Hain töihin rintaliivejä myyvään liikkeeseen
En saanut paikkaa koska olen mies. Kannattaako viedä asia oikeuteen?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liivejä ei vain myydä, vaan sovitellaan naisten päälle. Monikaan nainen ei halua miestä koppiin.
Miksei? Oletko joku rasisti, vai?
Onko mies rotu?
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään firma kertoisi että sukupuoli oli syy jättää palkkaamatta. En kyllä äkkiseltään keksi miksi symmytyslääkäri ja gynekologi on ihan ok olla mies mutta rintsikkamyyjä ei.
Naisgynekologin pyytäminen ei kyllä ole mitenkään erikoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään firma kertoisi että sukupuoli oli syy jättää palkkaamatta. En kyllä äkkiseltään keksi miksi symmytyslääkäri ja gynekologi on ihan ok olla mies mutta rintsikkamyyjä ei.
Synnytyslääkäri ja gynekologi käyvät läpi pitkän koulutuksen, johon karsiudutaan jo ennen koko opintojen aloittamista. He ovat pitkän linjan ammattilaisia. Ja jopa heidän parissa on aina välillä asiattomasti käyttäytyviä tapauksia.
Kaupan myyjäksi pääsee ilman sen kummempaa koulutusta melkein kuka vaan. Itse en ainakaan tuntisi oloani turvalliseksi siellä sovituskopissa puolialasti, jos sinne olisi joku vieras mies änkeämässä ja koskemassa rintoihin. Joskus niitä liivejä joutuu säätämään ja asettelemaan kuppeja kohdilleen.
Ahdasmielisiä ennakkoluuloja.
Kyllä jäisi rintsikat ostamatta jos myyjänä olisi mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Synnytyslääkäri ja gynekologi käyvät läpi pitkän koulutuksen, johon karsiudutaan jo ennen koko opintojen aloittamista. He ovat pitkän linjan ammattilaisia. Ja jopa heidän parissa on aina välillä asiattomasti käyttäytyviä tapauksia.
Kaupan myyjäksi pääsee ilman sen kummempaa koulutusta melkein kuka vaan. Itse en ainakaan tuntisi oloani turvalliseksi siellä sovituskopissa puolialasti, jos sinne olisi joku vieras mies änkeämässä ja koskemassa rintoihin. Joskus niitä liivejä joutuu säätämään ja asettelemaan kuppeja kohdilleen.
Ahdasmielisiä ennakkoluuloja.
Voit olla asiasta ihan mitä mieltä tahansa, mutta kun katsotaan näitä täysin törkyisiä kommentteja mm. spermalla töhrimisestä, mitä tähänkin ketjuun on jo tullut ja seksuaalirikostilastoja, niin niille ennakkoluuloille on ihan syynsä.
Toisekseen, asiakkaathan äänestää jaloillaan. Jos saat asiakkaan tuntemaan olonsa epämukavaksi, ei se sulta osta.
Kun olin nuori, paikkakunnallamme oli toisinaan mies liiviliikkeessä töissä. Piti aina tähystellä ikkunasta sisään oliko mies töissä ennen kuin uskalsi sisälle. Olisi ollut tosi noloa mennä mieheltä ostamaan liivejä.
Sittemmin liivejä sai jo marketeistakin .
Tahrisin liivejä spermalla. Sitten vaan sovittamaan.