Mitä asioita teet jotka EIVÄT ole ikäisillesi tyypillistä?
Aloitan: Olen 20v ja silti mammapalstailen päivittäin.
Kommentit (1116)
Olen 32v mies. Asun ison koiran kanssa omakotitalossa, hitsari, polttopuilla lämmitystä.
Mutta tykkään katsoa Ryhmä Hau jaksoja, kyseinen sarja on mielestäni kiva. Mukavaa eskapismia.
Räin, tupakoin, pelaan ja kuljen väljissä vaatteissa. N49
Koko ikäni nämä:
- tyttö/nainen joka pelaa action- ja seikkailupelejä tietokoneella ja konsoleilla
- rakastan klassista musiikkia (myös hevirokkia, mutta juuri klassinen on pudottanut useammankin silmät päästä)
- tyttö/nainen joka inhoaa romanttista lässynlässyä
Nyt nelikymppisenä:
- harrastan keramiikkaa (osallistujat yleensä 60+ tai alle 30, nelikymppisiä en ole kohdannut 16 vuoden aikana kuin 1 tai 2, ja kun itse olin alle 30 aloittaessani, kukaan muu ei ollut alle 50, ja iästä puhuttiin sen verran ihan vain jutellessa että nämä eivät ole mutu-tuntumia)
Muita en oikeastaan keksi. Roskaruoastakin tykkääminen on nelikymppisille ihan normaalia nykyään.
Olen 22 ja joihinkin ikäisiini verrattuna vähän "mummo" ja vanhanaikainen :D Rakastan puutarhanhoitoa, laitan ruokaa joka päivä, tykkään tehdä käsitöitä matonkutomisesta virkkaamiseen, makrameesta neulomiseen. Juon viinaksia vain pari kertaa vuodessa ystävien ja mieheni kanssa. Olen vakaassa parisuhteessa, suuntana avioliitto, lapset ja yhteinen hautapaikka.
Olen nainen, kohta 45.
Geokätköilijä, dronekuvaaja, pianonsoittaja, tanssihullu, joka tykkää ristikoista ja muodista.
Olen 75-vuotias. Kuljen rollaattorilla, sillä olen liikuntarajoitteinen. Minulla on oma blogi netissä, Vedän musiikkiryhmää ja käymme esiintymässä. Olen täysin tyytyväinen elämääni ja katson iloiten tulevaisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
olen 32 v (nainen) enkä ole koskaan seurustellut :( myöskään sos elämää ei ole ollut sitten teinivuosien
tuollaisen kun löytäis, voitaisiin olla kokemattomia yhdessä.
Kuuntelen toisinaan pop punkia, hieman löytyy pukeutumisvaikutteitakin punkista, toisaalta kuuntelen hyvin monenlaista muutakin musiikkia. (Musiikin ammattilainen, eri genre kuin punk.)
Lähes kaikki. Soitan rokkia, pelaan pleikkarilla, ajaelen huvin vuoksi autolla, juon viinaa.
Olen 63 vuotias. Vaellan yksin haastavissa maastoissa Lapissa, Norjassa, Islannissa. Nukun teltassa keskellä erämaata ja kesällä riippumatossa ja aina yksin.
Olen nainen 65 v. Tykkään katsoa piirrettyjä elokuvia ja Rölliä, varsinkin niitä lauluja.
Olen 29-vuotias ja maksan lähes kaiken yhä käteisellä. Se on ihan parasta.
Olen 40 ja katson joskus pikkukakkosta. Tulee turvallinen olo :)
Ompelen kotikuntani kansallispukua, olen 20.
Vierailija kirjoitti:
Olen 60-vuotias ja pelaan nuorten hittipeliä eli padelia pari kertaa viikossa.
Ei se ole nuorten peli. Padelia pelaa alle kouluikäiset eläkeläisiin asti. Meidän hallilla näkyy paljon vanhempaa väheä. T. Yli 50 v padelporukka
Olen 30-vuotias nainen ja rakastan lavatansseja ja iskelmää. Maksan myös yhä päivittäistavarat ja ruoat aina käteisellä.
Olen käynyt perinteisissä lavatansseissa parikymppisestä asti ja olen taitava tanssija. Aloitin myös kilpatanssin aikuisiällä. Minulta sujuu loistavasti humppa, kävelyhumppa, valssi, tango, hitaat, wanha tango, hidas valssi, foksi, quickstep, Wienin valssi, jive, fusku, bugg, samba, sambajive, rumba, cha cha, paso doble salsa, bachata, merengue, jenkka, masurkka, polkka, swing polkka ja tangovalssi. Ikää on nyt 50v.
Samat touhut, tosin myös pelaan tietokoneella, pleikkakin löytyy, mutta tällä hetkellä enemmän koneella