Jouduin suljetulle osastolle
Olen 24v nuori nainen ja jouduin suljetulle tänään itsemurha yrityksien ja vaikeen masennuksen takia. Eniten vituttaa ja harmittaa ettei edes ulos pääse ensimmäisinä päivinä...haluan vaan pois..
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
aina saa lähtee. ei ne hoitajatkaan susta siellä välitä. rahasta vaan
Ei voi lähteä, jos on tarkkailuaika menossa.
Vierailija kirjoitti:
KUOLE!!!!!!!!!!!!!!!!!! AP!!!!
Miksi sanot noin?
Vierailija kirjoitti:
Kaikkiv jotka ovat joutuneet suljetulle niin hajottakaa ikkuna. Toimii. Ja jos joku avaa oven niin sitte nopeesti karkuun.
Etpä näy tietävän suljetun osaston toiminnasta ja olosuhteista mitään.
Aamulla saa raikkaita voileipiä. Ja lääkkeet.
Mitä hoitajat tekee jos on vaikka hoitajan kans ulkoilemassa ja jos potilas yrittää karkuun mitä tapahtuu?
Vierailija kirjoitti:
Mitä hoitajat tekee jos on vaikka hoitajan kans ulkoilemassa ja jos potilas yrittää karkuun mitä tapahtuu?
No eiköhän siitä poliisille luulis ilmoitettavan? Tai omaisille ainakin. Siis jos pakkohoidossa on ja karkaa. Tosin yleensä kai tahdonvastaisessa hoidossa ollessaan ei pääse ulkoilemaan/tai johonkin sisäpihalle jossa muurit ympärillä.
Mikä ihme teitä vaivaa, aikuiset ihmiset kiusaa nuorta? 😳
Ei kannata ap valittaa. Aina voi karata.
Vierailija kirjoitti:
Tekevät poliisille virka-apupyynnön ja poliisi tulee etsimään ja hakemaan.
Turha valittaa täällä kun voi pakata kimpsut ja karata vaikka ikkunasta.
Vierailija kirjoitti:
Juoksee kiinni ja palauttaa osastolle. Jos menee painiksi, niin pyydetään lisää hoitajia ja kannetaan takaisin. Olen ollut tilanteessa varmaan 5 kertaa ja vain kerran potilas on ehtinyt karkuun. Jäi kyllä heti kiinni kun ilmoitettiin poliisille. Sen jälkeen oli turha odottaa ulkoilulupia hetkeen t. hoitaja
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata ap valittaa. Aina voi karata.
Ei sieltä niin vain karata. Poliisit tulee hakemaan takasin osastolle.
Ja ikkunat on suojattu niin, että niitä ei saa rikki.
Mä haluun suljetulle. Sulle tulee ruoka eikä sun tarvii tehdä ite yhtään mitään. Sun ei tarvii pyyhkii takamustas itse kun hoitajat tekee senkin.
Millainen arki siellä on? Saako nukkua vaikka koko päivän jos haluaa vai pitääkö osallistua ryhmiin?
Kamalaa kidutusta.