Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä asioita teet jotka EIVÄT ole ikäisillesi tyypillistä?

Vierailija
23.03.2021 |

Aloitan: Olen 20v ja silti mammapalstailen päivittäin.

Kommentit (1116)

Vierailija
961/1116 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 6-kymppinen pariskunta. Riekutaan diskoissa ja tanssibaareissa. Tekno ja sen tyyppinen vetäisi eniten puoleen. Etenkin ulkomailla ei pääse joraamaan kun +/- parikymppiset täyttää paikat.

Vierailija
962/1116 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen  salaa omista kuulokkeista sellaista nuorisomusaa etten kehtaa kenellekään kertoa...

N53

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
963/1116 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon limua joka päivö. Lapset ei juo, joten pois se heristelevä sormi ai jai huono lapsille.

Vierailija
964/1116 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelen  salaa omista kuulokkeista sellaista nuorisomusaa etten kehtaa kenellekään kertoa...

N53

Samoin, mutta lapsellisuuden voi ottaa nuorekkkuutena. Autossa en kehtaisi täysiä täräyttää kun ja jos kuuluu reippaasti ulos.

Vierailija
965/1116 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40v

- En juo kahvia tai teetä muuta kuin kohteliaisuudesta silloin kun muuta ei ole tarjolla. Muuten colaa.

- Pelaan tietokonepelejä.

- Keräilen historiallisia teräaseita.

- Aloitan melkeinpä joka vuosi jonkun uuden harrastuksen, joka toki loppuukin sitten yhtä nopeasti.

Olen tekemisissä harrastukseni vuoksi parikymppisten naisten kanssa ja tunnen itseni henkisesti nuoremmaksi kuin he. He ovat niin ahdasmielisiä, ehdottomia ja tuomitsevia.  Varmaankin toki itse kokevat olevansa edistyksellisiä ja suvaitsevaisia, mutta unohtavat katsoa kolikon toisen puolen ja ymmärtää sitäkin. Mutta tämä on  ehkä ominaisuus, joka tulee kaikille iän myötä. Kun elämä potkaisee pari kertaa naamaan, niin sitä oppii että joskus on vaan pakko ajatella itseään ja maailman pelastamista vasta sen jälkeen. Ja se on ihan ok.

Moonella on parikymppisenä vaihe jolloin he ovat ehdottomia ja korostavat sääntöjä, normeja ja kuria. Samoista nuorista voi tulla muutaman vuoden päästä hyvinkin arvoliberaaleja, kun ovat käyneet läpi jonkinlaisen ajatusprosessin.

Käytän paperista taskukalenteria.

M46

Vierailija
966/1116 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N. 6-kymppinen pariskunta. Riekutaan diskoissa ja tanssibaareissa. Tekno ja sen tyyppinen vetäisi eniten puoleen. Etenkin ulkomailla ei pääse joraamaan kun +/- parikymppiset täyttää paikat.

No mut minkä sille voi, jos on ollut ysärillä nuori.

Vierailija
967/1116 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40v

- En juo kahvia tai teetä muuta kuin kohteliaisuudesta silloin kun muuta ei ole tarjolla. Muuten colaa.

- Pelaan tietokonepelejä.

- Keräilen historiallisia teräaseita.

- Aloitan melkeinpä joka vuosi jonkun uuden harrastuksen, joka toki loppuukin sitten yhtä nopeasti.

Olen tekemisissä harrastukseni vuoksi parikymppisten naisten kanssa ja tunnen itseni henkisesti nuoremmaksi kuin he. He ovat niin ahdasmielisiä, ehdottomia ja tuomitsevia.  Varmaankin toki itse kokevat olevansa edistyksellisiä ja suvaitsevaisia, mutta unohtavat katsoa kolikon toisen puolen ja ymmärtää sitäkin. Mutta tämä on  ehkä ominaisuus, joka tulee kaikille iän myötä. Kun elämä potkaisee pari kertaa naamaan, niin sitä oppii että joskus on vaan pakko ajatella itseään ja maailman pelastamista vasta sen jälkeen. Ja se on ihan ok.

Moonella on parikymppisenä vaihe jolloin he ovat ehdottomia ja korostavat sääntöjä, normeja ja kuria. Samoista nuorista voi tulla muutaman vuoden päästä hyvinkin arvoliberaaleja, kun ovat käyneet läpi jonkinlaisen ajatusprosessin.

Käytän paperista taskukalenteria.

M46

Et kai kaiva sitä esiin julkisesti.

Vierailija
968/1116 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos missään miksi milloin - pulmiin joudutaan kirjoitti:

Olen 32v mies. Asun ison koiran kanssa omakotitalossa, hitsari, polttopuilla lämmitystä.

Mutta tykkään katsoa Ryhmä Hau jaksoja, kyseinen sarja on mielestäni kiva. Mukavaa eskapismia.

Kuulostaa pervolle.

Vierailija
969/1116 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

-nuorin lapsista 7

-ei omistusasuntoa

-en neulo tai sauvakävele

-ei harrastuksia (paitsi av)

-ei kuuntele iskelmää

-ei säästä eläkerahastoon

-ei odota innoissaan vielä lapsenlapsia

Kun kysyttiin epätyypillistä mitä teet voii kai vastata mitä on kuullut olevan epätyypillistä, jos et tee

Vierailija
970/1116 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummaa on kirjoitti:

-nuorin lapsista 7

-ei omistusasuntoa

-en neulo tai sauvakävele

-ei harrastuksia (paitsi av)

-ei kuuntele iskelmää

-ei säästä eläkerahastoon

-ei odota innoissaan vielä lapsenlapsia

Kun kysyttiin epätyypillistä mitä teet voii kai vastata mitä on kuullut olevan epätyypillistä, jos et tee

Ai niin ja olen 50

Vierailija
971/1116 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

-alamäkipyöräily

-vuorikiipeily

-vapaalasku

-koskimelonta

-kitelautailu

m-60

Vierailija
972/1116 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30v. Olin 25v, kun perin aivan ihanan mökin ja hurahdin mökkeilyyn ja puutarhahommiin. Olemme mueheni kanssa remppaileet ja laittaneet pihaa, uimarantaa saunaa yms. Rakastan katsella telkkarista Huvilaa ja huussia ja Suomen kauneinta kesämökkiä. Läheiseni ovat varmasti kyllästyneet kuulemaan meidän uusimmista mökkikuulumisista. Käymme mökillä ympärivuoden ja aina on niin ihanaa.

Vierailija
973/1116 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 52v. uskollinen aviovaimo. Rakastan miestäni, olen tyytyväinen parisuhteeseemme ja lapsiimme. En haikaile elämätöntä elämää vaan olen kiitollinen siitä, mitä meillä on.

Vierailija
974/1116 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä kun lukee, niin ilmeisesti mikään epätyypilliseksi luulemani ei sitä näköjään olekaan. Kaikki ollaan tyypillisen epätyypillisiä eli ihan taviksia. Hyvä niin.

Vierailija
975/1116 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikin hiusväreillä. Katson piirrettyjä. 

Vierailija
976/1116 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän pian 41 vuotta ja käytän lähes päivittäin TikTok-sovellusta. En muista enää, että miksi reilut 2 vuotta sitten menin lataamaan sen kännykkääni, mutta kai lähinnä halusin nähdä, että mitä siellä on. Siis, että onko siellä muutakin kuin lasten tekemiä tanssivideoita ja yllätyin, kun siellä on melko paljon aikuisiakin. En sitten tiedä, että että kuinka yleistä sen käyttö tämän ikäisillä on, mutta kyllä siellä meitä aikuisiakin on. Minä siis luulin, että siellä on vain lapsia ja nuoria, jotka tekevät sinne pelkkiä tanssivideoita, mutta onhan siellä paljon muitakin videoita. Itse en ole tehnyt kuin 3 videota, mutta seuraan aktiivisesti muutamaa henkilöä, jotka tekevät minusta kiinnostavia videoita ja siis ihan aikuisia ihmisiä seuraan, en lapsia.

Vierailija
977/1116 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42-wuotias. Pelailen tietokonepelejä, juon energiajuomia ja syön roskaruokaa päivittäin. Kadehdin teini-ikäisten lapsieni elämää.

Vierailija
978/1116 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten söin pari kertaa erään tuttavaperheen luona muutaman viikon välein. He siis söivät eri ruokaa kuin minä, vaikka minulla ei siis ole allergoita tai muitakaan rajoituksia ruokavaliossa. Minulle perheen äiti lämmitti kummallakin kertaa lautasellisen jotain keittoa, kummallakin kertaa samaa keittoa. En tiedä, että mitä keittoa se tarkalleen oli, mutta sieniä siinä ilmeisesti oli. Ei se pahaa ollut, mutta ei oikein hyvääkään. Mitään muuta en sitten saanut kuin vettä juomaksi. Yritin varovasti kysyä, että mitä se oikein on, mutta perheen äiti vain hymyili ja sanoi, että "Se on keittoa". No, ainakaan mitään oireita siitä ei tullut, mutta en vieläkään ymmärrä, että miksi minulle tarjottiin eri ruokaa kun he söivät itse siinä esim. pizzaa. Aivan kuin erikseen minulle olisi säästetty jotain tähteeksi jäänyttä ruokaa, josta ei ehkä edes muistettu, että mitä se on, kun ei sanottu, että se on keittoa. Ehkä he eivät itsekään enää muistaneet, että mitä keittoa se tarkalleen oli, mutta eivät vain kehdanneet kertoa sitä minulle.

Vierailija
979/1116 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 72 ja mammapalstailen tänäänkin. Katson myös monia reality-ohjelmia, mutten mitään Temppareita jaksa enää kuitenkaan.

Käyn tanssitunneilla ja kuntosalilla.

980/1116 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 72 ja mammapalstailen tänäänkin. Katson myös monia reality-ohjelmia, mutten mitään Temppareita jaksa enää kuitenkaan.

Käyn tanssitunneilla ja kuntosalilla.

Mitä on mammapalstailu. Terv 53vee. Vela.