Mitä asioita teet jotka EIVÄT ole ikäisillesi tyypillistä?
Aloitan: Olen 20v ja silti mammapalstailen päivittäin.
Kommentit (1116)
Olen nainen 65 vee. Kuuntelen heviä ja tykkään laulaa mukana.
Ajan traktorilla, availen teitä talvella ja kesällä pilkon puita traktoriin liitettävillä puunpilkontakoneilla.
Eiköhän tää oo ihan normimeininkiä.
Olen 32v nainen
Opiskelen yliopistolla tokaa vuotta
Mun paras kaveri on 24 vuotias
Asun kimppakämpässä
Tykkään käydä leikkipuistoissa keinumassa yms
Leikitään mun bestiksen kanssa radioshowta, heitetään pieru/kakka/pissahuumoria ja meillä on humoristinen räp-duo
Jään usein päivisin hengaamaan puistoon ja juttleemaan mummeleiden kanssa
Olen 54 v. nainen. Tykkään käyttää nahkarotsia ja muita fiftarijuttuja ja kesäisin ajan älyttömän kokoisella jenkkiautolla. En ryyppää enkä polta ollenkaan, milloinkaan. Niin, ja minulla on pitkä tukka : )
Olen 51 v ja pelaan Sims Mobilea 🙃
Olen lapseton 50+ ja palstailen, jodlaan Jodelissa ja tubetan. Mm.
Oon neljävitonen, enkä ole tehnyt mitään ikäkriisin kliseitä. En omista moottoripyörää, kuntoillut olen samalla tavalla aina, en vaihda nuorempaan misuun, en ala harrastaan enempää extremelajeja kuin aiemminkaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen 54 v. nainen. Tykkään käyttää nahkarotsia ja muita fiftarijuttuja ja kesäisin ajan älyttömän kokoisella jenkkiautolla. En ryyppää enkä polta ollenkaan, milloinkaan. Niin, ja minulla on pitkä tukka : )
Eiks toi just ole ikäkaudelle tyypillistä käytöstä?
Olen 50vee ja moottoripyöräillyt 40 vuotta. Pyöräkorttikin oli ennen autokorttia.
Jotkut aloittavat moottoripyöräilyn viisikymppisinä, minä voisin lopettaa.
Ei oikein juttua synny noiden viisikymppisenä aloittaneiden kanssa, niiltä puuttuu koko historia.
Ego niillä on kyllä joskus kivitalon kokoinen. Ollaan niin prätkäilijää, että.
Jos joku tulee lässyttämään jostain keski-iän kriisistä viitaten moottoripyörääni, niin vedän suoraan turpaan:)
9-vuotiaana faija osti mulle ekan pyörän, siis ei mopoa. Mökillä ajelin.
Olen 60v . Vaatetan ja touhuan barbien kanssa . Vanhimmat ovat omia 70-luvulla hankittuja. Käytän myös vyötärömittaista nahkarotsia. En ole huomannut vuosien kuluvan .
Olen 40v akateemisesti koulutettu kaupunkilaisnainen. Silti poliittisesti kannatan PE rs uja. Nykyinen vihreä ä v ass a ri hallitus ajaa järkyttävillä toimillaan Suo men teollisuutta a las ja vaikeuttaa tavallisten ihmisten elämää valtavasti ilmastotoimillaan. Aivan järjetöntä touhua.
Joku kirjoitti, ettei tiedä mikä tekeminen on sen ikäisille tyypillistä. Sama juttu minullakin ja en itsekään ole ihan perillä sellaisten 30 vuoden vaiheilla olevien tekemisistä. Asiaa ei ainakaan auta se jos ole ystäviä muutenkaan. Olen itse nyt 27 nainen. Luen mangaa ja katsoa animea. Tykkään lukea myös fanifiktiota esim joihinkin elokuviin tai sarjoihin liittyen, vaikka päähenkilöiden suhteen olen aika valikoiva. Yleensä tykkään vain miesten välisiä suhteita käsittelevistä tarinoista. Pidän myös oudoista elokuvista, rekka-autoista ja videoista ( katson youtubesta), laivoista sekä erilaisista dokumenteista varsinkin matkailuun ja luontoon liittyen. Kuuntelen paljon 80-luvun metallimusiikkia aina vanhoista bändeistä nykyajan samaa tyylisuuntaa esittäviin saakka. Toisaalta myös rock-musiikkia kuuntelen paljon. Olen ihan pihalla somesta ja en ole koskaan ollut esim instassa tai facessa. Kuuntelen musiikkia aika "vanhanaikaisesti" monesti youtuben tai CD:n kautta. Spotifytä yms en ole vielä ainakaan käyttänyt. En ole koskaan ajanut autoa ja en omista korttia. Tykkään kaikesta erikoisesta moneen asiaan liittyen kuten esim pukeutuminen tai harrastukset, vaikka olenkin itse hyvin tavallinen näissä asioissa. Joskus haaveilen ajasta ilman somea ja en ole itse sinut en kanssa ja erilaiset somen palvelut ärsyttävät. Toisaalta ilman tietokonetta en varmaan itsekään pärjäisi. En ole myöskään koskaan ollut laivassa, lentokoneessa tai yleensäkään ulkomailla. En voisi kuvitellakaan lapsia itselleni ja en ole koskaan edes seurustellut. Olen lapsellinen ja minulla on hyvä mielikuvistus. Olen omannut pari vuotta jonkinlaista riippuvuutta chaturbateen ( välillä enemmän ja välillä vähemmän), mutta käyn siellä muun syyn takia kuin monet muut ja on vaan mukavaa viettää aikaa siellä. Tosin porukka siellä usein hyvin eri-ikäistä kuin minä jos niitä "esiintyjiä" ei oteta huomioon. Samalla elän hyvin tylsää elämää. En nyt keksi muuta. Tietysti palstailu voi olla vielä yksi asia ja täällä olen käynyt säännöllisesti vuodesta 2017.
Pelaan playstationilla ja tietokoneella. Olen 44v. mies. Ja kyllä, olen naimisissa kauniin naisen kanssa :)
Vierailija kirjoitti:
Olen 50vee ja moottoripyöräillyt 40 vuotta. Pyöräkorttikin oli ennen autokorttia.
Jotkut aloittavat moottoripyöräilyn viisikymppisinä, minä voisin lopettaa.
Ei oikein juttua synny noiden viisikymppisenä aloittaneiden kanssa, niiltä puuttuu koko historia.
Ego niillä on kyllä joskus kivitalon kokoinen. Ollaan niin prätkäilijää, että.
Jos joku tulee lässyttämään jostain keski-iän kriisistä viitaten moottoripyörääni, niin vedän suoraan turpaan:)
9-vuotiaana faija osti mulle ekan pyörän, siis ei mopoa. Mökillä ajelin.
Mitä mä pari vuotta jaksoin neljäkymppisenä mopoilla, niin mulle se juttu oli ajaminen eikä puhuminen. Ei mua ainakaan kiinnosta se elvistely tosiaan, ja jako oikeisiin ja aloitteleviin motoristeihin. Ei se uhoaminen bensiksellä oikein ole mistään kotoisin. Moottoripyörät ylipäätään on niin saakelin tylsä aihe, ettei ole tosikaan.
Siinä oli just se, että harva pystyy olemaan vain oma itsensä. Pakko kertoa niistä reissuista Lofooteille jossain välissä, että kaikki varmasti tietää että olet ajanut jo 90-luvulla kun Puolassa oli huonot tiet ja kaikkee sellasta.
Ei se ajaminen tosiaan ole useimmille se juttu, vaan se että saa yleisöä omalle motorismilleen. Mut miesten jutut on useimmiten kauheeta skeidaa, laji kuin laji.
Olen 25 nainen ja oikeasti onnellinen sinkkuna, joka siis haluan tällähetkellä olla. En halua todennäköisesti koskaan lapsia vaan keskittyä elämään itselleni ja luoda uraa/matkustella/bilettää vielä vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Katson YouTubesta tiettyjä tubettajia
- Olen perillä meemeistä
- Pelaan Pokemon Go:ta
- Olen vela
N29
Miten nää ei oo tyypillisiä sun ikäiselle?
Asian laita on näin ainakin omassa lähipiirissäni. Olen pahoillani, että listaukseni loukkasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritä ymmärtää, että siihen aikaan kun me olimme nuoria, 54- vuotiaat naiset eivät pukeutuneet noin, ja nuoret olivat erikoisia jos eivät ryypänneet ja polttaneet. Ja nuorekkaalla ihmisellä ei saa olla pitkää tukkaa. Tässä on joku logiikka, mutta älä kysy mikä. Arvelen, että se liittyy jotenkin siihen, että tahtoo tuntea itsensä nuoreksi.
Itse koen olevani vanha, joten se on varmaan piirre, joka ei ole tyypillinen ikäiselleni.
62-v. nainen. Kuuntelen enimmäkseen metallia (Amon Amarth, Equilibrium, Ensiferum, Turisas, Orden Ogan, Pain, Tool ym.), mutta käyn myös oopperassa. Pidän fantasia- ja toimintaelokuvista ja samojen aihepiirien kirjoista. Salkkarit ja tosi-tv ei kiinnosta. Harrastin seinäkiipeilyä, kunnes vakipaikan aukioloajat menivät hankaliksi. Kauemmaksi en viitsi lähteä. Jaksan tanssia aamuneljään, jos vain löydän kaverin (miestä ei saa mukaan kirveelläkään :). Seksi sujuu erittäin hyvin, mutta enää ei jaksa ihan joka päivä ;P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritä ymmärtää, että siihen aikaan kun me olimme nuoria, 54- vuotiaat naiset eivät pukeutuneet noin, ja nuoret olivat erikoisia jos eivät ryypänneet ja polttaneet. Ja nuorekkaalla ihmisellä ei saa olla pitkää tukkaa. Tässä on joku logiikka, mutta älä kysy mikä. Arvelen, että se liittyy jotenkin siihen, että tahtoo tuntea itsensä nuoreksi.
Itse koen olevani vanha, joten se on varmaan piirre, joka ei ole tyypillinen ikäiselleni.
No joo, ymmärrän toki että tuollaisista seikoista nuo asiat lähtee.
Lähinnä ajattelen niin, että jos se ilo tuohon tekemiseen tulee siitä, että voi näyttää muille olevansa räväkkä ja "erilainen", niin onko tuo sitten kauhean järkevää. Jos haluaa ajaa jenkkiautolla, niin sitten on toki eri asia, siitä vain sitten.
Etsin kaikista asioista hyvät puolet niin vähenevät huolet. 🤓
Nauru pidentää ikää (toivottavasti).
T. 45.v Äitee