Sovellukset ei aukea:( Muilla sama ongelma androidilla?
Ärsyttävää kun ei toimi enää juuri mikään sovellus.
Kommentit (26)
Gmail ei toimi, muita ongelmia en ole huomannut. Toivottavasti saavat korvattua. Mun työt huomenna vaatii Gmailin käyttämistä.
Avaa se webwiev ja poista päivitykset käytöstä. Autto mulla samantien
Mulla gmail toimii selaimen kautta.
Mulle ei toimi iltapaskan sovellus. Ei tapahdu mitään kun painan ikonia
Muut toimii
Yleinen ongelma: päivittäkää Chrome selain Google play kaupasta.
https://www.theverge.com/2021/3/22/22345696/google-android-apps-crashin…
Vierailija kirjoitti:
Voitko neuvoa miten tuo tehdään?!
Ok, olen nyt kolmatta päivää taistellut puhelimen kanssa. Viskoo sähköpostista ja tiktokista ulos ihan miten huvittaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli se playkauppa, omat sovellukset. Se ei lähe päivittämään ollenkaan, ei myöskään chromea. Etsi android webview sovellus ja poista päivitykset käytöstä
Mulla ne WebView:n ja Chromen päivitykset android-laitteissa ovat olleet automaattisella päivityksellä. Siltikin tökki eilen gmailin ja jonkin muun googlen sovelluksen toiminta.
Yritin itse päivittää täppäämällä Play-kaupassa Päivitä-nappulaa. Vaikutti ettei auta. Joten tein sitten niin, että täppäsin automaattisen päivityksen pois ja sen jälkeen uudelleen päälle. Tämän jälkeen lähtivät tökkivät sovelluksen toimimaan, ainakin siinä vaiheessa....
Itse taas jouduin ihan erikseen etsimään playkaupasta android webview sovelluksen ja sitä kautta painoin päivitä nappulaa niin alkoi sovellukset toimimaan taas.
Kiitos tuhannesti neuvoista eilen!❤️ Sain 23 aikaan sovellukset toimimaan kun poistin päivitykset tuolta webviewiltä. Onko tuo webview kuitenkin tärkeä, eli pitäisikö ne päivitykset palauttaa siihen jossain vaiheessa..? T. Ap
Pakote-Huaweillakin näköjään jo löytyy pankkisovellukset Petal-haulla.
Google ohjeistaa päivittämään Play-kaupan kautta sen WebView-sovelluksen uuteen versioon: https://www.is.fi/digitoday/art-2000007876049.html
ei siis pelkästään poistamaan sovelluksesta päiviykset käytöstä.
Kiitos tästä ketjusta! Eilen ihmettelin, kun sähköpostisovellukset sulkevat itsensä ennen kun saan postit auki.
Vierailija kirjoitti:
Google ohjeistaa päivittämään Play-kaupan kautta sen WebView-sovelluksen uuteen versioon: https://www.is.fi/digitoday/art-2000007876049.html
ei siis pelkästään poistamaan sovelluksesta päiviykset käytöstä.
Eilen aamulla ohje oli poistaa päivitykset. Ovat ilmeisesti saaneet korjattua ongelman ja uusin versio toimii nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asetukset -> sovellukset -> sovellukset -> Android System Vebview -> ... (kolme pistettä oikeassa yläkulmassa) -> Poista päivitykset
Poistin eilen illalla webviewin päivitykset ja käynnistin puhelimen uudelleen, jolloin kaikki sovellukset toimivat taas. Oon aamulla koittanut päivittää Chromea ja webviewiä mutta ne eivät lähde päivittymään vieläkään.
Kiitokset avusta, ehdin eilen olla jo vähän huolissani.
Arvasin, että täältä löytyy ohjeet. Yritin Iltasanomien artikkelia lukea aiheesta, mutta IS sovelluskin kaatui heti, kun yritin sitä avata enkä päässyt sinne selaimenkaan kautta. Mullakaan ei Chrome eikä webview ala päivittää, mutta webview päivitysten poisto auttoi.
Google tyri WebWievin päivityksen.