteen mukaan. Aseta tavoitteita itsellesi, perheellesi ja pyri niitä kohti. Luuserimiehen hankkiminen seksin takia on vain painolasti.

Vierailija
38/46 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastuin yh-äitiin ja yritin kaikkeni. Muutaman vuoden jälkeen kun nainen ei osoita mitään sitoutumisen merkkejä ja olet aina, siis ihan joka ikisessä asiassa kakkossijalla, päätin puhaltaa pilliin ja lähteä suhteesta. Lapset eivät olleet edes pieniä vaan yläkoulussa. Nainen ei eron hetkellä voinut ymmärtää miksi näin kävi. 

t. Ikuinen kakkonen 

Minulla on lukioikäinen lapsi ja niin fiksu mies, että hän ymmärtää, että on ikuinen kakkonen. Hän on jopa sanonut, että niin sen kuuluu ollakin.

Kunhan on kakkonen eikä ikuisesti täysi nolla ja ulkopuolinen. Kun suhde on jo niin pitkällä, että asutaan yhdessä, sen kumppaninkin mielipiteellä pitää olla väliä.

Vierailija
39/46 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Ikuinen kakkonen 

Kunhan on kakkonen eikä ikuisesti täysi nolla ja ulkopuolinen. Kun suhde on jo niin pitkällä, että asutaan yhdessä, sen kumppaninkin mielipiteellä pitää olla väliä.

Eipä sitä aikuisten ihmisten tarvitse yhteen muuttaa, jos ei ole aikomusta tehdä yhteistä lasta.

Vierailija
40/46 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtä tapaillut kerran ja se riitti.

Tasan sama syy täällä.

M37

Niin mikä se syy on? Mikä vikana siinä yhdessä suhteessa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä