Mitä asioita teet jotka EIVÄT ole ikäisillesi tyypillistä?
Aloitan: Olen 20v ja silti mammapalstailen päivittäin.
Kommentit (1116)
Pukeudun aina viimeisen muodin mukaan hieman nuorekkaasti, koska vartalo sen sallii.
Ja rakastan nuorta muotia. Ei mene yli äyräitten. Siskon tytär 27 vee perii vaatteitani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 54 v. nainen. Tykkään käyttää nahkarotsia ja muita fiftarijuttuja ja kesäisin ajan älyttömän kokoisella jenkkiautolla. En ryyppää enkä polta ollenkaan, milloinkaan. Niin, ja minulla on pitkä tukka : )
Eiks toi just ole ikäkaudelle tyypillistä käytöstä?
Yritä ymmärtää, että siihen aikaan kun me olimme nuoria, 54- vuotiaat naiset eivät pukeutuneet noin, ja nuoret olivat erikoisia jos eivät ryypänneet ja polttaneet. Ja nuorekkaalla ihmisellä ei saa olla pitkää tukkaa. Tässä on joku logiikka, mutta älä kysy mikä. Arvelen, että se liittyy jotenkin siihen, että tahtoo tuntea itsensä nuoreksi.
Itse koen olevani vanha, joten se on varmaan piirre, joka ei ole tyypillinen ikäiselleni.
No joo, ymmärrän toki että tuollaisista seikoista nuo asiat lähtee.
Lähinnä ajattelen niin, että jos se ilo tuohon tekemiseen tulee siitä, että voi näyttää muille olevansa räväkkä ja "erilainen", niin onko tuo sitten kauhean järkevää. Jos haluaa ajaa jenkkiautolla, niin sitten on toki eri asia, siitä vain sitten.
Minulla ei ole tarve olla räväkkä, tai yrittää esittää sellaista. En lisäksi henkilökohtaisesti tunne yhtään samanikäistä, joka tekisi samoja juttuja. Vaikea myös löytää ikäisiäni naisia, jotka eivät juo tai polta. Tämä oma kokemus asiasta. Eikä minulla ole myöskään tarve kokea itseäni nuoremmaksi.
Olen 54v.nainen. Ostan tiettyjä suklaamunia ihan itselleni. Kerään postimerkkejä. Haluaisin pelata sählyä ja jalkapalloa, niinkuin nuorempana. Ei siitä tahdo mitään tulla, kun ei tunne muita samanikäisiä, jotka haluaisivat pelata. Olen kiinnostunut dinosauruksista niinkuin yleensäkin kyllä kaikesta luonnontieteestä. Haluaisin ehkä ostaa sähköpotkulaudan, mutta en taida kehdata. Ym.
Olen 41 v. Katselen mielelläni animea ja pelaan Animal Crossingia. Seinälläni on iso My Little Pony-ilmapallo. Värjäsin myös tukkani siniseksi.
Olen 47 vuotias nainen, kahden lukioikäisen äiti ja ollessani yksin liikkeellä autossani soi amispoppi.
Asun vuokralla yksiössä, pidän schranz-musiikista, käyn suht matalapalkkaisessa työssä, pelaan tietokonepelejä enkä oikeastaan koskaan tapaa ketään vapaa-ajalla.
mies 40v
Elän elämää ilman instagramia, tiktokkia jne., 19-v.
Vierailija kirjoitti:
Olen 54v.nainen. Ostan tiettyjä suklaamunia ihan itselleni. Kerään postimerkkejä. Haluaisin pelata sählyä ja jalkapalloa, niinkuin nuorempana. Ei siitä tahdo mitään tulla, kun ei tunne muita samanikäisiä, jotka haluaisivat pelata. Olen kiinnostunut dinosauruksista niinkuin yleensäkin kyllä kaikesta luonnontieteestä. Haluaisin ehkä ostaa sähköpotkulaudan, mutta en taida kehdata. Ym.
Totta kai kehtaat ostaa potkulaudan.
Itse haluaisin pelata koripalloa !
Vierailija kirjoitti:
Olen 60-vuotias ja pelaan nuorten hittipeliä eli padelia pari kertaa viikossa.
Padel on kyllä niin keski-ikäistä ja keskiluokkaista
Vierailija kirjoitti:
Lautailen ja liikun, en valita juuri mistään , olen ystävällinen, en pelkää ihmisiä, olen normaalipainoinen, haluan ystäviä (uusia), elämää on edessäpäin, en tuomitse muita, ja ymmärrän että viinin juonti ei tarkoita alkoholismia.
Et kerro ikääsi, mutta oletan sinun olevan työikäinen - olet normaali.
Toki, jos olisit yli 70-vuotias lautailija tai alle 14-vuotias viinin juoja, olisi se kieltämättä vähän omasta iästä poikkeavaa käytöstä.
Kaikki muut mainitsemasi piirteet ovat hienoja elämänasenteita, jotka löytyvät kaiken ikäisiltä ihmisiltä - myös hyvin iäkkäät osaavat katsoa elämää eteenpäin :) jos ei omaansa, ainakin seuraavien sukupolvien.
Olen 61-v ja rouva 64-v. Käymme pari kertaa viikossa kuntonyrkkeilyssä.
Vierailija kirjoitti:
Olen kohta 31 ja tykkään piirretyistä.
Minä myös :) - neiti A: 39 wee Pirkanmaalta, olen täällä seikkailumielellä :D
Vierailija kirjoitti:
Teknologisten mieltymysteni perusteella ikäni saattaa joskus yllättää:
Hankin ensimmäisen kosketusnäyttöpuhelimeni v. 2018, sitä ennen minulla oli ollut pelkästään simpukkapuhelimia. Aion vaihtaa takaisin vanhaan heti kun tämä nykyinen hajoaa. Hankin kosketusnäytöllisen vain koska luulin tarvitsevani sitä lukiossa.
Alan pian kunnostaa vanhaa länsi-saksalaista kirjoituskonetta.
Pelaan satunnaisesti tetristä hienolla 90-luvun konsolilla.
N18
Uuh käyn kuumana sun tyylisiin mimmeihin :) Missä voitaisiin puhua?
M17
Olen 54 vuotias nainen. Olin viime vuonna vaihto-opiskelijana Tanskassa, Aloin opiskella kieliä 50-vuotiaana ja osaan nyt sujuvasti Viroa, Ruotsia ja Englantia kaikkia C1 tasolla, ja Unkaria hieman heikommin B1 , Tanskaa B2 tasolla. Harrastan kiipeilyä ja eräretkeilyä ja erämaasuunnistusta vaativissa oloissa eli Ruotsin vuorilla. Muutan lähes joka vuosi eri maahan. Tykkään asua mieluumin kerrostalossa vuokralla, enkä halua omistaa oikeastaan muuta kuin vaatteeni ja harrastusvälineeni. Tykkään katsoa piirrettyjä ja juoda samalla olutta ja syödä irtokarkkeja.
Pelaan Pokemon Go:ta
Omistan shetlanninponin ja ostan sille pinkkejä varusteita
N40v
Olen 76 ja joka päivä hassuttelen ja olen lapsellinen.
Olen 34 v. nainen ja pelaan aktiivisesti Pokémon GO:ta. Pelaan myös Switchillä ja keräilen anime/manga-figuureja. :)
Olen silti sitä mieltä, että kukin tehkööt mitä haluaa ikää katsomatta, jos tekeminen tuottaa iloa (kunhan ei ole mitään laitonta).
Vierailija kirjoitti:
Tanssin dancehallia ja reggaetonia, 50-v
Mää 53v 754 twerkkaan, paitsi korona aikana en oo uskaltanut käydät tunneilla. Kunto ja liikkuvuus ihan yhtä hyvä olluit kuin teineillä. Ennen koronaa vedin koreto paremmin kin ne. Monenvuoden moninainen tanssiharrastus tekee hyvän pohjan. Yleensähänmun iköset käy lavatansseissa, itse en voi ikinä...
Olen kohta 31 ja tykkään piirretyistä.