Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen jo saavuttanut kaiken parikymppisenä

Vierailija
23.03.2021 |

koska olen kaunis. Minun ei pariutumisen kannalta ole pakko opiskella vaikeaa tutkintoa, koska miehet eivät arvosta älykkyyttä naisessa samalla tavoin kuin ulkonäköä. Hyvä ulkonäkö on useimmille se tärkein kriteeri ja se löytyy jo valmiiksi. Naisille puolestaan yleensä tärkeintä on naimisiinmeno ja lapset.

Mitään palavaa halua raatamiseen ei itsellä ole ja tämä asia tuli mieleeni kun katsoin sitä sivusta ja mietin miksi pojat tekevät noin jos ei ala edes kiinnosta. Miehethän keskimäärin Suomessa ja maailmalla tienaavat naisia enemmän. Mutta niin, kyllä varakasta miestä arvostetaan korkeammalle parisuhdemarkkinoilla kuin köyhää. Itse saan korkean elintason kun vain valitsen varakkaan miehen.

"Nainen ei voi olla sekä kaunis että älykäs" varmaankin juontaa siitä että meidän ei tarvitse raataa. Voihan sekin olla älykkyyttä että tajuaa hyödyntää mahdollisuudet joita elämässään saa, kuten siivellä elämisen.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisimpa nainen, elämä olisi helppoa-

Vierailija
2/40 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kauneus lähtee kun ikääntyy...

T. Kokemusta on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, muista sitten ettet suostu avioehtoon. Muuten jäät tyhjän päälle kun rupsahdat ja se rikas miehesi vaihtaa sinut nuorempaan. On myös hyvä panna heti pulla uuniin, lapsen kautta saat lypsettyä miestä, vaikka hän onnistuisikin piilottamaan omaisuutensa erossa. 

Vierailija
4/40 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se kauneus lähtee kun ikääntyy...

T. Kokemusta on

Mitä sitten? Erossa saa puolet omaisuudesta ja siinä vaiheessa on lapset jo saavutettu.

Vierailija
5/40 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, muista sitten ettet suostu avioehtoon. Muuten jäät tyhjän päälle kun rupsahdat ja se rikas miehesi vaihtaa sinut nuorempaan. On myös hyvä panna heti pulla uuniin, lapsen kautta saat lypsettyä miestä, vaikka hän onnistuisikin piilottamaan omaisuutensa erossa. 

Ai kuten Markkasen tyttis.

Vierailija
6/40 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotan hyvää kolmenkympin kriisiä.t. saman kokenut

Vierailija
7/40 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivotan hyvää kolmenkympin kriisiä.t. saman kokenut

Jaa, ei mulle vielä kolmekymppisenä mitään kriisejä tullut. t. eri saman kokenut

Vierailija
8/40 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ENTJ-ihminen?

Vierailija
9/40 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole saavuttanut vielä mitään ennen kuin todella olet onnistunut nappaamaan sen varakkaan miehen. Kannattaa myös henkisesti varautua siihen, että miehellä on muita naisia. Nämä on niitä kullankaivajien perusjuttuja. 

Vierailija
10/40 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu!

Vierailija
11/40 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mitä olet saavuttanut?

Vierailija
12/40 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvähän se on että kauniit ihmiset tekevät eniten lapsia eivätkä älykkäät. Näin riittää tulevaisuudessakin haasteita ja sisältöä elämään + näytetään paremmilta.

Tarpeeksi on ehditty nähdä jo mihin teknologian kehitys johtaa. Moni haikailee menneiden vuosikymmenten perään ja ne voidaankin saavuttaa, kun tulevaisuudessa ei enää riitä osaajia kehittämään uusia keksintöjä tai korjaamaan nykyisiä.

Vierailija
13/40 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole saavuttanut vielä mitään ennen kuin todella olet onnistunut nappaamaan sen varakkaan miehen. Kannattaa myös henkisesti varautua siihen, että miehellä on muita naisia. Nämä on niitä kullankaivajien perusjuttuja. 

No sinähän sen tiedät, tyypillinen nainen.

Vierailija
14/40 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen kaunis parikymppinen ja minulla on tavoitteita vähän joka saralla ihan itseäni varten. Varakas mieskin on mutta ihan itse haluan itseni kyetä elättämään.

Vierailija
15/40 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota niin rikas mies, että on varaa palkata lastenhoitaja. Miehesi ei tule lastenhoitoon osallistumaan, mutta hänellä on luultavasti vahvat mielipiteet siitä, miten se tulisi tehdä. Kokemuksesta voin kertoa, että taaperoiden hoitaminen yksin on todella v*ttumaista kun toinen hengittää niskaan.

Vierailija
16/40 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen kaunis parikymppinen ja minulla on tavoitteita vähän joka saralla ihan itseäni varten. Varakas mieskin on mutta ihan itse haluan itseni kyetä elättämään.

Eri asia toki on, mitä sinä haluat ja kuka sinut lopulta elättää.

Vierailija
17/40 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota niin rikas mies, että on varaa palkata lastenhoitaja. Miehesi ei tule lastenhoitoon osallistumaan, mutta hänellä on luultavasti vahvat mielipiteet siitä, miten se tulisi tehdä. Kokemuksesta voin kertoa, että taaperoiden hoitaminen yksin on todella v*ttumaista kun toinen hengittää niskaan.

Miksi porsit törpöille?

Vierailija
18/40 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi porsit törpöille?

En porsinut, vaan olin se palkattu hoitaja.

Vierailija
19/40 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistathan, että lapset ovat alaikäisiä vain 18-vuotta. Jos et sen jälkeen onnistu enää pitämään kiinni rikkaasta miehestäsi ja teillä on avioehto, jäät tyhjän päälle. Silloin on yleensä vielä paljon elinaikaa jäljellä, vaikka parikymppisen on vaikea sitä hahmottaa.

Vierailija
20/40 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sinähän sen tiedät, tyypillinen nainen.

Häh? Olen mies, ja liikun sellaisissa piireissä, joissa myös näitä golddiggereitä roikuskelee. Itse olen sinkku, mutta oikeastaan kaikki tuntemani rikkaat avioituneet miehet ovat pyörittäneet muitakin naisia vaimonsa ohella. Osa vaimoista suhtautuu siihen rauhallisesti, toiset eivät niinkään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä