Mitä asioita teet jotka EIVÄT ole ikäisillesi tyypillistä?
Aloitan: Olen 20v ja silti mammapalstailen päivittäin.
Kommentit (1116)
Pelaan pokemon game boy pelejä emulaattorilla. N30.
Katson nhl-kiekkoa paljon ja jopa öisinkin. Lisäksi kerään jääkiekkokortteja. Jälkimmäistä en ole kertonut kenellekään läheiselleni. Olen 70v nainen.
Luen aina kuolinilmoitukset Hesarista. 🙃
Olen 32v ja juhlin nuorien kanssa yliopistolla ihan samaan malliin kuin hekin. Aina silloin kun perhevelvollisuuksiltani ehdin. N32
Vietän aikaani jodelissa. Olen 63-vuotias nainen.
Olen 54-vuotias mies ja kuuntelen Bookbeatista Enid Blytonin Seikkailujen- ja Viisikko-sarjoja. Mukavasti nostalgisia kirjoja ja palauttaa mieleen lapsena lukemani kirjat.
Eihän 50+ vuotiaan kai odottaisi lukevan tai kuuntelevan lasten kirjoja, mutta enpähän tuollaisista odotuksista välitä :)
Vierailija kirjoitti:
Mieleni tekee ostaa pehmoleluja, jos näen niitä kaupassa. Minulla oli niitä kohtuu paljon lapsena, joten uskon tämän johtuvan siitä. Koin niistä lohtua ja turvaa kun vanhempani olivat kehnosti läsnä. Mutta toisinaan hävettää, koska olen jo 31-vuotias nainen.
Eiköhän tuon ikäisenä saa tehdä mitä haluaa, ystävä hyvä.
Itse olen 39 ja minulla on muutama pehmoperheenjäsen, joita rutistelen öisin ja joille toivotan ennen töihin lähtöä hyvää vahtivuoroa. Eikä edes hävetä 🙂
Vierailija kirjoitti:
Olen 54-vuotias mies ja kuuntelen Bookbeatista Enid Blytonin Seikkailujen- ja Viisikko-sarjoja. Mukavasti nostalgisia kirjoja ja palauttaa mieleen lapsena lukemani kirjat.
Eihän 50+ vuotiaan kai odottaisi lukevan tai kuuntelevan lasten kirjoja, mutta enpähän tuollaisista odotuksista välitä :)
Minä olen himpun verran alle 50v ja kuuntelen ihan samoja kirjoja. Hyvä kirja on hyvä kirja, ei siinä ikä vaikuta!
Olen 48-vuotias täti ja kuuntelen rappiä.
Pidän hyttysistä; kesäiltaisin vetäydyn välillä ulkona sivummalle imettämään niitä ja tunnen tyytyväisyyttä, kun käsi tai jalka on täynnä pullistuvia sääskiä.
Ikäni ja sukupuoleni ei varmaan tämän tunnustuksen ohessa ole olennaisia, mutta olen 26v nainen
Olen 29-vuotias nainen
- minulla on 9- ja 8-vuotiaat lapset
- en ole sosiaalisessa mediassa
- tykkään vapaa-ajalla neuloa, kasata palapelejä ja täyttää sanaristikoita tai sudokuja
Vierailija kirjoitti:
Elän vuokrayksiössäni edelleen kuin parikymppinen poikamies. Olen 39v.
Taitaa olla nykyään enemmänkin sääntö kuin poikkeus. Siskoni 55, oli pari vuotta sitten jollakin pikakurssilla ja kertoi olevansa sitten reilun parikymppisen , AMK:ssa opiskelevan poikamme kollega eli opiskelija ja ihan tosissaan. Hänellä on ns. ikuinen opiskelupaikka myös yliopistossa, josta hän ei koskaan valmistunut ja vertaa itseään vielä vakiintumattomiin opiskelijoihin.
40v
- En juo kahvia tai teetä muuta kuin kohteliaisuudesta silloin kun muuta ei ole tarjolla. Muuten colaa.
- Pelaan tietokonepelejä.
- Keräilen historiallisia teräaseita.
- Aloitan melkeinpä joka vuosi jonkun uuden harrastuksen, joka toki loppuukin sitten yhtä nopeasti.
Olen tekemisissä harrastukseni vuoksi parikymppisten naisten kanssa ja tunnen itseni henkisesti nuoremmaksi kuin he. He ovat niin ahdasmielisiä, ehdottomia ja tuomitsevia. Varmaankin toki itse kokevat olevansa edistyksellisiä ja suvaitsevaisia, mutta unohtavat katsoa kolikon toisen puolen ja ymmärtää sitäkin. Mutta tämä on ehkä ominaisuus, joka tulee kaikille iän myötä. Kun elämä potkaisee pari kertaa naamaan, niin sitä oppii että joskus on vaan pakko ajatella itseään ja maailman pelastamista vasta sen jälkeen. Ja se on ihan ok.
Kirjoitan käsin kirjeitä ja käytän hyllypaperia.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitan käsin kirjeitä ja käytän hyllypaperia.
Niin, ja olen siis 19-vuotias.
Pelaan tietokonepelejä ja kännykällä pelejä (strategiapelejä).
Tykkään lihaksista ja käyn kuntosalilla.
En tiedä käsitettä, että ikä estäisi tekemästä jotakin.
Olen kuusikymppinen nainen.
Käyn uusien indiebändien keikoilla. n58
Olen hyvän koulutuksen saanut, arvostetussa työpaikassa oleva, naimisissa oleva yli nelikymppinen perheenäiti ja minulla on salainen kaksoiselämä. Käyn säännöllisesti harrastamassa huikeaa seksiä muutaman itseäni reippaasti nuoremman vakipanon kanssa.