Mitä asioita teet jotka EIVÄT ole ikäisillesi tyypillistä?
Aloitan: Olen 20v ja silti mammapalstailen päivittäin.
Kommentit (1116)
Olen 46-vuotias ja synnytys kohta edessä.
Olen 45 (nainen) ja harrastan sotahistoriaa, kamppailulajeja ja shakkia. Olen henkisesti 75v setä ;)
Vierailija kirjoitti:
OLen 62- vuotias nainen ja kuuntelen YleX:ää, radion nuortenkanavaa. Nauran varsinkin aamujuontajille, Vikille ja Köpille. Olen nainen, mutta huumorintajuni on 14- vuotiaan pojan. Katson toimintaelokuvia.
Oi sielun sisko! Tämä oli kuin minun kirjoittama. Terminaattorit 1 ja 2 on lempielokuvani.
N52
Olen yli 70 v ja harrastan seksiä usein samanikäisen mieheni kanssa.
Olemme hyväkuntoisia ja hoikkia.
Olen 55 ja teen dj-hommia. Eikä todellakaan mitään retrodiskoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 48 mies. Nuorekas ja kukaan ei usko ikääni. Kolmekymppiset naiset haluaa seuraani ja ravintolassa olen haluttua seuraa (ennen isoa K:TA)
Kyllähän viisikymppisille on ihan tyypillistä, että on suuret luulot itsestään.
Miten tämä liittyy aiheeseen?
Suhtaudun ennakkoluulottomasti ja varauksetta vieraisiin ihmisiin
N43
Tykkään maata selälläni sammalikossa. Tykkään myös mennä saunasta hankeen piehtaroimaan.
Otan päiväunet joka päivä. Parhaimpina kahdet.
Menen aina ennen kymmentä nukkumaan.
Kääntelen kesällä kiviä jos arvelen että niiden alta löytyisi muurahaispesä.
Kaikenlaista mielenkiintoista täytyy Tökkiä Kepillä. Erityisesti roadkillit ovat kiinnostavia.
Erityisesti tykkään istua tuolilla ja heiluttaa vinhasti jalkojani ja paukuttaa niillä lattiaa. Voisin tehdä sitä loputtomiin. Sori alakerran naapuri. (Alakerran naapuri soittaa virsiä pianolla, joten älkää suotta säälikö sitä.)
Kaikesta tästä huolimatta olen N42, en koira enkä taapero.
Vierailija kirjoitti:
- Katson YouTubesta tiettyjä tubettajia
- Olen perillä meemeistä
- Pelaan Pokemon Go:ta
- Olen vela
N29
Miten nää ei oo tyypillisiä sun ikäiselle?
Olen 28-vuotias ja menen joka ilta sänkyyn yhdeksältä. Enkä tee edes aikaista aamuvuoroa vaan tavallista 9-17-päivää.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole aavistustakaan, mitä muut 32-vuotiaat vapaa-ajallaan tekevät. En siis tiedä, olenko valtavirtaa vai teenkö jotain "erikoista" mutta ainakaan kaveripiirissäni olen ainut, joka tekee palapelejä (niitä +1000 palaisia), lukee kirjoja, tekee mitään käsitöitä (korjaan, kudon, virkkaan, ompelen). Pelaan Pokemon Go:ta ja pleikkaria, pelaisin tietokoneellakin jos olisi tilaa sellaiselle. Maljakossa on aina jotain. Talveksi kuivakukkia, keväällä esimerkiksi omenapuun oksia. Kesäisin poimin aina uuden kukkakimpun kotiin, kun edellinen menee huonoksi. Ystävillä olen nähnyt kukkia maljakossa lähinnä juhlapäivinä ja nekin kai muiden tuomia. Ja lähetän joulukortteja sukulaisille ja ystäville.
AINUT kaveripiirissäsi joka lukee kirjoja?! :O
Olen 47 v ja ostin juuri ensimmäisen asuntoni. Seuraavaksi ajan ajokortin ja joskus päälle 50 v etsin itselleni miehen 20 vuoden tauon jälkeen :D
Vierailija kirjoitti:
Olen yli 70 v ja harrastan seksiä usein samanikäisen mieheni kanssa.
Olemme hyväkuntoisia ja hoikkia.
Olen 69-vuotias ja miehen 75. Seksiä on lähes päivittäin.
Emme ole erityisen hyväkuntoisia, emmekä hoikkia (joskaan ei lihaviakaan). Seksiin tarvitaan halua, ei mitään mainitsemiasi "erityispiirteitä". Viestistäsi tuli fiilis, että seksi kuuluu vain hyväkuntoisille ja hoikille.
Tästä ketjusta tulee hyvälle tuulelle. Lisää!
Vierailija kirjoitti:
Luulisin että nämä:
luen ylilautaa päivittäin (40 v nainen) ja samastun moniin teksteihin siellä
EN vietä aikaa minkäänlaisten lasten kanssa koskaan
Joopa joo, keski-ikäinen nainen joka lukee innoissaan ulilautaa ja jopa "samaistuu" niihin trollaaviin pentuihin siellä. Anna mä arvaan, myös "lankailet" ja "huutistelet" kovasti?
Ei tarvitse arvata ketkä tuotakin yläpeukuttivat lol.
Pelaan Pokemon Gota.
Nainen 37v
olen 32 v (nainen) enkä ole koskaan seurustellut :( myöskään sos elämää ei ole ollut sitten teinivuosien
Vierailija kirjoitti:
Elän vuokrayksiössäni edelleen kuin parikymppinen poikamies. Olen 39v.
Ihan perussuomalainen mies siis?
Ostan dvd-levyjä enkä katso suoratoistona mitään. N31
Käytän kirjakieltä kirjoittaessani. Olen 14-vuotias.