Mitä asioita teet jotka EIVÄT ole ikäisillesi tyypillistä?
Aloitan: Olen 20v ja silti mammapalstailen päivittäin.
Kommentit (1116)
M52. Liikun paljon (hoikka), viikottaista seksiä, pelailen tietokoneella, kirjoittelen keskustelupalstoille, kiinnostunut kaikenlaisesta tekniikasta, diggaan scifi- ja kauhuleffoista.
En mä tee mitään erityistä, olen tosi tylsä keksi-ikäinen. Pyöräilen töihin, mutta se lienee aika tavallista vielä 40+ -ikäisille.
50 v. nainen ja kaivan jatkuvasti nenääni.
Vierailija kirjoitti:
Lapset eivät kuulu elämääni (onneksi) millään tavalla. Halveksin lapsiperheitä .
Eli kuvittelet olevasi muiden yläpuolella, parempi ihminen kuin muut. Kerrohan vielä miksi halveksit lapsiperheitä? Olethan itsekin ollut joskus lapsi, vaikka henkisesti vaikutat kyllä olevan vielä lapsen tasolla, siksi varmaan halveksitkin lapsia kun et osaa aikuistua. Säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Olen 32 v nainen ja pelaan tietokonepelejä.
Ei tässä kyllä ole mitään epätyypillistä.
Oon 40 ja jos vielä saan lapset (kouluikäisiä jo) leikkipuistoon houkuteltua, niin aina menen keinumaan :D
25 v nainen ja otin viisikymppisen miehen. Kuuntelen vanhaa jazz musiikkia. Ikätovereilla erilaisia tekemisiä ja valintoja mutta hyvin tullaan toimeen.
Olen 57 -vuotias mies ja seuraan Big Brotheria 24/7 aina silloin kun kausi on meneillään.
Restauroin wanhoja huonekaluja. Työpaja ja työkalut plus oppi hankittu kun siirryin eläkkeelle yli 10 v. sitten. Lisäksi kasvimaa, yrttitarha ja puutarha. Illalla luen klassikoita ja kirkkohistoriaa. N70¨plus.
Otan ulkona keinussa aina kovat vauhdit. Lapsenakin tykkäsin keinua, enkä vieläkään ole kyllästynyt. Olen 65 v nainen.
Leikin miellläni. Varsinkin lastenlasten kanssa Rosvo ja poliisi -leikkiä, vankilasta karkaamista jne. Mummo 64v.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole aavistustakaan, mitä muut 32-vuotiaat vapaa-ajallaan tekevät. En siis tiedä, olenko valtavirtaa vai teenkö jotain "erikoista" mutta ainakaan kaveripiirissäni olen ainut, joka tekee palapelejä (niitä +1000 palaisia), lukee kirjoja, tekee mitään käsitöitä (korjaan, kudon, virkkaan, ompelen). Pelaan Pokemon Go:ta ja pleikkaria, pelaisin tietokoneellakin jos olisi tilaa sellaiselle. Maljakossa on aina jotain. Talveksi kuivakukkia, keväällä esimerkiksi omenapuun oksia. Kesäisin poimin aina uuden kukkakimpun kotiin, kun edellinen menee huonoksi. Ystävillä olen nähnyt kukkia maljakossa lähinnä juhlapäivinä ja nekin kai muiden tuomia. Ja lähetän joulukortteja sukulaisille ja ystäville.
Koko mun kaveripiiri on tällaista :O tarvitset samanhenkistä seuraa
Olen 53 v nainen ja sukulaisten lasten kanssa käyttäydyn kuin he kun teemme jotain yhdessä. Pullataikinaa on kiva venyttää, pyörittää jne. Sormivärit on parasta, ai että kun pääsee läimäseen väriä täynnä olevat kädet paperille ja majassa on kiva istua vaikka pää osuu kattoon. Aikuinen poikani käskee minun aikuistua, ei ihan vielä.
Älykkäät pysyy aktiivisempina aina, kaikki uusi tieto kiinnostaa yms.
Olen 50-vuotias nainen. Harrastan tavoitteellisesti kestävyysurheilua (lajin parista löytynyt tuttavapiiri on pääsääntöisesti noin kolmekymppisiä). Harrastan miesystäväni kanssa seksiä lähes päivittäin.
Olen N30 ja tykkään erityisesti animeista/mangoista joissa päähenkilöt ovat teinejä kokemassa ensirakkauksiaan ja oppimassa elämään.
Olen 71v nainen ja pelaan tietsikkapelejä. Lapsenlapsen kaveri sanoi että sulla on kummallinen mummo kun se pelaa.