Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Brittikorona vie huonompaan kuntoon nopeammin ja tuhoaa keuhkot

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virossa kuolee loppuviikosta 30-30 per pv

Vierailija
22/30 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä verran Virossa on rokotettu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin yliliioiteltu tauti.

Vierailija
24/30 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä kaipaisin tilastoja kuolleista ja teholle joutuneista. Eli esim. moniko oli ylipainoinen, moniko tupakoitsija, moniko muuten riskiryhmäläinen. Ja moniko oli täysin terve ja samaan aikaan normaalipainoinen ja tupakoimaton ja ikäkin pitäisi tietää. Vielä jos olisi tiedossa, moniko oli ottanut influenssarokotteen. Osaako joku kertoa, mistä löydän tällaisia tilastoja eri maista. Kiitoksia jo etukäteen.

Vierailija
25/30 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos Kiinan kommunistinen puolue.

Ja kiitos kapitalistisen lännen lentokonematkailun, virukset leviävät salamannopeasti ympäri maailman.

Vierailija
26/30 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MInä kaipaisin tilastoja kuolleista ja teholle joutuneista. Eli esim. moniko oli ylipainoinen, moniko tupakoitsija, moniko muuten riskiryhmäläinen. Ja moniko oli täysin terve ja samaan aikaan normaalipainoinen ja tupakoimaton ja ikäkin pitäisi tietää. Vielä jos olisi tiedossa, moniko oli ottanut influenssarokotteen. Osaako joku kertoa, mistä löydän tällaisia tilastoja eri maista. Kiitoksia jo etukäteen.

Ei tällaisia tilastoja julkisteta. Kävisi liian selvästi ilmi, että korona vastaa vaarallisuudeltaan normaalia influenssaa, ja kaiken lisäksi influenssa vaarallisempi nuorille kuin korona.

Vierailija
27/30 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit ja röökihuulet paniikissa täällä itkee koronaa. Itse olette elämäntapanne valinneet. Turha valittaa lampaat😂😂

Vierailija
28/30 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moniko on menettänyt työ-ja toimintakykynsä, kuinka pitkäksi aikaa vai kokonaan? Kallis lasku tulee kuntouttamisesta, sairauspaivärahoista ja sairauseläkkeistä.

T: kaksi tervettä, hoikkaa, hyväkuntoista ja työikäistä kaveria jo saaneet koronasta elinikäiset elimilliset vauriot

Vierailija
29/30 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läskit ja röökihuulet paniikissa täällä itkee koronaa. Itse olette elämäntapanne valinneet. Turha valittaa lampaat😂😂

Toi lampaaksi haukkuminen on jo niin kulunut juttu, että nolaat sillä vain itsesi.

”Minä kun ajattelen itsenäisesti ja käytän tätä muiden lanseeraamaa haukkumasanaa, kun muutakaan en keksi”.

PS. Olen normaalipainoinen, perusterve kolmekymppinen ja pelkään koronaa. Olen nähnyt tarpeeksi läheltä kuinka kammottava tauti se voi perusterveelle ja nuorellekin olla, enkä sitä missään tapauksessa halua kokea.

Vierailija
30/30 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi lampaaksi haukkuminen on jo niin kulunut juttu, että nolaat sillä vain itsesi.

”Minä kun ajattelen itsenäisesti ja käytän tätä muiden lanseeraamaa haukkumasanaa, kun muutakaan en keksi”.

PS. Olen normaalipainoinen, perusterve kolmekymppinen ja pelkään koronaa. Olen nähnyt tarpeeksi läheltä kuinka kammottava tauti se voi perusterveelle ja nuorellekin olla, enkä sitä missään tapauksessa halua kokea.

Sun painosi ei kiinnosta paskaakaan lammas. Nyt se maski päähän!

No niin jonne. Sulla on huomenna koulua niin menepä jo nukkumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi