Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei "näe" pallomahaansa?! Onko sinunkin omakuva vääristynyt?

Vierailija
23.03.2021 |

Mieheni on lihaksikas ja hyvässä kunnossa fyysisesti. Mutta tämä ei näy vyötäröllä, vatsa on isohko. Syynä tolkuton syöminen. Mies on selvästi ylpeä kehostaan kun voimaa riittää ja lihakset näkyy. Mutta ei näe vatsaansa? Juuri sitä vaarallisinta rasvaa mitä sisäelinten ympärille on kertynyt. Väittää ihan pokkana ettei hänellä ole mitään ns.kaljamahaa vaikka sitä nyt ei voi olla näkemättä. En tästä mitenkään jankuta tms. Aloin vain tässä miettiä että miten me ihmiset näemme itsemme peilistä? Minulla taitaa olla se harha että kuvittelen näyttäväni nuoremmalta kuin muut ikäiseni naiset. Tuskin näytän! Olen 45v. Ja se ihan varmasti näkyy. Entä sinä, mitä peilistä näkyy?

Kommentit (142)

Vierailija
1/142 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kuva pallomahasta, printtaa kuva ja laita seinälle.

Vierailija
2/142 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa mahaansa ei näe kunnolla muuta kuin peilistä.

Maha lähtee ketogeenisellä dieetillä kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/142 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti on koska taas kerran kuulin että minulla on leveät ja miehekkäät hartiat vaikka omasta mielestäni ne on aina olleet kapeat ja epämiehekkäät.

Vierailija
4/142 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasva muuten lähtee viimeisenä mahasta. Vaikka olisi dieetillä niin rasva pyrkii lähtemään ensin kehon muista osista. Tiukimmassa rasva on vyötärön ympärillä.

Vierailija
5/142 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista hänen syömisensä on laadullisesti?

Onko paljon hiilihydraatteja?

Vierailija
6/142 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin itsellenikin sellaisen peilin, josta keski-ikäiset lihavat, ryppyiset ja kaljuuntuvat miehet itseään katselevat, ja näkevät komean ja lihaksikkaan adoniksen.

Vierailija
7/142 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu tyttöystävällä. Maha on pystyssä kuin 8. kuulla raskaana ja hytkyy kävellessä kuin rekkamiehellä, mutta itse ei sitä "näe", vaan kertoo olevansa ihan normaalipainoinen, vaikka jenkkakahvat tursuavat ja painoa on tullut 5 vuoden aikana melkein 20 kiloa lisää lyhyelle tytölle ja BMI huitelee reilusti päälle kolmessa kympissä :(

Vierailija
8/142 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että olen ihan ok. Toki valokuvat harvoin onnistuvat mutta peilistä katsoo välillä ihan normaali nainen. Kun kävin passikuvassa niin tajusin että näytän joltakin sarjamurhaaja-kriminaalinaiselta. Kasvot jotenkin turpeat jne. 

Toisaalta voi käydä toistekin päin. Luulin että olen valtaisan lihava ja lihonut vaan vuosi vuodelta. En käynyt 3 vuoteen vaa'alla kunnes lääkärissä jouduin käymään ja olinkin laihtunut 3 vuodessa 15 kg. Silti näin itseni jättimäisenä valaana. En omista edes kokovartalopeiliä joten en tiennyt yhtään laihtuneeni.

Vierailija
9/142 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta kun on laihtunut parikymmentä kiloa ja katsoo vanhoja valokuvia tajuaa miten aivot näyttää itselle sen mitä haluaa nähdä=Ihan sutjakka ja raamikas kaveri. Vähän sivuposea ja pientä vatsan sisäänvetoa ja ryhtiä tekee huomaamattakin.

IRL: Vanhassa kesäkuvassa näytti kuin pelastusliivit olisi jäänyt t-paidan alle.

nimim. been there done that

Vierailija
10/142 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näen oman vartaloni edelleenkin epänaisellisena ja muodottomana huolimatta siitä, että rinnat on kokoa DD ja lantionympärys melkein metrin (vyötärö 70 cm).

Vierailija
11/142 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin itsellenikin sellaisen peilin, josta keski-ikäiset lihavat, ryppyiset ja kaljuuntuvat miehet itseään katselevat, ja näkevät komean ja lihaksikkaan adoniksen.

Hupaisaa, koska te naisethan ette edes osaa katsoa sinne peiliin 

Vierailija
12/142 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseään tuleee enimmäkseen katsottua peilistä, ja silloin maha ei juurikaan näy/siihen näkyyn tottuu helposti. Itsekin elin luulossa ettei mulla nyt niiiiin iso maha ole mut sit ku joku ottaa susta kuvan sun tietämättä niin siellä se totuus aika monesti sitten näkyykin. Ja sitten alkaa ällöttää

Vierailija
13/142 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei munkaan mies näe mahaansa :D Sitten kun housut ei enää mene reisistä päälle, niin laihduttaa aina vähän, että mahtuu taas vuoden verran housut jalkaan.

Vierailija
14/142 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina lapsena ja nuorena ollut hoikka. Jos näen itseni yllättäen peilistä tai valokuvasta, hämmästyn: kuka lihava nainen tuo on? Samoin selällä maaten tuntuu selässä ja kyljissä hirveä määrä pehmeää löllöä. Eli kehonkuva on yhä hoikka, vaikka tilanne on muuttunut. Sama voi tapahtua päinvastoin ylipainoiselle, joka saa laihdutettua.

Vierailija
15/142 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peilissä lievästi ylipainoinen nainen, ikäistään nuoremman näköinen 35v

Totuus : 98kg ja 161cm nainen. Ja ylipaino vanhentaa.

Kuvissa näytän super lihavalta(totuus) peilissä ok näköinen.

Vierailija
16/142 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti vatsa pullottaa, jos syö hyvin. Paskalla käynti taas madaltaa pullotusta. Ilma vatsassakin saa pullottamaan. Ei se vatsakaan mihinkään muottiin olla aseteltu.

Vierailija
17/142 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittanauha käteen, katsotte paljon se vyötärönympärys on. Olikohan miehillä raja 90 tai 100, naisilla 80. Mutta menee se joskus toisinpäinkin. Minulla vyötärö vaan 58cm ja en ole sitä pienenä pitänyt. Sitä se kuitenkin taitaa olla. Mutta jos minulla on mitta rintojen altakin 63cm, ei toi nyt niin pieni ole.

Vierailija
18/142 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena pieni, siro ihan sievä, en mikään maailmanluokan kaunotar, mutta kun olin vielä luonteeltani ujohko, mutten tuppisuu pidettiin minua ihan mukavana ihmisenä.

Nyt olen yliylilihava, naama roikkuu, polvet ja nilkat sökönä ja ujouskin on karissut, olen valittava ja kitisevä läski vuori.

Aika usein kyllä unohdan olevani tuollainen, kuvittelen yhä olevani sievä keijukainen ja yritän hypellä ja iloita kuin ennen alastulon jälkeen kyllä muistan voi sun prklstn!

Vierailija
19/142 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mittanauha käteen, katsotte paljon se vyötärönympärys on. Olikohan miehillä raja 90 tai 100, naisilla 80. Mutta menee se joskus toisinpäinkin. Minulla vyötärö vaan 58cm ja en ole sitä pienenä pitänyt. Sitä se kuitenkin taitaa olla. Mutta jos minulla on mitta rintojen altakin 63cm, ei toi nyt niin pieni ole.

Varmaan sopii sitten naisillekin, että mies alkaa mittamaan teidän paikkojanne ja kirjaamaan ne ylös?

Säännöllinen tarkistus kerran kuussa 

Vierailija
20/142 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se mikään kaljamaha ole, jos on syömisestä tullut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän