Mitä asioita teet jotka EIVÄT ole ikäisillesi tyypillistä?
Aloitan: Olen 20v ja silti mammapalstailen päivittäin.
Kommentit (1116)
Vierailija kirjoitti:
Olen 46 v ja pelaan Pokemonia
Mä kans!
43v, menen usein hyppyaltaalle ja suosikki on hypätä 3 metristä
Pelaan Fortniteä.
T: nainen 26v
Käyn eläkeläismummojen kanssa kutomassa mattoja kansalaisopistossa, harrastan metsästystä koirien kanssa ja kuuntelen amispoppia. Nainen 54 v.
Vierailija kirjoitti:
Panen kuin kani M82v
Ja kohta heräät :D
Vierailija kirjoitti:
Ole nainen ja 52-v. Olen pätkätyöläinen ja nytkin paikassa, jossa käytännössä pelkkiä miehiä ja heistä puolet voisi iältään olla lapsiani. Työ hyvin fyysistä ja teen samaa, kuin miehet, enkä tosiaan valita, vaan pidän duunista. Kehtaan kyllä pyytää apua, jos voimani eivät riitä...
Toinen asia se, etten voi sietää mitään paritanssin tapaistakaan, enkä mitään "humppaa" muutenkaan, vaan rakastan tanssimista diskoissa ym. Sinne kun joku päivä taas pääsisi! Menisi parhaimmillaan 3-4 tuntia putkeen tanssiessa, aivan kuten nuorenakin.
Mehän olemme diskosukupolvea kasarilta (ja punk), humppa oli meidän vanhempien juttu.
N52
Outo M25 kirjoitti:
25-vuotias mies joka ei jaksa kuunnella omanikäsiten tai vähän nuorempien kavereitten juttuja. Harrastuksena suomalaisten perinnepuukkojen taonta, koneistus omaksi iloksi sekä kesäisin kasvimaan laittaminen. Pidän myös retkeilystä. Ylipäätään kaikenlainen rakentelu ja puuhastelu on lähellä sydäntä.
Koneistuksen tilalla puu- ja metallityöt, mutta muuten ihan kuin minäkin :D
M20
Itken poikaystäväni perään 50+
94 kirjoitti:
Pelaan Fortniteä.
T: nainen 26v
Mikäikäisten peli se on, jos parikymppinen ei ole tyypillinen pelaaja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrastan alamäkipyöräilyä. Olen 52-vuotias nainen. aina välillä tajuan olevani vanhempi kuin muut porukassa. Varsinkin kun kysyn kuka on tulossa esim. seuraavana arki-iltana rinteeseen ja osa ei pääse kun pitää lukea kokeisiin. Vähänkö kivaa olla aikuinen!
Urheilulaji. Mikä siitä tekee niin nuorekasta? Ihan normaalia tuon ikäiselle.
No eipä minun ikäisiäni naisia siellä muita näy.
Osteoporoosi heikentää naisten luita vaihdevuosista lähtien. Siksi älyttömissä lajeissa ei enää viiskymppisiä naisia juuri tapaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen 65 vee, teen vapaaehtoistyötä mm. seurakunnassa. Juuri sopivaa tämän ikäiselle mummolle, eikö?
Kotioloissa kiroilen paljon, varsinkin vee-sanaa ja laadin pitkävetoja pää sauhuten :D
Tää oli ihana 😅
Harrastukseni lavatanssit ja neulominen ovat mielestäni ikäiselleni eli 45-vuotiaalle sopivia, mutta nuorempana ja jopa vieläkin saan joskus ihmettelyjä osakseni tanssiharrastuksestani, koska jotkut luulevat sen olevan eläkeläisten harrastus. Aloitin lavatanssit jo 20-vuotiaana. Neulomisen aloitin jo 13-vuotiaana.
Olen 54v , mies ja mammapalsteile... ei mielenterveysongelmia...
Olen 38v nainen ja lähinnä ostelen ja pidän paitoja jotka ovat musia ja joissa on joku kuva(esim jotain pelihahmoja, tai Ghostbusters logo, Cthulhu yms). Bändipaitoja jne myös.
Suosikkini tällä hetkellä qwerteestä ostettu paita jossa on vhs-kasetti, musakasetti ja disketti ja teksti Never forget. Nyt kun asiaa mietin suurin osa paidostani taitaa olla tuolta ostettuja.
Teen väitöskirjaa ja muut seminaarissa ovat puolta nuorempia.
N52
Asun vuokralla, olen ollut sinkku (yh) viimeiset 8 vuotta ja elänyt ilman mitään suhteita koko tämän ajan. En polta, enkä juo.
N43
Olen 26 v nainen ja harrastan lavatansseja. Olin 20 kun ekan kerran kävin ja jäin heti koukkuun! Nykyään lavoilla näkyy paljon nuoriakin, etenki naisia.
Käyttäydyn kuin apukoululainen ja syön räkää.
Kuuntelen isänmaallisia lauluja muulloinkin kun itsenäisyyspäivänä. Jääkärinmarssi on hyvää taustamusiikkia kun täytyy jaksaa siivota! 😄 Lisäksi listalta löytyy kansanmusiikkia ja vanhaa humppaa.
Olen 46 v ja pelaan Pokemonia