Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä asioita teet jotka EIVÄT ole ikäisillesi tyypillistä?

Vierailija
23.03.2021 |

Aloitan: Olen 20v ja silti mammapalstailen päivittäin.

Kommentit (1116)

Vierailija
501/1116 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 51v ja opiskelen.

Vierailija
502/1116 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 25 nainen ja oikeasti onnellinen sinkkuna, joka siis haluan tällähetkellä olla. En halua todennäköisesti koskaan lapsia vaan keskittyä elämään itselleni ja luoda uraa/matkustella/bilettää vielä vuosia.

Toihan on nykypäivänä ihan valtavirtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/1116 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen joka perjantai Puhelinlangat laulaa radio suomesta.

N23

Vierailija
504/1116 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Scheherazade kirjoitti:

Olen 40+ tietokonenörtti (nainen) ja iästäni huolimatta en ole boomer. Koska tiedän paljon asioista.

Tietotekniikka, sähköpuoli yms. myös tuttuja. Seuraan somea, Youtubessa katselen ulkomaisia tubettajia lempiaiheistani, pelaan videopelejä, olen Sims 3 hc-pelaaja. (käytän modeja ja scriptejä). Sims 4 on mutten juuri pidä siitä. Löytyy pleikkarit ja kotiteatteria, iso tv, mitkä olen itse  hankkinut ja asentanut. 

Joskus kirjoittelen tarinoita, muokkaan kuvia, olen myös editoinut videoita. T.koneella pystyy moneen.

Mulle on joskus sanottu että samanikäiseltä mieheltä odottaisi tuollaista, mutta silti olen nainen. xD

Sun ikäisten kuuluu jo hallita tietotekniikka aika suvereenisti, ellei ole ihan duunarityössä, missä ei tarvitse, mutta suuri osa tietää paljon siltikin. Ei se mitenkään erikoista ole meille kuusikymppisillekään. Tiedän useamman pian 60-vuotta täyttävän tietotekniikan ammattilaisen, jotka ovat naisia ja pari eläkkeellekin jäänyttä. Et taida olla kehityksessä mukana läheskään niin paljon kuin luulet, jos pidät tuota jotenkin erikoisena asiana. 

Vierailija
505/1116 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 41v ja odotan esikoistani

506/1116 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

huooh kirjoitti:

spopeye kirjoitti:

Teen ohjelmointia (koodausta) ja olen 47v.

Hahhah hyvä vitsi 47v koodari! Vai et kai ole tosissasi? Ethän? 

VMP. Minulla meni päivä pilalle, tuo on sairasta. SAIRASTA!

Valitettavasti aivan tosissani.

507/1116 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ei voi olla totta 47 v koodari. Huuu..

No aika harvinaista tuntuu olevan enää tässä iässä. Juniorien hommaa.

Vierailija
508/1116 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

weird kirjoitti:

Olen 36. Minulla on velaton omistusasunto, koulutustani vastaava työ ja kaksi lasta, jotka sain alle kolmekymppisenä. Kun monet samanikäiset elävät nyt pikkulapsivaihetta, oma elämä on jo aika vapaata koululaisten äitinä.

Täsmälleen sama minulla, lapset 10 ja 12 v. En usko, että kovin harvinaista on.

Vierailija
509/1116 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka määrittäisi ensin sen mitä 59 v saa ja mitä ei saa tehdä tai mikä on tyypillistä tekemistä tämän ikäiselle? Vastaan sitten.

Vierailija
510/1116 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treenaan balettia.

Ikä 63v

Sinun ikäisenäsi olisi hyvä olla enemmän ymmärrystä ja tietoa asiasta. Googlaa spondyloosi (en muista ulkoa mikä spondyloosi, mutta löydät kyllä). Voin muististani kaivella etukäteen hivenen tietoja. Lapsuusiän liikuntaharrastusten mm voimistelun ja baletin aikaansaamia murtumia selkärangassa (teoria syntysyistä). Oireilevat sitten myöhemmin. Itselläni voimistelun takia myös lonkkanivel irronnut lonkkamaljasta.

Olen sinua toistakymmentä vuotta nuorempi ja voin kertoa, että elämä on he...ttiä kipuineen.

Vierailija
511/1116 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuo baletin harrastaja käy tätibaletissa missä pidetään lihaskuntoa yllä.

Vierailija
512/1116 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen joogaohjaajaksi, vihaan romanttisia komedioita yms ”tyttöjen elokuvia” ja katson lähes ainoastaan kauhu- ja scifileffoja. Vien rikkinäiset vaatteeni 73-vuotiaalle äidilleni korjattavaksi, koska itse en osaa ja haaveilen pakuelämästä etelä-Euroopan rantoja kiertäen ja surffaten, vaikken koskaan ole surffannut enkä osaa edes uida.

N46

Vierailija
513/1116 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 vuotias nainen ja käyn "rankamettällä" niinku vanha äijät puhuu 😂

Vierailija
514/1116 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vapaaehtoisesti lapseton, asiantuntijatyössä tekevä, naimissa oleva 32v ja vietän tämänkin iltapäivän (varmaan menee taas reippaasti yli puolenyön) pelaten tietokonepelejä mieheni kanssa. Itse asiassa olen aloittanut jo vuoden ajan jokaisen päivän pelaamalla Nintendo Switchillä Animal Crossingia, se on aamurutiinini ennen töitä tai ennen yhtään mitään.

Tyypillisyydestä en tiedä kovin kattavalla otoksella, mutta en kyllä tunne toista ikätoveriani, joka olisi edes pitkän parisuhteen jälkeen yhä lapseton tai pelaisi yhtään mitään. Päitä sitten että pelaisi jotain 1000-1500 tuntia vuodessa, kuten minä...

Vierailija
515/1116 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 41v ja pelaan Fortniteä.

Vierailija
516/1116 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

28-vuotias, pukeudun lapsenomaisiin vaatteisiin ja harrastan neulontaa ja kirjontaa

Vierailija
517/1116 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 70 ja pelaillen joitakin nettipelejä. VR lasit on ja sieltä myös kuntoilua ja pelejä kaukoyhteydessä nuorimmaisen kanssa pelaan. Se on muuten aika kivaa kun lapsi tulee luokseni käymään hahmona jonka kanssa voi vaihtaa läpyt ja harrastaa esim. keilausta oikean näköisessä keilahallissa.

Aikoinaan opettelin lukemaan öljylampun valossa, sähköä ei meillä silloin ollut siinä torpassa. Joten paljon on muuttunut ja todellakin hyvään suuntaan.

Vierailija
518/1116 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 61 v koodari, ja panen 20-35 v naisia. 

Vierailija
519/1116 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 61 v koodari, ja panen 20-35 v naisia. 

Niin varmaan

Vierailija
520/1116 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

suunnttelen hankkivani bourdonin laudan 90ikäisenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme