Mitä asioita teet jotka EIVÄT ole ikäisillesi tyypillistä?
Aloitan: Olen 20v ja silti mammapalstailen päivittäin.
Kommentit (1116)
Olen 30v ja luen tiettyjä lasten- ja nuortenkirjoja (tosin väitän että ne kyllä sopii ihan kaiken ikäisille! En siis mitä tahansa lue ja luen myös aikuisille suunnattuja kirjoja).
Kaikki tekemäni, jotka jonkun mielestä ovat ikäiselleni tyypillistä, ovat sattuman suomia onnenkantamoisia.
Olen hyväksynyt, etten ymmärrä aikuisia ollenkaan, vaikka määritteellisesti olen ollut pidempään aikuinen kuin lapsi+teini yhteensä.
Enkä hetkeäkää väitä, että olisin ns. oikeassa.
33v ja fanitan k-poppia. Ei kai siinä mitään ja varmaan meitä on paljon muitakin, mut mielletään yleensä jotakuinkin 14-vuotiaiden harrastukseksi. :D
Vierailija kirjoitti:
Restauroin wanhoja huonekaluja. Työpaja ja työkalut plus oppi hankittu kun siirryin eläkkeelle yli 10 v. sitten. Lisäksi kasvimaa, yrttitarha ja puutarha. Illalla luen klassikoita ja kirkkohistoriaa. N70¨plus.
Tämä olisi erikoista, jos olisit 20-v. Seitsemänkymppisistä kaikki tekee tuota samaa.
Käyttäjä33400 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OLen 62- vuotias nainen ja kuuntelen YleX:ää, radion nuortenkanavaa. Nauran varsinkin aamujuontajille, Vikille ja Köpille. Olen nainen, mutta huumorintajuni on 14- vuotiaan pojan. Katson toimintaelokuvia.
YleX taisi olla nuorten kanava joskus vuosikymmeniä sitten. Nuoret kuuntelevat ihan muuta.
Mutta silloin kanavan nimi oli Radiomafia :D
Vihaan älypuhelimia ja somea oon 16v poika
Olen 27v ja aion olla aina lasten ja nuorten puolella enkä aikuisten :D
Keinun ja lasken pulkkamäkeä. Potkukelkka on myös kiva. 55v
Olen lapseton ja asun vuokralla.
N41
Olen 26 ja vaihdan vuodenvaihteen mukaan verhot ja pöytäliinat tms kodin tekstiilit, jotka olen perinyt mummon jäämistöstä 😅 pidän vähän vanhanaikaisemmasta tyylistä
Vierailija kirjoitti:
Olen yli 50-vuotias nainen ja rakentelen legoilla
Eka vastaus, joka sopii kysymykseen!
Onko teidän muiden mielestä erikoista ja epätyypillistä, että 40- tai jopa 50-vuotias harrastaa jotain? Vai onko se erikoista, jos harrastus on jotain muuta kuin kirkkokuoro tai sauvakävely? Mitä ihmettä? Onko harrastaimnen tyypillistä vain lapsille ja teineille, aikuisille fiksu ajan viettäminen on epätyypillistä? Pitäisi litkiä viiniä, kitata kaljaa tai kutoa villasukkaa? En ala :(
Täytän 60 tänä vuonna ja rakennan legoilla.
Oon 7v ja leikin äidin kanssa bondage leikkejä
Hän makaa tälläkin hetkellä teipattuna
Oon 7v ja leikin äidin kanssa bondage leikkejä
Hän makaa tälläkin hetkellä teipattuna
Olen 20v nainen ja leikin leluautoilla välillä tehdään kisoja kavereiden kaa :D
Olen 50 ja pelaan tietokonepelejä, sekä yksin- että moninpelejä, ja rakastan raskasta metallimusaa. Kukaan mun ikätoveriystävättäristäni ei jaa mun kiinnostusta näihin lajeihin.
Vierailija kirjoitti:
Elän vuokrayksiössäni edelleen kuin parikymppinen poikamies. Olen 39v.
Täsmälleen sama, ikää myöten. En ole myöskään töissä. En kyllä suosittele kenellekään tätä, näin sivuhuomiona.
En käytä älypuhelinta muuta kun bussiaikataulujen katsomiseen, mikäli en ole ehtinyt niitä katsoa kotona pöytäkoneelta.. Bussissa luen kirjaa tai katson maisemia. Olen 19v.
Teknologisten mieltymysteni perusteella ikäni saattaa joskus yllättää:
Hankin ensimmäisen kosketusnäyttöpuhelimeni v. 2018, sitä ennen minulla oli ollut pelkästään simpukkapuhelimia. Aion vaihtaa takaisin vanhaan heti kun tämä nykyinen hajoaa. Hankin kosketusnäytöllisen vain koska luulin tarvitsevani sitä lukiossa.
Alan pian kunnostaa vanhaa länsi-saksalaista kirjoituskonetta.
Pelaan satunnaisesti tetristä hienolla 90-luvun konsolilla.
N18
Olen 50vee ukko, ja minulla on yhä muusikon identiteetti, vaikka lopetin bändissä soittamisen jo aikoja sitten. Ei, en enää haaveile kitarasankaruudesta enkä tähteydestä, mutta se soittajan asenne minulla on yhä on. Ymmärrän paljon paremmin Andy McCoyta, kuin jotain keskiluokkaista perheenisää.