Oletko ikinä mennyt Tinderiin vain jonkun tietyn henkilön takia, toivoen siis, että löydät siis hänet Tinderistä?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Muuten ei Tinder kiinnosta, mutta haluaisin päästä juttelemaan yhden henkilön kanssa, mutta olen liian ujo. Enkä tosiaan tiedä käyttääkö hän edes Tinderiä.
-Ap
En käytä.
- Yksi henkilö
Tässäkin langassa on hienoa naisvihaa. Kiitos miehet ":)"
Miksi slutsheimaatte? Tosi järkyttävä kommentti tässä keskustelussa
Vierailija kirjoitti:
Pelkkää femakoiden triggeröitymistä. Sukupuolia ei ole mainittu, mutta sairaat mielet täydentävät omaksutut kuvitelmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkkää femakoiden triggeröitymistä. Sukupuolia ei ole mainittu, mutta sairaat mielet täydentävät omaksutut kuvitelmat.
Sinähän sanoit, että "epätoivoinen tyrkky, joka jakaa kaikille". Yleensä naisvihaajat puhuvat näin nimenomaan naisista. Olen nähnyt monta monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän sanoit, että "epätoivoinen tyrkky, joka jakaa kaikille". Yleensä naisvihaajat puhuvat näin nimenomaan naisista. Olen nähnyt monta monta kertaa.
En minä sanonut mitään. Minä ymmärrä tyrkyn molempisukupuoliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, eli sinä itse täydensit sen koskemaan vain naisia- ei sen kirjoittaja. Itse en miettinyt sukupuolia, vaan ihmistyyppiä.
En ole mennyt Tinderiin sillä Facebookista löytää helpommin. Mutta silloin pitää tietää tyypin nimi, joskus kyllä etunimelläkin löytää.
Tottakai olen näin tehnyt.
Mistään ei nyt kuitenkaan tullu mitään. Äidin naapurin lenkkikaveri kiinnostaa. En usko että on tinderissä, meen ulkoiluttaa koiraa
Jos nyt palataan aiheeseen.
Olen mennyt Tinderiin toivoen, että vanha heila tulisi vastaan. Tulihan se. Tuli myös toinen mies vuosien takaa, joka oli jäänyt mieleen lyhyen tapaamisen aikana. Tunne oli molemmin puolinen ja nyt ollaan oltu pari vuotta yhdessä.
Niin se entinen heila kenen takia Tinderin avasin. Hän swaippailee sitä edelleen, yksin.
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt palataan aiheeseen.
Olen mennyt Tinderiin toivoen, että vanha heila tulisi vastaan. Tulihan se. Tuli myös toinen mies vuosien takaa, joka oli jäänyt mieleen lyhyen tapaamisen aikana. Tunne oli molemmin puolinen ja nyt ollaan oltu pari vuotta yhdessä.
Niin se entinen heila kenen takia Tinderin avasin. Hän swaippailee sitä edelleen, yksin.
En minäkään kenenkään kanssa sitä swaippaile.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, eli sinä itse täydensit sen koskemaan vain naisia- ei sen kirjoittaja. Itse en miettinyt sukupuolia, vaan ihmistyyppiä.
Miksi tuomitset seksiä? Herran tähden, onko elämäsi noin tylsää?
Ap:n viestihän koskee lähinnä kiimaa, ei vihaa. Mistä te saatte noi jutut päähänne oikein?