Mitä asioita teet jotka EIVÄT ole ikäisillesi tyypillistä?
Aloitan: Olen 20v ja silti mammapalstailen päivittäin.
Kommentit (1116)
Seurustelen itseäni 26 vuotta nuoremman miehen kanssa. N 51
Olen ilkeä, mutta olen 38v äiti ja pysyn normaalipainossa, katson mitä syön ja urheilen. Jos housunkaulus kiristää, syön useammin salaattia.
Crossfittaan ja hypin kevyesti montakymmentä toistoa boksin päälle. Samoin pystyn tekemään leuanvetoja ym mitä veikkaan ettei monikaan lähes nelivitonen pysty.
T. Nainen kohta 44v.
Olen 28v nainen. Nautin yksin olemisesta, olen nauttinut 20vuotiaasta asti avoimmesti. En käynyt baareissa kun ei tuntunut itselle mukavalta, kaverit kyllä bailas ja se on hyvä! Piirrän omaksi ilokseni, hypin vesilätäköissä jos mieli tekee, olen kutonut 17vuotiaasta asti, opettelin skeittaamaan 25vuotiaana, asun vuokralla, minulla ei ole ajokorttia.
Pelaan pleikkarilla tai tietokoneella milloin mitäkin peliä, lähes päivittäin tai ainakin monta kertaa viikossa. Tykkään kesällä pussikaljotella, baarit tai varsinkaan yökerhot ei kylläkään enää napostele.
Asun vuokralla, töissä parin tonnin kk-palkalla, en edes halua edetä urallani eikä se siis vain kiinnosta! Huvittavaa olla yhtäkkiä tän ikäinen ja elää osittain kuin teini.. en ole ylpeä mutta en häpeilekään, miksi niin tekisin? Minä elän minun elämää, muut eläköön omanlaistaan.
T. Nelikymppinen naisihminen
Olen yli 50-vuotias nainen, ja vietän paljon aikaani aikuisten lasteni ja heidän kavreidensa kanssa. Kuunnellaan musiikkia, katsotaan leffoja ja toisinaan pidetään bileitä.
55 v. pelaan Xbox pelejä, Skyrim, Witcher, Dishonored, Rayman, Harry Potter Lego, Beyond Good & Evil...
En värjää hiuksiani ja annan niiden kasvaa
N 58
Peilailen sixpäkkiäni punaisissa speedoissa.
Taidan olla niin keski-ikäinen, että niin nuoremmat kuin vanhemmatkin tuntuvat samanikäisiltä kuin minä. En taida tehdä yhtään mitään mitä muut nelikymppiset eivät tee. Moni kavereistani pelaa pleikkaria, käy baareissa ja pussikaljoilla. Aika montaa asiaa kyllä en tee, eli esim. kaikki lapsiin liittyvät jutut ja harrastukset. En myöskään tätimäisesti ojenna lapsia jos ovat pahanteossa tai välitä mitä puuhaavat, ei kiinnosta kasvatushommat.
Olen 36 v. enkä haaveile unelmahäistä, omakotitalosta, mökistä, veneestä ja menestyksestä, niin kuin monet ikäiseni tuntuvat tekevän - en vain koe mitään tarvetta noille. Minulla ei ole lapsia enkä niitä haluakaan. En käy koskaan baareissa tai ylipäätään bilettämässä. Parasta vapaa-ajanviettoa on mielestäni videopelien pelaaminen tai muuten vain kotona chillailu.
Kuljen punaisissa kumisaappaissa ja nyörinahkahousuissa.
.
.
.
M42
Olen 23, pelaan pasianssia ja ratkon sanaristikoita lähes päivittäin. Menen mielelläni nukkumaan kymmenen uutisten aikaan.
Olen 27 ja suosikkikirjasarjani on Soturikissat
Olen 35 vuotias nainen enkä omista älypuhelinta. Enkä tule koskaan omistamaan sellaista. Luultavasti olen syntynyt väärään aikaan koska pinnallinen ja merkityksetön nykymeno raastaa mieltäni valtavasti. Kaipaan valtavasti aikaa ennen internettiä ja sitä että ihmiset olivat läsnä ihan toisella tavalla.
Naapurin nainen laittoi jätepaperiroskikseen kasan Marvel-sarjakuvalehtiä joita hänen poikansa oli lukenut yläasteella mutta ei enää lukiossa ja
äskettäin kotona käynyt aikuinen poika oli antanut äidilleen luvan heittää lehdet roskiin. Kävin myöhemmin hakemassa lehdet talteen koska siinä oli Spider-man jaksoja joita minulla ei ollut. Olen siis 50+ nainen.
Istun usein iltaa lapseni ja hänen puolisonsa kanssa, ovat siis nuoria aikuisia kyllä. Välillä dokaillaan kesäisin puistossa tms. En ole juuri nähnyt ikäisiäni naisia kaljatölkki kädessä pyöräretkellä tai puiston penkillä.
En ole koskaan haaveillut häistä, kahdesta lapsesta, talosta keskellä muita samanlaisia taloja, farmariautosta, mökistä, insinööri miehestä, jonka palkalla kaikki tuo mahdollistuu. Ei kiinnosta yhtään.
Mielummin vapaus ja itsenäisyys.
Ootteko koronan sairastaneet. Oliko pahat oireet.