Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jouduin suljetulle osastolle

Vierailija
22.03.2021 |

Olen 24v nuori nainen ja jouduin suljetulle tänään itsemurha yrityksien ja vaikeen masennuksen takia. Eniten vituttaa ja harmittaa ettei edes ulos pääse ensimmäisinä päivinä...haluan vaan pois..

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jengi täällä vaan ojentaa vaikka alkusyy ongelmiin ei tiedossa. Tuska varmasti läsnä.

Vierailija
22/68 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit kuollut, niin ethän sä sittenkään vois ulkoilla. Älä valita.

Kyllä hautausmaalla ollaan tavallaan ulkona.. Pikku laatikossa tosin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olin vuosi sitten, hyviä kokemuksia. Oli paras huonekaveri, ystävystyttiin ja hoitajat oli mukavia. 

Vierailija
24/68 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti kuolet sinne nälkään

Vierailija
25/68 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ValoPallo kirjoitti:

Saako siellä nykyään todella pitää oman puhelimensa tarkkailujaksolla? 😳Onkohan trolli?

No saa olla. Olin itse reilu kymmenen vuotta sitten ekan kerran tarkkailussa/pakkohoidossa. Puhelimet oli jo silloin kaikilla ja läppäritkin sai olla.

Hoitajille olisi vain turhaa vaivaa kun joutuisi vastaamaan omaisten soittoihin jos puhelimet kiellettäisiin.

Lapsilla puhelimen käyttöä voidaan ehkä rajoittaa(?)

Vierailija
26/68 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin kahden peräkkäisen itsemurhayrityksen jälkeen suljetulle YHDEKSI yöksi. Olin vasta 18-vuotias.

Todellakin olisin tarvinnut apua ja paljon, mutta sain vain mahdollisuuden käydä psykiatrisella sairaanhoitajalla kerran kahteen viikkoon.

Todella surullista, että mielenterveyspalvelut ovat näin huonolla tolalla ja niitä pitää osata vaatia. Monilla ei ole ketään, joka vaatisi heidän puolestaan!

Vierailija
27/68 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidähän läppärit ja häppärit puhtaana.

Vierailija
28/68 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä siis eka kerta mulle täällä. En pysty miettimään mitään muuta kuin että haluan vain pois täältä ja koko maapallolta..ap

Vierailija
29/68 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka niin moni ei onnistu edes tappamaan itseään? Hyppää ensikerralla korkeammalta tai niele enemmän myrkkyjä!  Pelkkää huomionhakuisuutta. Minä olen masentunut ja suljettuna kotiini kaiken aikaa. Ulos saisin mennä mutta en pysty joten älä valita.

Hän on nuori. Empatiaa.

Vierailija
30/68 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että olet päässyt suljetulle. Tarvitset apua, toivottavasti saat sitä ja pystyt ottamaan vastaan.

Vierailija
31/68 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä valvottuja ulkoiluja, pääset hoitajan kanssa kävelylle ja vaikka kauppaan. Nauti siitä, kun ei tarvi kokata ja siivota, pyykätä. Pyydä päästä hoitajan kanssa kotiin siivoamaan, niin on koti sitten kunnossa kun pääset pois. Ota aika itsellesi ja opettele ahdistuksen hallintaan keinoja, chilikarkit, painopeitto jne... Aloita vaikka laihis tai kuntokuuri siellä ohjattuna. Mutta tärkeintä, selvitä ne mielen ongelmat.

Vierailija
32/68 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka niin moni ei onnistu edes tappamaan itseään? Hyppää ensikerralla korkeammalta tai niele enemmän myrkkyjä!  Pelkkää huomionhakuisuutta. Minä olen masentunut ja suljettuna kotiini kaiken aikaa. Ulos saisin mennä mutta en pysty joten älä valita.

Taidat olla vaan eläkerahan verran masentunut, joten älä valita. Minä sentään käyn töissä, vaikka olen masentunut.

Vierailija
33/68 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle suljetulle päätyminen aikoinaan oli parasta mitä mulle koskaan tapahtui, koska sain siellä oikeasti konkreettista terapia-apua, eikä tarvinnut esittää että kaikki on hyvin.

Vierailija
34/68 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä siis eka kerta mulle täällä. En pysty miettimään mitään muuta kuin että haluan vain pois täältä ja koko maapallolta..ap

Asiat voivat muuttua paremmiksi, jaksathan uskoa siihen?

Vierailija
35/68 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaan suomalainen kilpailee sillä kenellä on elämä kirjonta ja on katkera jos joku muu saa apua vakavaan asiaan 🙄

Törkeitä kommentteja.

Älä ap välitä näistä.

Vierailija
36/68 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsin kahden peräkkäisen itsemurhayrityksen jälkeen suljetulle YHDEKSI yöksi. Olin vasta 18-vuotias.

Todellakin olisin tarvinnut apua ja paljon, mutta sain vain mahdollisuuden käydä psykiatrisella sairaanhoitajalla kerran kahteen viikkoon.

Todella surullista, että mielenterveyspalvelut ovat näin huonolla tolalla ja niitä pitää osata vaatia. Monilla ei ole ketään, joka vaatisi heidän puolestaan!

Todella surullista! Toimii voit jo paremmin!

Oma tyttäreni oli suljetulla pahan itsetuhoisuuden takia. En tiedä minkä verran sillä oli vaikutusta, mutta puhuin kuin ruuneberi , itkin ja suunnilleen roikuin lääkärissä kiinni hoitokokouksessa, että saisin pidettyä hänet siellä jonkin aikaa. Ei pitäisi olla sellaisesta kiinni! Nuoret tarvitsevat paljon paljon ennemmän ja parempaa hoitoa, aikaisemmin!! Mitähän tämä korona vielä tuokaan.

Voimia ja toivoa kärsiville, en osaa muuta sanoa.

Vierailija
37/68 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella surullista! Toimii voit jo paremmin!

Oma tyttäreni oli suljetulla pahan itsetuhoisuuden takia. En tiedä minkä verran sillä oli vaikutusta, mutta puhuin kuin ruuneberi , itkin ja suunnilleen roikuin lääkärissä kiinni hoitokokouksessa, että saisin pidettyä hänet siellä jonkin aikaa. Ei pitäisi olla sellaisesta kiinni! Nuoret tarvitsevat paljon paljon ennemmän ja parempaa hoitoa, aikaisemmin!! Mitähän tämä korona vielä tuokaan.

Voimia ja toivoa kärsiville, en osaa muuta sanoa.

*Toivottavasti voit jo paremmin.

Vierailija
38/68 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitettu asiattomaksi.

Vierailija
39/68 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap.

Vierailija
40/68 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkiv jotka ovat joutuneet suljetulle niin hajottakaa ikkuna. Toimii. Ja jos joku avaa oven niin sitte nopeesti karkuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi