Olen jo saavuttanut kaiken parikymppisenä
koska olen kaunis. Minun ei pariutumisen kannalta ole pakko opiskella vaikeaa tutkintoa, koska miehet eivät arvosta älykkyyttä naisessa samalla tavoin kuin ulkonäköä. Hyvä ulkonäkö on useimmille se tärkein kriteeri ja se löytyy jo valmiiksi. Naisille puolestaan yleensä tärkeintä on naimisiinmeno ja lapset.
Mitään palavaa halua raatamiseen ei itsellä ole ja tämä asia tuli mieleeni kun katsoin sitä sivusta ja mietin miksi pojat tekevät noin jos ei ala edes kiinnosta. Miehethän keskimäärin Suomessa ja maailmalla tienaavat naisia enemmän. Mutta niin, kyllä varakasta miestä arvostetaan korkeammalle parisuhdemarkkinoilla kuin köyhää. Itse saan korkean elintason kun vain valitsen varakkaan miehen.
"Nainen ei voi olla sekä kaunis että älykäs" varmaankin juontaa siitä että meidän ei tarvitse raataa. Voihan sekin olla älykkyyttä että tajuaa hyödyntää mahdollisuudet joita elämässään saa, kuten siivellä elämisen.
Kommentit (40)
Tässäpä ap:lle lukusuositus:
https://books.google.fi/books?id=WEjRKZ1nxSgC
Kirjan ehkä tärkein anti: jos mies osoittautuukin köyhemmäksi kuin luulit tai menettää rahansa, ei kannata jäädä hetkeksikään ihmettelemään tilannetta, vaan uutta matoa koukkuun saman tien.
Minä olen jo nelikymppinen, enkä ole saavuttanut kaikkea elämässä. Tosin tavoitteeni ovatkin vähän toisenlaiset kuin puoliso ja lapsi.
Aika moni on parikymppisenä kaunis. Ja tarkemmin, kerro mitä olet saavuttanut? Eli olet saavuttanut sen, että saisit rikkaan miehen? Aika moni parikymppinen saisi rikkaan miehen.
Aika tylsä elämä sulla tiedossa, jos ainoa haave on rikas mies? Sittenkö vaan tälläytyisit ja esittäisit tärkeää? Itse kuolisin tylsyyteen tuollaisessa elämässä.
Hienoa, kun jo nuorena on suunta selvillä ja takuuvarma onni ja varakkuus odottamassa. Tykkään myös tuosta positiivisesta asenteestasi. Onhan sitä valitusta tällä palstalla tarpeeksi jo ollutkin. Muistathan valita hyvännäköisen miehen, ei pelkästään rikasta, niin varmaan lapsillesikin tulee helppo elämä.
Sofia B:n kohtalo tiedossa tuolla menolla, kun 30v tulee mittariin
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, kun jo nuorena on suunta selvillä ja takuuvarma onni ja varakkuus odottamassa. Tykkään myös tuosta positiivisesta asenteestasi. Onhan sitä valitusta tällä palstalla tarpeeksi jo ollutkin. Muistathan valita hyvännäköisen miehen, ei pelkästään rikasta, niin varmaan lapsillesikin tulee helppo elämä.
Kumpi on lapsille parempi isä:
a) semiälykäs ja todella hyvännäköinen
b) semihyvännäköinen ja todella älykäs
?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
?
Vaihtoehto a) ehdottomasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
?
Eli olet itse sellainen. Ainakin omasta mielestäsi.
Eiku hetkinen, eiväthän miehet halua lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
?
Osittain oikein. Olen omasta mielestäni b (enkä edes semihyvännäköinen) ja olen vela. Juuri siksi, koska lasten seura on liian tylsistyttävää huippuälykkäälle miehelle kuten minä. Semiälykäs mies varmaan jaksaa paremmin laskeutua lapsen tasolle, ja on siten parempi kasvattaja. Lisäksi jos lapsi perii isänsä ulkonäön, hän saa siitä paljon hyötyä elämässä. Ulkonäkö on nimittäin tärkeämpi kuin älykkyys monessa tilanteessa. Ainakin oman kokemukseni mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Aika tylsä elämä sulla tiedossa, jos ainoa haave on rikas mies? Sittenkö vaan tälläytyisit ja esittäisit tärkeää? Itse kuolisin tylsyyteen tuollaisessa elämässä.
Ihan tyypillisen tytön haaveiluja, lapsuudesta asti suunniteltu niitä häitä ja sormuksia, mekkoja ym.
Jos Sinä tärkeä ja miestäsi enemmän tienaava kuolisi t tylsyyteen, se ei ole mikään perustelu mihinkään.
On siinä pitkät 60 vuotta edessa jos kaikki on jo saavutettu. Eihän siinä voi odottaa kuin että heittäisi henkensä noskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
?
Osittain oikein. Olen omasta mielestäni b (enkä edes semihyvännäköinen) ja olen vela. Juuri siksi, koska lasten seura on liian tylsistyttävää huippuälykkäälle miehelle kuten minä. Semiälykäs mies varmaan jaksaa paremmin laskeutua lapsen tasolle, ja on siten parempi kasvattaja. Lisäksi jos lapsi perii isänsä ulkonäön, hän saa siitä paljon hyötyä elämässä. Ulkonäkö on nimittäin tärkeämpi kuin älykkyys monessa tilanteessa. Ainakin oman kokemukseni mukaan.
Kyllä älykkyys on tätkeämpää elämässä menestymisen kannalta.
Kaunis ja vähemmän älykäs ei pääse yliopistoon ja hyväpalkkaisiin töihin, vaan kauniita lähihoitajia riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
?
Kyllä älykkyys on tätkeämpää elämässä menestymisen kannalta.
Kaunis ja vähemmän älykäs ei pääse yliopistoon ja hyväpalkkaisiin töihin, vaan kauniita lähihoitajia riittää.
Kauniita lähärimiehiä?
Mäkin olin parikymppisenä erittäin kaunis. Hankin silti yliopistotutkinnon ja töitä (ja perheen). Huomattavasti pienempi riski joutua tyhjän päälle kuin kaavailemassasi mallista, suosittelen lämpimästi. Elämäkin on paljon kiinnostavampaa kuin jos arkipäivien pääsisältö olisi esim. jumppa, lounas tai kynsihoito.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin olin parikymppisenä erittäin kaunis. Hankin silti yliopistotutkinnon ja töitä (ja perheen). Huomattavasti pienempi riski joutua tyhjän päälle kuin kaavailemassasi mallista, suosittelen lämpimästi. Elämäkin on paljon kiinnostavampaa kuin jos arkipäivien pääsisältö olisi esim. jumppa, lounas tai kynsihoito.
Lasken huuhaahumanistitutkinnot samaan kategoriaan kynsihoitojen kanssa. Kynsihoitojen jälkipyykki ei vain tule yhteiskunnalle yhtä kalliiksi kuin työttömät/alaa vaihtavat humanistit.
Ei puutu kuin maisterinpaperit, hyvä aviomies, maksettu asuntolaina ja aikuiset lapset.
Check x 4. Mitähän sitä sitten tekisi?
Mitä tarkalleen ottaen siis olitkaan elämässäsi saavuttanut?