Minkälainen digiboksi kannattaa ostaa?
Merkki? Ominaisuudet (onko niitä erilaisia :D) ?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
En antais minäkään enään tuota pois!
Aivan paras
Tämähän tulee taas ajankohtaiseksi mietittäväksi kun tv lähetykset muuttuvat vain HD lähetyksiksi, ja vanhemmat telkut ei välttämättä näytä niitä ilman HD -> SD digiboksia.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän tulee taas ajankohtaiseksi mietittäväksi kun tv lähetykset muuttuvat vain HD lähetyksiksi, ja vanhemmat telkut ei välttämättä näytä niitä ilman HD -> SD digiboksia.
Ainahan se on ollut ajankohtainen. Mulla oli edellinen että ei tallentanut mainoksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainahan se on ollut ajankohtainen. Mulla oli edellinen että ei tallentanut mainoksia.
Jo valmiiksi digitv ei ole tarvinnut digiboksia, mutta nyt hd lähetysten takia tulee tarvitsemaan, jos töllö ei tue kuin sd lähetyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo valmiiksi digitv ei ole tarvinnut digiboksia, mutta nyt hd lähetysten takia tulee tarvitsemaan, jos töllö ei tue kuin sd lähetyksiä.
Eihän sellaista digiboxia ole olemassakaan, joka osaa muuttaa HD lähetyksen SDksi. Toivottavasti keksivät senkin. Nykyinen boxi on SD - SD, eli SD nauhoitus tulee ulos HDMI kanavalta. Siis tarvitaan HD digiboxi ja taas menee rahaa.
Kohta alkaa alennukset, osta sitten.
Onko jollain oikeasti niin vanha televisio, ettei siinä ole HD viritintä?
Ookke