Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä asioita teet jotka EIVÄT ole ikäisillesi tyypillistä?

Vierailija
23.03.2021 |

Aloitan: Olen 20v ja silti mammapalstailen päivittäin.

Kommentit (1116)

Vierailija
461/1116 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyne kirjoitti:

Kuuntelen isänmaallisia lauluja muulloinkin kun itsenäisyyspäivänä. Jääkärinmarssi on hyvää taustamusiikkia kun täytyy jaksaa siivota! 😄 Lisäksi listalta löytyy kansanmusiikkia ja vanhaa humppaa.

Olen siis 40 😁

Vierailija
462/1116 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläki pohdin mikä ois se mun ala, tai kotipaikka, talo,kerrostalo,mikä maa, haluanko perhettä vai en .En edes tiedä mitä haluan .

46v.    Samat mietteet oli vuonna 1990 kun aloin miettimään elämää .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/1116 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yli 70 v ja harrastan seksiä usein samanikäisen mieheni kanssa.

Olemme hyväkuntoisia ja hoikkia.

Olen 69-vuotias ja miehen 75.  Seksiä on lähes päivittäin. 

Emme ole erityisen hyväkuntoisia, emmekä hoikkia (joskaan ei lihaviakaan). Seksiin tarvitaan halua, ei mitään mainitsemiasi "erityispiirteitä".  Viestistäsi tuli fiilis, että seksi kuuluu vain hyväkuntoisille ja hoikille. 

Sorry, jos annoin väärän viestin. Täällä vaan usein ihmetelään, että onko yli 50-vuotiailla enää seksiä ja meitä vanhoja on aina haukuttu rumiksi ja/tai lihaviksi.

Itsellä on pari tosi pulskaa ystävää ja harmittelevat, kun mies ei enää halua, mutta vikahan on miehillä korvien välissä ja aivot ovat tärkeät seksissäkin😍

Sinä et tiedä missä ystäviesi miehillä on vika. On todella tökeröä antaa palstadiagnooseja ja samalla halventaa suurta joukkoa ihmisiä.

Vierailija
464/1116 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikin pehmoleluilla ja katson lastenelokuvia.

Ikää 22v.

Vierailija
465/1116 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on oikeasti hyvä ketju, vaikka sen suurin ansio on siinä että se paljastaa mitä kaikkea kaikenlaiset ja kaikenikäiset ihmiset oikeasti tekevät. Ennen Internetiä oli pakko siiloutua iän, sukupuolen ja elämäntilanteen mukaan ja sitä painolastia vieläkin kannamme. Markkinointimaailma ja media pönkittävät edelleen stereotypioita.

Vierailija
466/1116 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimin suntiona ja ikää vain 21

Vierailija
467/1116 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30. Omistan metsää ja teen myös metsätöitä. Teen ristikoita, marjastan ja säilön marjoja ja teen mehumaijalla herukkamehua. Hoivaan joulukaktuksia ja mulla on seinällä villainen seinävaate.

Vierailija
468/1116 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan asuntolainaa. Ikä 56, taustalla pitkät pätkätyöt ja työttömyys, ei pystynyt hankkimaan omaa kovin aikaisin. Mitään en ole saanut perintöjä tms. eli ei mitään alkupääomaakaan. 

Vierailija
469/1116 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta on vaihdettu sydän kaksi kertaa. Munuaisia ei ole eikä Pernaa. Kolme kertaa vakava keuhkokuume. Koronaa en pelkää pätkääkään.

Ikää 45

Vierailija
470/1116 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 33v. Katson animia ja luen mangaa sekä kerään niiden oheistarvikkeita.

Vierailija
471/1116 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N. 33v. Katson animia ja luen mangaa sekä kerään niiden oheistarvikkeita.

animea siis

Vierailija
472/1116 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen väitöskirjaa ja muut seminaarissa ovat puolta nuorempia.

N52

Tarkoittaako alapeukuttaja, että on oikeesti tyypillistä tehdä väikkäriä 50+? Ehkä joskus kasarilla tai ysärillä oli, mutta nyt olen kyllä ainoa omassa aineessani. Voi olla, että esim jotkut eläkeläiset tekee harrastuksena, mutta he ei käy seminaareissa yms.

Vierailija
473/1116 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 48 mies. Nuorekas ja kukaan ei usko ikääni. Kolmekymppiset naiset haluaa seuraani ja ravintolassa olen haluttua seuraa (ennen isoa K:TA)

Hienoa täällä on mies komentikin.Jee!Ikä on vain numeroita,voi todella tehdä ikään katsomatta ihan mitä vain.Oli kaunis tai ei jonkun silmissä.Ulkonäkö ei ratkase mitään.Moni kakkukun päältä kaunis,mätä sisältä.

Vierailija
474/1116 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yli 70 v ja harrastan seksiä usein samanikäisen mieheni kanssa.

Olemme hyväkuntoisia ja hoikkia.

Olen 69-vuotias ja miehen 75.  Seksiä on lähes päivittäin. 

Emme ole erityisen hyväkuntoisia, emmekä hoikkia (joskaan ei lihaviakaan). Seksiin tarvitaan halua, ei mitään mainitsemiasi "erityispiirteitä".  Viestistäsi tuli fiilis, että seksi kuuluu vain hyväkuntoisille ja hoikille. 

Sorry, jos annoin väärän viestin. Täällä vaan usein ihmetelään, että onko yli 50-vuotiailla enää seksiä ja meitä vanhoja on aina haukuttu rumiksi ja/tai lihaviksi.

Itsellä on pari tosi pulskaa ystävää ja harmittelevat, kun mies ei enää halua, mutta vikahan on miehillä korvien välissä ja aivot ovat tärkeät seksissäkin😍

Sinä et tiedä missä ystäviesi miehillä on vika. On todella tökeröä antaa palstadiagnooseja ja samalla halventaa suurta joukkoa ihmisiä.

Rakastelu ei ole ikä kysymys,eikä koko kysymys.Tai ulkko -näkö kysyys!Kahden ihmisen kemiaa.Seksi kuuluu kaikille,ikään katsomatta ja se ei ole poikeus,jos sairauksia ,ei kykenen aktiin.mutta kaikeen saa apua kun puhuu terveyskesku lääkäri.Hei nämä lääket alentaako sukupuolista kanssakäymistä.Tarvitsen asioihin apua.Lääkärin on neuvotava,tai ohjeistettava lääkärille,joka osaa avun tarjota.Turha häpeily pois.Rakastelu on maailman luonolisin asia.Vanhempi väki ei hehkuta ,tuli taas harastettua seksiä.Se on kahden ihmisen henkilökohtainen asia.Vai luuletteko seksi on vanhemiltanne,tai iso-vanhemilta loppu?Lisäksi on helyyttä,kosketelua,läheisyytä halamista,kädestä pitämistä.Jos sairaus on vienyt kyvyt molemilta ja lääkeet ei auta ymm. Lisäksi Toinen ihminen ei tiedä toisen perheen asioista kammarissa yhtään mitään.Kuvitelmat luulot,ei ole koko totuus,tai toisten puheet.Oli ne sitten ystävien tutavien sukulaisten.Puhetta on aina riitänyt toisista negatiivista! Myös  seksi asiat.Uskon eniten niiltä ongelmia jotka korostavat, kuin paneskelevat alvariin ymm.On pelkää puhetta!Sillä siitä puhe mistä puute!

Vierailija
475/1116 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

48v ja cossaan.

Mä olen 52 v ja haluaisin myös cossata.

Anteeksi.Kieleni ei riitä ymmärtämään tät uutta sanaa. Mitä se tarkoittaa?Ei ole sanakirjassa. 

Pukeudutaan erilaisiksi hahmoiksi, usein animeista tai muista piirretyistä. Puvut ovat usein hyvinkin yksityiskohtaisia, jotkut menevät niinkin pitkälle että ottavat esim rusketuksen tai piilolinssit mukaan. Kallis harrastus jos kunnolla tekee ja tapahtumissa, coneissa, on usein kilpailuja eri kategorioihin kuuluville asuille.

Onko ponitytöt jotka juoksevat keppihevosten kanssa yleisillä paikoilla myös tähän ryhmään kuuluvia?

Cosplayta on, kun pukeutuu joksikuksi tietyksi hahmoksi, esim tapahtumaa tai kuvaussessiota varten. Esim joku tietty elokuva- tai sarjakuvahahmo. Puvut on pyritty tekemään itse tosi tarkasti esikuvan näköiseksi.

Eri asia on muuten vaan persoonallisesti pukeutuminen, se on omana itsenään olemista, eikä cosplayta.

Keppihevostelu on harrastus, siinä ihmiset harrastavat jotain mukavaa omana itsenään. Se on yhden lajin liikuntaa samalla. Eivät he esitä ketään muuta. Kannattaa googlettaa Cosplay.

476/1116 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40+ tietokonenörtti (nainen) ja iästäni huolimatta en ole boomer. Koska tiedän paljon asioista.

Tietotekniikka, sähköpuoli yms. myös tuttuja. Seuraan somea, Youtubessa katselen ulkomaisia tubettajia lempiaiheistani, pelaan videopelejä, olen Sims 3 hc-pelaaja. (käytän modeja ja scriptejä). Sims 4 on mutten juuri pidä siitä. Löytyy pleikkarit ja kotiteatteria, iso tv, mitkä olen itse  hankkinut ja asentanut. 

Joskus kirjoittelen tarinoita, muokkaan kuvia, olen myös editoinut videoita. T.koneella pystyy moneen.

Mulle on joskus sanottu että samanikäiseltä mieheltä odottaisi tuollaista, mutta silti olen nainen. xD

"Mikä on vallassamme tehdä, se on vallassamme jättää tekemättä." — Aristoteles

Vierailija
477/1116 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies 60v. arkisin tyypillisen tylsä nukkavieru pikkuhiljaa kaljuuntuva rivi-insinööri. Irrottaudun tästä roolista täydellisesti musiikin avulla. Ennen tätä koronahässäkkää kävin keikoilla "OK-buumerina" Vanhempana siis kuin nuoren yleisön omat vanhemmat. Vieläpä pukeutuneena ikäisekseni sopivan epäsopivasti ja fanittaen eturivissä bändejä ja artisteja joiden pääasiallinen kuuntelijakunta alle 30. Musiikkimakuni on oikeastaan loputon etsintä hakiessani "maailman parasta" musiikkia. Eli vanhoista 60-80 klassikoista ns. vanhaan tanssimusiikkiin ja 20-40 luvun jazziin. Klassinen ,varsinkin Bach on ikisuosikkini mutta lienee ikäiselleni epätyypillistä on nuoren sukupolven "alternative" artistien fanittaminen. Heidän kuulijakuntaansa ei lasketa miljoonissa joten mm. Facebookin ja Youtuben kommenttikenttien kautta heihin saa helposti hek.kohtaisen keskusteluyhteyden. Löytäessäni uuden mielenkiintoisen artistin/bändin ostan monesti heidän koko sen astisen tuotannon koska nämä lahjakkuudet eivät piehtaroi miljoonissa ja jokaisella myydyllä julkaisulla kannustetaan taiteilijaa jatkamaan. Minulla on erilaisia "kausia" Tällä hetkellä Intialaiset ja Japanilaiset Folk-metal artistit kuuntelulistan ykkösinä. Siihenkään en tiedä verrata kuinka moni ikäiseni jaksaa leikkiä tuntikausia lattialla lapsien kanssa ? Legoilla,lautapelejä pelaten sekä poikien (autot,koneet,hirviölelut) että tyttöjen (mm. Lol ) leikkejä.

Vierailija
478/1116 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 38, en pelaa pelejä.

Ei ole pleikkaria, tietokonetta, ja jos puhelimessani on pelejä, en tiedä niiden olemassaolosta.

Minulla ei ole myöskään yhtään tiliä sosiaalisen median alustoissa.

Ei vaan kiinnosta, eikä ole aikaakaan moisiin.

Vierailija
479/1116 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvatan kouluikäistä lasta

Nukun välillä pehmolelu kainalossa

Rakastan seikkailupuistoja (Korkee, Duudson-park, Megazone ym.)

N28

Vierailija
480/1116 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen 32, luen nuortenkirjoja, tykkään barbeista ja yksisarvisista. Katson Barbie-sarjaa netflixistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme