Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sovellukset ei aukea:( Muilla sama ongelma androidilla?

Vierailija
23.03.2021 |

Ärsyttävää kun ei toimi enää juuri mikään sovellus.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole sovelluksissa mitään webviewtä. Suurin osa apeista kyllä toimii. Gmail toimii mulla tällä hetkellä vain selaimen kautta ja samoin Hesari.

Vierailija
22/26 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla lakkasi näppäimistö toimimasta. En saanut millään päivitettyä tuota webviewiä, mutta poistin koko sovelluksen ja sitten alkoi toimia. Enkä löytänyt tuota sovellusta edes play-kaupasta vaan piti mennä galaxystoreen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avaa se webwiev ja poista päivitykset käytöstä. Autto mulla samantien

Voitko neuvoa miten tuo tehdään?!

Asetukset -> sovellukset -> sovellukset -> Android System Vebview -> ... (kolme pistettä oikeassa yläkulmassa) -> Poista päivitykset

Mulla ei löydy koko sovellusta sovelluksista etsimällä. Play kaupan listassa on, mutta ei ole puoleen vuoteen suostunut päivittämään kuten ei Chromeakaan.

Vanhoilla haavoittuvilla päivityksillä mentävä, kun ei tapahdu mitään vaikka painaisi päivitä sata kertaa päivässä.

Vierailija
24/26 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miööa ei toimi edes pankkispvellus, ei Gmail eikä päivähoitoon tarkoitettu sovellus. Ei ole webviewiä puhelimen sovellus listassa eikä playkaupasta haettaessa anna mitään mahdollisuutta asentaa tai päivittää tai mitään. Näkyy vain pelkkiä tietoja sovelluksesta. Mitäs nyt??!

Vierailija
25/26 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään ongelmia, eikä yhdelläkään meidän perheen jäsenellä 4 anroid puhelinta.

Vierailija
26/26 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Honor puhelin toiminut koko ajan, Lenovon tabletti lähti toimimaan kun teki viimeisimmät päivitykset. Huawein tabletti toiminut tavalliseen tapaan. Lenovossakin vain osa sovelluksista ei toiminut.